Русский
военный
корабль

Юзабіліті аудит сайту

Юзабіліті аудит сайту

Ваш сайт не досить добре продає або незручний? Розпочніть покращувати свій бізнес вже сьогодні!

Аудит юзабіліті допоможе виявити всі проблеми та недоробки, що заважають користувачеві стати вашим клієнтом

Залишіть заявку, щоб обговорити проєкт, і дізнатися вартість аудиту

Етапи юзабіліті аудиту

Отримати безкоштовну консультацію

Давайте обговоримо проект і ми безкоштовно розрахуємо вартість

Як аудит юзабіліті допомагає досягати більших результатів?

Багатьом діючим проєктам, інтернет-магазинам, сайтам послуг доцільно здійснювати аудит юзабіліті, оскільки саме зручність сайту, простота здійснення цільових дій безпосередньо впливають на кількість замовлень і прибуток компанії.

Доробка сайту на основі аудиту фахівцями «SEO-Evolution» допоможе досягати реальних результатів:

  • підвищить конверсію
  • ранжування в пошукових системах
  • число повторних замовлень
  • знизить вартість залучення клієнта
  • збереже довіру користувачів

Вартість і терміни юзабіліті аудиту

Вартість юзабіліті аудиту індивідуальна для кожного проекту, оскільки вона залежить від:

  • поставлених задач
  • обсягу проекту
  • часових витрат

Залишіть свої контактні дані, аби обговорити проект і ми безкоштовно розрахуємо вартість аудиту вашого сайту.

Вартість юзабіліті аудиту сайту - від 5000грн

Переваги аудиту юзабіліті від «SEO-Evolution»

Аудит проводиться командою професійних маркетологів, SEO-спеціалістів, розробників, що гарантує якісний результат робіт

Результати аудиту включають в себе звіт з переліком знайдених недоробок, проблем і компетентні рекомендації по їх усуненню

Розробимо детальне технічне завдання по виправленню всіх помилок. Також ми здійснюємо доробку сайту (за окремою домовленістю)

Юзабіліті аудит - комплекс заходів, спрямованих на виявлення проблемних і вузьких місць в роботі ресурсу, що перешкоджають конверсії, зручності використання, зростання продажів або реалізації інших завдань. Дана процедура вимагає аналізу критичних для корисності факторів і формування рекомендацій щодо їх усунення. В окремих випадках результат аудиту може виявити необхідність кардинальних змін чи розробки маркетингової компанії. Найчастіше він вказує на необхідність внесення правок в найбільш проблемних місцях. За умови якісної реалізації поставлених завдань конверсія збільшується на десятки відсотків або в кілька разів.

Коли доцільно замовити юзабіліті аудит:

  • на початкових етапах становлення ресурсу;
  • при виявленні низької конверсії;
  • перед введенням значних змін у зовнішній вигляд, структуру і функціонал сайту.

Найбільш поширені помилки юзабіліті:

  • надмірна кількість пунктів у формах зворотного зв'язку;
  • приховані контактні дані;
  • складна навігація;
  • незрозумілий шлях виконання цільової дії;
  • некоректна робота посилань, відсутність опису призначення кнопок.

Кому потрібен юзабіліті аудит:

  • особам, чий бізнес заснований на інтернет-маркетингу;
  • компаніям, чия мета - підвищити лояльність клієнтів і збільшити ЦА;
  • ресурсів, створених для підвищення іміджу бренду.

Своєчасне проведення аудиту дозволить скоротити вартість витрат на рекламу і підвищити конверсію.

Комплекс заходів юзабіліті аудиту сайту

Даний вид аудиту містити:

  • аналіз помилок HTML-коду. Кросбраузерність. Перевірка валідності коду, правильності використання тегів HTML (наприклад, таблиці тільки для таблиць). Доступність в популярних браузерах різних версій (наявність альтернативних тегів для застарілих браузерів, в першу чергу - IE);
  • перевірка зручності взаємодії з клієнтами. Доступність і зрозумілість форм, правильне підписання кнопок, наявність закликів до дії та контактної інформації;
  • аналіз комфорту навігації. Простота пошуку необхідної інформації, мінімалістична та зрозуміла структура навігації, чіткі та зрозумілі URL, відсутність надмірної динамічності URL;
  • аналіз тематичної складової. Зрозумілі, інформативні заголовки, простий для сприйняття і доступний контент. Використання не більше 3 шрифтів, структуровані тексти, наявність зображення і медіаконтенту. Відсутність надмірної кількості тегів <strong> і <b>;
  • доступність сайту для користувача. Перевірка швидкості завантаження, наявності вертикального скролла, битих посилань, кастомной сторінки «404». Виявлення помилок при заповненні форм. Проблеми доступності здатні суттєво вплинути на конверсію.

Також вивчається дизайн ресурсу на предмет оптимального поєднання кольорів, зручного розташування контенту, читання і розміру шрифтів.

Чому саме ми?

Команда фахівців у сфері розробки, маркетингу і просування сайтів icon
Команда фахівців у сфері розробки, маркетингу і просування сайтів
Комплексний підхід icon
Комплексний підхід
Розумна цінова політика icon
Розумна цінова політика
Гарантований результат icon
Гарантований результат
Приклади наших проєктів, за послугою "Юзабіліті аудит сайту"

Наші останні роботи

Усі проекти