Ринок страхових послуг є досить складним, що з рівнем конкуренції, і навіть пасивністю покупців. Але навіть страхову компанію можна просувати попри всю складність. Як просувати страхові послуги у 2022 році? Складність просування страхових послуг По-перше, користувачі люблять купувати те, що принесе їм миттєву користь. Страхові компанії миттєвих послуг не надають, адже клієнт при купівлі послуги не отримує нічого, крім спокою за об'єкт страхування. Звичайним користувачам важко розбиратися в усіх термінах та специфіці роботи страхових компаній. Тому цільова аудиторія найчастіше робить вибір на основі відгуків та рекомендацій, на що реклама страхової компанії має бути орієнтована. Послуги, що надаються страховим агентством, розраховані на різні категорії цільової аудиторії. Кожну послугу необхідно просувати окремо , що негативно вплине на бюджет компанії. Канали збуту Першим завданням просування послуг є створення іміджу (SERM), гарна репутація та надійність агентства. Друге завдання - налаштування каналів збуту, котрим застосовуються необхідні способи комунікацій. Важливим критерієм у виборі страхової компанії є якість обслуговування, тому користувач зможе сформувати свою думку про компанію та проявити лояльність до агентства. Канали продажів можна розділити на два види : прямі та непрямі. Якщо прямі є реалізацію послуг без участі посередників, то непрямі виконують страхові та страхові посередники. Канали збуту можна також розподілити на корпоративні та роздрібні. Кількість ланок у ланцюжку поділяє канали збуту на однорівневі, з нульовим рівнем, дворівневі та трирівневі. Канали просування даного виду послуг діляться на офлайн та онлайн. Офлайн включає рекламу на бігбордах, сітілайтах, в друкованій пресі, телебаченні та радіо. Цільова аудиторія більше сприймає такий вид просування, а також завдяки саме такому просуванню підвищується авторитет компанії та довіра до неї. З недоліків можна виділити великий бюджет та неможливість дізнатися інформацію про кількість клієнтів. В онлайн рекламу входить SEO просування, контекстну та таргетовану рекламу, піар в інтернеті, SMM, крауд-маркетинг, а також email-маркетинг. Серед переваг можна виділити порівняно невелику вартість, націленість на аудиторію та можливість вибрати відповідні шляхи просування. Для того, щоб просувати страхові послуги на ринку, для початку необхідно вивчити цільову аудиторію. Такими послугами користується 60% чоловіків та 40% жінок загалом віком від тридцяти п'яти до сорока п'яти років. Рівень доходу споживачів зазвичай середній чи вище середнього, мотивацією є економія коштів у страховому випадку. Портрет цільової аудиторії залежить від запропонованих послуг. Найпоширенішими є послуги страхової компанії у сфері страхування життя, автострахування, медичного страхування та страхування туризму. Стратегія просування послуг у сфері страхування Перед прийняттям рішення про купівлю цієї послуги споживач цікавиться ціною і репутацією компанії, йому потрібна 100% гарантія виплат. Інструменти просування страхових послуг: SEO. Сайт агентства вимагає регулярного поповнення інформації та ведення власного блогу. Краще адаптувати сайт страхової компанії під мобільну версію, тому користувачам буде зручніше оформити поліс. Також необхідна команда кваліфікованих SEO-фахівців, які складуть семантичне ядро та підвищать позиції сайту у пошуковій видачі. Реклама. Головним завданням такої послуги є формування іміджу. Користувачі повинні зрозуміти, що ці послуги їм необхідні, це потрібно донести до рекламної кампанії. Реклама офлайн. Буклети та флаєри краще розміщувати у місці, де знаходяться потенційні клієнти. Таким місцем може бути лікарня, якщо послуга, що надається - страхування життя або здоров'я, це може бути турагентство, якщо ви надаєте послуги у сфері страхування туризму. Не варто забувати, що оголошення має бути таким, що виділяється серед інших, щоб потенційні клієнти звернули на нього увагу. Контекстна реклама. Підходить для тих, хто хоче залучити аудиторію відразу після запуску реклами. Так сталося, що користувачі воліють оформляти страхові послуги офлайн, тому ця реклама спрямована на запам'ятовування компанії. Таргетована реклама. Являє собою рекламу в Instagram та Facebook, у соціальних мережах підбирається аудиторія за ключовими ознаками. Ніша страхових послуг має свої складнощі, але навіть такі послуги можна просувати, якщо знати тонкощі. Користуйтеся інформацією цієї статті при просуванні страхової компанії. Детальніше дізнатися про комплексний підхід при просуванні страхових агенцій ви можете у нашій статті.