Контекстна реклама у 2022 році лише продовжуватиме набирати свою популярність. Ця реклама показує свою ефективність, відсоток інформування потенційних клієнтів стрімко зростає. У чому полягає алгоритм роботи контекстної реклами. Рекламні оголошення показуються на сторінках результату пошуку, тематичних сайтах, порталах, що є учасниками рекламної мережі. Чому контекстна реклама так корисна для бізнесу краси: рекламні оголошення бачить лише зацікавлена аудиторія у товарі чи послузі; найкращі позиції в пошуку Google; оплата провадиться тільки за клік за оголошенням, гроші за показ не вилучаються; величезна аудиторія потенційних покупців; доступна ціна придбання цієї реклами; величезний вибір можливих налаштувань націлення; невеликий бюджет для старту контекстної реклами; тут і зараз можна відстежити статистику. Питання контекстної реклами тонке і делікатне для кожного бізнесу. А підбір хорошого спеціаліста відповідальний і дуже важливий момент – має бути налагоджена зручна комунікація, оперативне вирішення робочих питань, якісні консультації, а результати роботи викликатимуть довіру та бажання співпрацювати й надалі. Та обов'язкові умови - зростання органічного трафіку та постійний спад вартості заявки. Що може запропонувати досвідчена компанія для салонів краси у сфері контекстної реклами: збільшення кількості заявок у своїй оптимізація витрат на контекстну рекламу; опрацювання семантики та ставок; комплексне виконання завдань. Реклама запускається у соціальних мережах, налаштовується ремаркетинг та ретаргетинг; аналітика та відстеження результатів для оптимізації витрат, оповіщення замовника; раціональний розподіл рекламного бюджету в Google Ads та Bing Ads. Бьюті індустрія, як і багато видів бізнесу, постраждала під час карантину. Обмежувальні заходи та зменшення потоку клієнтів знизили середній чек та загальний потік клієнтів. Але все ж таки бізнес краси був і залишиться актуальним навіть в умовах пандемії. Поліпшити ситуацію в індустрії навіть за таких умов допоможе контекстна реклама. Головні завдання, які потрібно вирішувати у 2022 році З якими ж завданнями зіткнеться будь-яка компанія, яка візьметься за контекстну рекламу салонів краси у 2022 році: неможливість салонів виплачувати заробітну плату майстрам за умов пандемії. Багато хто перейшов на роботу вдома і тим самим забрав у салону лояльних клієнтів; велика конкуренція в промисловості краси - потрібно підібрати відмінні переваги; або відсутність сайту, або не відповідна робота, яка не приваблює потенційних клієнтів; часто не налаштована аналітика; обмежений бюджет на рекламу, який має принести максимальну кількість клієнтів. Утримання клієнтів та пошук нових – основне завдання будь-якого бізнесу. Якщо вам здається, що з'явилося багато конкурентів і клієнтів вам просто не залишилося, час налагодити контекстну рекламу. Де ж видобуватимуть нові заявки для салонів краси: Пошукова реклама. Обробляється безліч основних ключових слів. Збирається якісна семантика, що не генеруються штучні ключі. Особлива увага має надаватися геотаргетингу та мінус-слів. У цьому вся пункті відбувається аналіз конкурентів ринку. Після чого пишуться оголошення та розширення. Потім налаштовуються цілі в Google Tag Manager та Google Analytics. Сайт салону краси. Простий і зрозумілий у використанні де будуть розкриті основні поняття за кожними процедурами, їх ефективність вказана точна ціна представлені фото виконаних робіт. І основні контактні дані, які дозволять клієнту записатися за номером телефону чи онлайн-режимі. Розробка власного сайту для салону краси дозволить ефективно вирішувати бізнес-завдання та залучати нових клієнтів. Контекстно-медійна мережа - Пошук відповідних клієнтів за місцем розташування. Тестуються місця, інтереси, теми потенційних клієнтів після чого аналізують конверсію кліків до звернених клієнтів в салон краси. Динамічний ремаркетинг. Користувач може бачити банер із товарами та послугами, який він раніше переглядав на сайті з урахуванням схожих процедур та послуг історій відвідування та демографічних даних. Зазвичай компанії, що наполягають на контентній рекламі, беруть на себе аналітику, налаштування та стратегію розвитку сайту. Реклама у соціальних мережах. Не просто набір фотографій, проведених послуг, а ефективна реклама в Facebook та Instagram. Можливість достукатися до конкретної вашої унікальної аудиторії з конкретними пропозиціями послуг та процедур, які надає салон. Багато невеликих салонів краси не актуалізують інформацію на сайті свого салону краси обмежуються лише веденням сторінки в соціальних мережах або просто працюють за рекомендаціями. Рекомендації – це найнадійніший і перевірений спосіб залучити клієнтів, які будуть спочатку лояльні до салону. Але все ж таки цей спосіб не дозволить у найкоротші терміни окупити вкладення в бізнес. Для хороших відгуків потрібно ретельно працювати та не один рік. Але й пости у Facebook та Instagram не дозволять залучити велику кількість клієнтів одразу. Необхідно систематично розміщувати новий контент на сторінці в соцмережах та підвищувати активність у профілі, кількість реальних зацікавлених передплатників. В іншому випадку потенційні клієнти можуть просто забути про ваш салон краси. Сайт салону краси: переваги Розберімося, навіщо так необхідний сайт для салонів краси: не рідкість блокування сторінок у соціальних мережах, сторінку можна зламати, порушити правила користування. І весь увесь бізнес зупиняється, завмирає і клієнти не можуть ні додзвонитися до вас, ні дізнатися про достовірну інформацію; наявність сайту збільшує престиж салону; реклама в соціальних мережах стрімко дорожчає, а у вас має бути вибір та аналітика, звідки прийшов клієнт. Використовуйте рекомендації з цієї статті та розвивайте свій бізнес успішно! Також у нас є корисна стаття про те, якою має бути маркетингова стратегія салону краси 2022 року.