Розглядаючи різні маркетингові напрями, варто звернути увагу на те, що вони систематично потребують поліпшення. Це ж стосується й такого напрямку, як SEO. За рахунок того, що технічний прогрес постійно рухається вперед, це спричиняє появу величезної кількості оновлень за допомогою застосування інноваційних технологій. Не є винятком і сфера, яка відповідає за пошукову оптимізацію. Тому рекомендується заздалегідь ознайомитись з основними трендами SEO просування, які будуть актуальні у 2022 році. Саме це дасть можливість створити працюючу та ефективну стратегію для просування власного бренду. Які ключові тренди у SEO просуванні можна виділити на 2022 рік? У SEO на 2022 рік можна виділити такі ключові тенденції: штучний інтелект; SEO з відео; голосовий пошук; адаптація контенту з можливістю подальшого використання на мобільних пристроях; вибрані фрагменти; доступність; якісний та довгий контент; швидкість завантаження та оптимізація; користувальницький досвід. З кожним із трендів варто ознайомитися окремо для розуміння особливостей кожного з них. Штучний інтелект Штучний інтелект належить до категорії нових методів взаємодії з аудиторією через застосування оновленого онлайн контенту. Особливість роботи інтелектуального алгоритму полягає в тому, що він показує потенційному користувачеві інформацію, що його цікавить. Якщо розглядати сьогодення, то зараз пошукові системи не займаються поширенням власних досягнень та технологій. Але вважається, що в процесі пошуку надалі це дозволить поліпшити досвід користувача. Планується включити фактори, починаючи від кількості часу, який користувач провів на конкретній сторінці, до кількості здійснених кліків. Для цього потрібно зробити все можливе, щоб користувач був захоплений зрозумілим та корисним контентом. SEO з відео SEO з відео належить до категорії інноваційних трендів, які активно розвиваються цього року. Якщо ж розглядати платформу YouTube, то на ній зареєстровано понад мільярд людей. У таких відомих соціальних мережах, як TikTok та Instagram, також можна зустрітися з багатомільйонною аудиторією. Це дозволяє зробити висновок про те, що значна частина користувачів мережі Інтернет віддають перевагу перегляду відео, ніж читанню текстового контенту. Тому, якщо є бажання реалізувати ефективне просування, необхідно звернути увагу на такі платформи як Тік Ток, Інстаграм, YouTube та інші аналогічні сервіси. Голосовий пошук У мобільних додатках вже досить давно використовується голосовий помічник, але планується, що в 2022 кількість користувачів буде стрімко збільшуватися. За попередніми наведеними даними було встановлено, що кількість людей, які активно перейшли на використання голосового помічника у 2019 році, склала 33%. За допомогою цього інструменту є можливість забезпечити високі показники комфорту та легкості порівняно з необхідністю набору текстової інформації вручну. Тут кожна людина погодиться з тим, що набагато простіше задати голосом ключове слово, ніж набирати його власноруч. Планується, що у 2022 році цей інструмент просування буде перебувати на піку популярності. Адаптація контенту з можливістю подальшого використання на мобільних пристроях Як показує практика, на сьогоднішній день величезна кількість користувачів воліють шукати необхідну інформацію в інтернеті за допомогою застосування різних портативних гаджетів. Для того, щоб займати максимально високі позиції в пошуковій системі, всі сучасні сайти на 2022 рік повинні бути адаптовані під мобільні пристрої. Для цього потрібно зробити все необхідне, щоб максимально оптимізувати дизайн веб-ресурсу, надати користувачам можливість завантаження та встановлення певної програми на мобільні пристрої, а також виконати процедуру попереднього тестування через пошукову систему Google для різних пристроїв. Вибрані фрагменти З боку пошукової системи Google було розроблено спеціальні блоки, в яких міститься важлива інформація, а також розширені сніпети. Використання цієї функції дає можливість користувачам отримувати найбільш актуальну та швидку інформацію максимально доступним для них способом. Основне завдання обраних фрагментів полягає в тому, щоб давати швидкі відповіді на питання, що надходять, і збільшити показники комфорту всіх користувачів. Доступність Щодня кількість користувачів Інтернету збільшується, серед яких зустрічаються і люди з обмеженими можливостями. Тому основне завдання на 2022 рік полягає в тому, щоб зробити всі ресурси доступними для будь-якої категорії населення. Насамперед це дозволить не лише збільшити показник обслуговування для клієнтів, а й просунутися у видачі на максимально високі позиції. Якісний та довгий контент Особливу увагу варто звернути на наповнення сайту якісним контентом. Щоб генерувати велику кількість трафіку, необхідно використовувати цікавий, залучаючий та, можливо, довгий текст. Важливо, щоб вся інформація була якісною та актуальною, але при цьому захоплювала кожного потенційного клієнта. Для цього потрібно застосовувати заголовки, підзаголовки, що робить процес читання зручнішим. Також при індексації виділяється важливе і на основі нього формуються розширені результати пошуку. Також не варто забувати про такі важливі тренди, як швидкість завантаження та оптимізація. Саме в цьому році якісне просування буде пов'язане безпосередньо з оптимізацією сторінки та можливістю скорочення зображень.