Зовнішні посилання на сайт і їх якість - один з важливих факторів ранжирування. Сайти за роки роботи отримують велику кількість зовнішніх посилань, нерідко сумнівної якості. Це може помітно впливати на рівень довіри пошукових систем до сайта та знижувати його ранжування, аж до потрапляння під фільтри.
Давайте обговоримо проект і ми безкоштовно розрахуємо вартість
Аудит посилального профілю рекомендується проводити якомога частіше, навіть якщо ви впевнені в якості зовнішніх посилань. А також коли:
Своєчасний аудит посилальної маси убезпечить ваш сайт як від санкцій пошукових систем, так і від недобросовісних конкурентів, які можуть використовувати неякісні посилання для зниження ваших позицій у видачі.
Вартість посилального аудиту визначається для кожного проєкту індивідуально. Ціна залежить від обсягу проєкту та витрат часу на проведення аудиту. Залиште заявку, щоб обговорити проєкт, і ми безкоштовно розрахуємо вартість аудиту вашого сайту.
За результатами аудиту ви отримаєте рекомендації від реальних фахівців, впровадження яких значно поліпшить посилальний профіль вашого сайту.
Вартість аудиту посилальної маси сайту - від 3000грн
Досвідчені SEO-фахівці
нашої компанії проведуть детальний аналіз зовнішнього посилального профілю
Докладний звіт
про поточний стан посилального профілю сайту, що включає перелік всіх виявлених проблем
Рекомендації та стратегія нарощування зовнішніх посилань
Також ви можете делегувати нашій студії роботи по оптимізації та нарощуванню посилального профілю, за розумною вартістю
Аудит посилальної маси - сукупність заходів, спрямованих на вивчення сайтів-донорів, а також вхідних і вихідних посилань для виявлення перешкод просуванню і ранжирування ресурсу. Результатом даної перевірки стане докладний аналіз проблемних елементів і отримання рекомендацій для виправлення ситуації, що склалася.
Посилання - один з найпотужніших інструментів просування. Вони є предметом підвищеної уваги з боку пошукових роботів. Від кількості вхідних посилань залежить вага сторінки, що впливає на пошукову видачу. Якість даного елемента має важливе значення. Підозра на використання покупних посилань може спровокувати потрапляння сайту в фільтри Google , що виключають його з ранжирування.
Алгоритми пошукових систем постійно розвиваються. Вони звертають увагу на різке зростання і якість посилальної маси, можуть підняти та знизити позиції ресурсу по ключових запитах.
Своєчасний аудит посилальної маси - запорука безпечної роботи ресурсу. Це захист від втрати ваги та допомога при виборі напрямку подальшого просування.
У процесі аудиту проводяться такі заходи:
Залишилися питання?