Реклама у сфері фінансів є досить різнобічною, до неї також входять: кредитування, страхування, продаж акцій та пенсійних накопичень. Реклама у таких напрямах потрібна, щоб залучити нових клієнтів та покращити репутацію організації. Що являє собою контекстна реклама фінансових проєктів і як її налаштувати? Фінансова реклама Даний вид реклами має попит для багатьох фінансових напрямів, серед них: банки; страхові організації; будівельні компанії; інвестиційні фонди; відділення пошти; мікропозики; брокери. Фінансові послуги можуть бути нематеріальними, інтелектуальними та індивідуальними. Нематеріальні послуги характеризуються неможливістю оцінити, чи буде від них якась користь. Образи рекламі повинні точно відбивати всю суть пропозиції, щоб майбутній клієнт відразу зрозумів, що йдеться. Інтелектуальні послуги також досить ефективні. Вони полягають у тому, що споживач переносить позитивний образ виробника на товар, бажаючи отримати фінансову послугу тільки професіонала. Індивідуальні послуги дозволяють мати окремий підхід до кожного клієнта, а споживачі тим самим почуваються особливими. Як налаштувати контекстну рекламу фінансових проєктів? Для того, щоб показувати власну рекламу фінансових проєктів, потрібно дотриматися безліч правил та умов, розберемося з ними конкретніше. Спочатку звертайте увагу на законодавство тих регіонів, де ви плануєте просувати свої фінансові, а також інвестиційні послуги. Враховуйте всі вимоги та норми, адже реклама у фінансовій тематиці суворо регулюється законодавством і часто виникають деякі труднощі. Наступний крок – ключові слова, це вже робота із семантикою. Люди шукають послуги у найрізноманітніші способи, часто нечітко формулюють свій пошуковий запит і знаходять не те, що шукали. Розглянемо кілька видів пошукових запитів: Брендові. Найчастіше споживачі шукають послуги конкретних компаній, це означає, що брендових запитів дуже багато. Інші компанії також можуть рекламуватись за цими фразами. Тут обов'язкова реклама за призначенням саме своєї фірми, щоб унеможливити інших компаній переманювати ваших клієнтів. Брендові запити конкурентів. Якщо конкуренти хочуть відхопити ваш брендовий трафік, то ви можете спробувати це саме. Споживачі можуть шукати послуги певної компанії, і йти звідти, дізнавшись. Тут ви можете випередити їх і запропонувати щось вигідніше. Безбрендові загальні запити. Пошук звичайних продуктів чи послуг. Безбрендові транзакційні запити. Ці запити показують бажання споживача скористатися продуктом. Далі, збір семантики на вигляд пошукових запитів. Для брендових запитів достатньо знайти в яндексі сторінку підбору слів і ввести назву бренду та послуги. Ви зможете спостерігати за всіма запитами, які вводять люди під час пошуку вашого продукту. Збір семантики можна здійснити за допомогою комбінатора ключових слів і швидко отримати варіанти запитів. На наступному етапі формують цілі та очікування. Вам потрібно визначити, чого ви хочете від реклами: цільових дій, якими зможете відстежувати ефективність реклами або для вас важливий фактор - кількість цих цільових дій. Визначте ці моменти та переходьте до налаштування реклами. Одні з найпопулярніших сервісів контекстної реклами на сьогодні мають широкі можливості налаштування рекламної кампанії - Google Ads і Яндекс Директ. Запустити рекламу можна і для тих, хто цікавиться фінансовим продуктом. Користувачі будуть бачити ваше оголошення, їх залучатимуть вигідні умови, які надає ваша компанія. Скласти оголошення потрібно під кожний пошуковий запит. Є компанії, які використовують одні оголошення для тридцяти ключових фраз, що знижує релевантність. Щоб підвищити цей показник, потрібно скласти таке оголошення, яке буде підходити максимальній кількості пошукових запитів у вашій сфері. Часто буває, що знайдені сторінки не відповідають запитам. Такі сторінки нічого, крім витраченого бюджету, не принесуть. Щоб уникнути цього, підбирайте цільові сторінки, спрямовані на конкретні запити аудиторії. Налаштування розширень – наступний етап. За допомогою всіх доступних розширень: вкажіть адресу, номер телефону; розпишіть переваги послуг, які надає ваша компанія; займіть велику пошукову площу. Налаштування контекстної реклами фінансових проєктів – досить складний процес, але розібратися з цим можна. Користуйтеся рекомендаціями цієї статті при налаштуванні такої реклами та дотримуйтесь всіх необхідних умов, тоді ви зможете налаштувати рекламу на потрібну цільову аудиторію. Це допоможе залучити більше клієнтів, яких цікавлять саме ваші послуги, а також покращити репутацію організації. Також ми маємо корисну статтю про комплексне просування фінансових проєктів у 2022 році.