Ринок страхування є досить висококонкурентним, послуги даної сфери належать до пасивного попиту. Просувати страхову компанію дуже складно, але це можна зробити, якщо докласти гарних зусиль і знати деякі тонкощі. Цільова аудиторія ринку Визначення цільової аудиторії є найважливішою частиною перед просуванням будь-якої компанії. Загалом послугами страхових агентств користуються 60% чоловіків та 40% жінок віком від тридцяти п'яти до сорока п'яти років. Рівень доходу споживачів є середнім або вищим за середній, їх мотивація - економія грошей при настанні страхового випадку. Сегмент цільової аудиторії часто залежить від сфери послуг. Інструменти просування страхової компанії Наявні безліч каналів просування даних послуг, до розгляду пропонуються найдієвіші та найефективніші з них. Просування страхової компанії містить свої складнощі, що пов'язано з багатьма факторами. Найчастіше споживачі бажають миттєво отримати товар, якщо вони вже заплатили за нього гроші. У сфері страхових послуг це неможливе, тому що виплати відбуваються лише після настання страхового випадку. Також люди не будуть користуватися послугами сумнівних компаній, агенція повинна мати бездоганну репутацію. Необхідно враховувати дані деталі під час просування. Контекстна реклама Є одним із найефективніших каналів просування страхових послуг в інтернеті, тому що надає можливість отримати клієнтів практично одразу після запуску рекламної кампанії. Ринок страхування, як вже було згадано, має високу конкуренцію, тому ціна за клік може набувати високих значень. Необхідно наголошувати на середньочастотних та низькочастотних ключових фразах, оскільки пряму конкуренцію провідним компаніям буде скласти складно. Використовуйте цифри, користувачів найчастіше цікавить ціна, CTR таких оголошень буде вищим. Не варто забувати про юзабіліті сайту. Сайт страхової компанії повинен містити логічне меню навігації, зрозумілий процес оформлення послуг або з'єднання з технічною підтримкою, а також наявність усіх документів діяльності агентства. Якщо у вас вже є сайт страхового агентства, що функціонує, і ви сумніваєтеся в його ефективності та зручності, тоді гарним методом перевірки ресурсу буде юзабіліті аудит. Також наявні деякі обмеження при розміщенні реклами страхових послуг в Яндекс.Директі: Не можна розміщувати оголошення у форматі динамічних. На смарт-баннерах має бути інформація про юридичну особу. Після того, як оголошення буде надіслано на модерацію, потрібно обов'язково надіслати копію ліцензії на страхову діяльність. Просування у соціальних мережах Просування у соціальних мережах можна поділити на SMM-просування та таргетовану рекламу. Соціальні мережі є гарним способом розташування клієнта до компанії та підвищення його довіри до неї. Постійне поповнення корисного та інформативного контенту в соцмережах допоможе завжди бути на увазі у споживачів та підвищити впізнаваність компанії. Якщо вибір упав на таргетовану рекламу, можлива найвища вартість за клік. Перед запуском реклами потрібно скласти портрет цільової аудиторії, щоб просування було спрямовано лише певний сегмент пользователей. E-mail маркетинг є розсилкою електронної пошти. Такий канал просування допоможе збільшити конверсію. Лист має містити пропозиції, які зацікавлять клієнта. Оформлення має бути грамотним та красивим, також бажано використовувати зображення чи анімацію. Можна використовувати інформаційні листи. SEO-просування Є найскладнішим каналом просування даної сфери ринку, оскільки ніша має високу конкурентність. Щоб вивести сайт страхового агентства на високі позиції, необхідно докласти величезних зусиль і витратити багато часу. Етапи застосування цієї послуги починаються зі складання семантики. Необхідно також досліджувати конкурентів та видачу за високочастотними ключовими словами. Якщо топ видачі складають провідні страхові компанії, то просувати своє агентство за високочастотними ключами немає сенсу. У такому разі виручити зможуть низькочастотні ключові слова, за якими видаються вузькоспрямовані запити. Детальніше про нюанси SEO просування страхових компаній ми також розповідали у нашому блозі. Ніша страхових послуг є достатньо складною в просуванні, але це не означає, що реклама таких послуг не потрібна. Знаючи всі деталі та тонкощі каналів просування страхування, можна збільшити кількість клієнтів та продажів, підвищити лояльність та довіру користувачів, а також зробити бренд більш впізнаваним. Для просування страхової компанії в інтернеті користуйтесь інформацією цієї статті.