Чи можна вивести сайт з-під фільтра пошукових систем? Фільтр пошукової системи - алгоритм (набір алгоритмів), що вивчає показники і вміст сайтів. При виявленні порушень встановлених правил знижується рейтинг ресурсу в пошуковій видачі або він повністю виключається з індексації. Як уникнути попадання під фільтри: використовувати білі технології просування; наповнювати ресурс якісним, унікальним контентом; використовувати валідний код; відмовитися від технологій «чорної» оптимізації (спамние закупівля посилань, клоакинг); забезпечувати якісне юзабіліті сайту. Головні компанії, які використовують фільтри, здатні суттєво вплинути на відвідуваність сайту - Яндекс і Google. Вони мають схожі алгоритми перевірки. Дотримуючись вимог одного пошукача, можна уникнути попадання в бан в іншому. Фільтри Яндекс і вихід з-під них З недавнього часу Яндекс.Вебмайстер відображає інформацію про те, під які фільтри компанії потрапив сайт. Існує 3 алгоритми, які надають найбільш негативний вплив на позиції ресурсу: «Минусинськ»; за накрутку поведінкових факторів; АГС. «Минусинськ» Накладає санкції при виявленні SEO-посилань з зовнішніх джерел, здатних істотно вплинути на пошукову видачу. Вийти з-під фільтра допоможе детальний і якісний аналіз посилальної маси. Необхідно видалити більшу частину сумнівних посилань, залишивши тільки з трастових сайтів-донорів. Ця творча робота, що вимагає певного досвіду. Реалізацію даного завдання слід делегувати компетентному SEO-фахівця. Санкції за накрутку ПФ Поведінкові чинники - статистика, що надає можливість оцінити ефективність (корисність) сайту на підставі дій користувачів (час перебування, відмови, переходи по внутрішнім посиланнях, рівень конверсії). Якщо фільтр виявляє втручання в природний процес з боку власника ресурсу - накладаються санкції. Рішення проблеми: відмова від послуг сервісів, які здійснюють накрутку ПФ; комплексний аудит сайту і виправлення технічних помилок; видалення неякісних SEO-посилань. АГС Комплексний фільтр, який накладає санкції за ряд факторів: переспам вихідними SEO-посиланнями; велика кількість неунікального контенту; погане юзабіліті; велика кількість дублів . Вихід з-під фільтра вимагає тривалої переробки сайту - перегляду посилальної маси, наповнення якісним контентом, зміни використовуваних ID, видалення дублів, настройки редиректів. Фільтри Google і вихід з-під них Google пред'являє аналогічні вимоги до сайтів. Однак він має більше фільтрів: «Пінгвін». Бореться з неякісної посилальної масою. Видаляємо спамні посилання і технічні помилки. Якщо не вдається прибрати неякісні лінки - їх необхідно відхилити; «Панда». Алгоритм, що потряс світ SEO-оптимізаторів. Через нього перестало працювати більшість старих способів «ледачої» оптимізації. Постраждало більше 20% всіх сайтів світу. «Панда» накладає санкції за биті посилання, неунікальний контент та за велику кількість реклами, нерелевантної тематиці сайта . Для виходу наповнюємо ресурс якісними текстами. Видаляємо зайві рекламні матеріали, перевіряємо роботу лінків; «-30». Карає за використання «чорної» оптимізації, клоакингу. Знижує позиції в пошуковій видачі на 30 пунктів. Для виходу з-під «-30» відмовляйтеся від заборонених технологій. Це допоможе виправити ситуацію; «Дублюючий контент». Небезпеки піддаються сайти з неунікальним контентом. Важливо приділяти підвищену увагу якості розміщуються текстів; «Надмірна оптимізація». Результатом переспама ключовими словами внаслідок дії цього фільтра стане помітне зниження позицій в пошуковій видачі. Щоб уникнути санкцій, необхідно утримувати кількість ключових слів на рівні 6-7%. Виведення з-під фільтрів невеликого сайту не вимагає значних витрат часу. Отримати максимальний результат допоможуть компетентні фахівці.