Розглядаючи посилальний профіль сайту варто звернути увагу на те, що він є певною категорією посилань, які ведуть на конкретний вебресурс. Дуже часто в побуті можна зустріти визначення не "посилальний профіль сайту", а таке поняття, як посилальна вага, що є одним і тим самим визначенням. Саме посилальний профіль належить до категорії тих складових вебресурсу, які є невіддільними. А якщо ж дивитися на особливості його побудови, то вони є основою будь-якого seo-просування. Робота з посилальною вагою та основні вимоги У тому випадку, якщо є бажання отримати максимально якісний посилальний профіль, в цій ситуації необхідно керуватися певними вимогами при здійсненні лінкбілдингу. До них варто віднести такі: процедура нарощування посилань повинна бути плавною без здійснення різких стрибків – для реалізації цього процесу попередньо потрібно здійснити аналіз наявних посилань, ознайомитися з особливостями діяльності конкурентів та розрахувати бюджет коштів, необхідних для зовнішньої оптимізації; здійснення регулярного нарощування посилальної ваги – якщо ж дивитися на молодий вебресурс, то кількість посилань є не важливим критерієм. При цьому не варто здійснювати такий процес, як часте розміщення посилань на одну і ту саму сторінку. На одну сторінку на місяць має йти приблизно одне посилання; розподіл посилань має бути максимально рівномірним – у практиці часто зустрічаються вебресурси, у яких приблизно 80% посилань ведуть на головну сторінку. При цьому на конкретні розділи йде буквально 2-3 посилання. Така реалізація буде неприродною і некоректною. У тому випадку, якщо є бажання реалізувати максимальне прокачування певного розділу на сайті, у цій ситуації потрібно здійснювати розміщення посилань на: підкатегорії; розділи; релевантні сторінки блогу; сторінки, які мають формат карток товарів. Серед основних вимог, що висуваються до процедури роботи з посилальною вагою, варто виділити розміщення посилань на спеціальних сайтах донорах, показники переглядання яких є досить високими. Тут можна орієнтуватися на спамність вебресурс, на його трафік, рейтинг та показники індексу якості сайту. Відмінні характеристики гарного посилального профілю вебресурсу Кожен посилальний профіль вебресурсу, який вважається гарним, має свої відмінні характеристики. Позитивна динаміка – щоб динаміка систематично була позитивною, важливо постійно здійснювати отримання регулярних посилань. У тому випадку, якщо ця позитивна динаміка буде ще й стабільною, це вказує на те, що конкретний інтернет-майданчик не стоїть на місці, а розвивається, і потребує отримання більшої кількості трафіку. Безпека – джерела посилань обов'язково повинні бути диверсифікованими. В цьому випадку дуже важливо не застосовувати посилання, що належать до одного типу. При цьому всі роботи повинні мати природний вигляд. Тут важливо пам'ятати про те, що різні пошукові системи на сьогодні досить просто визначають не тільки переспам анкорів, але й використання посилальних профілів, які є неприродними. Відсутність переспаму коштом використання анкорів комерційного плану – приблизно в 90% випадків є рекомендації щодо використання посилань, які є безанкорними. Попри те, що зростання сайту в цьому випадку буде повільним, будуть забезпечені всі умови безпеки. Якщо посилання будуть неякісними, з боку систем до сайтів будуть вживатися певні заходи покарання. Використання якісного контенту – для будь-якого проєкту, який є довгостроковим, цей показник належить до категорії найважливіших. У тому випадку, якщо застосовуватиметься якісний контент, на нього певна цільова аудиторія реагуватиме самостійно, а це своєю чергою призводить до самостійної генерації необхідних посилань. Але попередньо все одно доведеться постаратися зі збільшенням такого показника як охоплення цільової аудиторії. Це необхідно для того, щоб про певний вебресурс дізналися в Інтернеті. Застосування тематичних донорів - якщо ж розглядати домен, то для нього найбільш правильним і вигідним варіантом буде застосування так званих зворотних анкорів. Робота з ними відбувається шляхом отримання посилань з сайтів, які є релевантними за тематикою. Довіра з боку пошукових систем здійснюється коштом саме таких доменів, ну а сам ресурс претендує на отримання реферального трафіку. Кожна людина повинна пам'ятати, що отримувати посилання буде набагато простіше, якщо сам продукт буде досить якісним. При цьому з боку людини має бути надана певна допомога, інакше про вебресурс не з'явиться жодна інформація в мережі Інтернет. Наявний певний перелік ознак, що вказують на неякісний посилальний профіль. Сюди можна віднести насамперед повторення анкорних текстів. Якщо ж у посиланнях досить часто будуть зустрічатися пошукові запити, це також буде говорити про те, що посилальний профіль вебресурсу є поганим. Не менш важливим фактором є відстеження підозрілої динаміки. Відстежити це досить просто, тому що пошукова система постійно здійснює контроль над тим, як відбувається розвиток посилання сайту. Перевірити якість посилального профілю самостійно можна за допомогою безлічі сервісів, які допоможуть реалізувати цей процес, наприклад сервіс Serpstat .