Як час завантаження впливає на позиції сайту в Google пошуку Використання швидкості завантаження сайту як одного з факторів ранжирування було анонсовано Google кілька років тому. Причина - прагнення корпорації максимально швидко надавати користувачам потрібну, якісну інформацію. Але ступінь значущості швидкості завантаження зрозуміла не до кінця. У реальності вона прямо і побічно впливає на стан ресурсу в пошуковій видачі. Прямий вплив В одній з присвячених швидкості статей фахівці з Google відзначили, що даний алгоритм впливає на пошукову видачу в певних умовах: при інших рівних. Швидкість враховується, якщо інші впливають на ранжування показник и порівнюваних сайтів знаходяться на однаковому рівні. Тобто повільний ресурс з якісним контентом і хорошими поведінковими чинниками буде вище у видачі, ніж швидкий, але неінформативн ий ; пошук через Google.com англійською мовою. Перевірити актуальність цієї інформації важко. Швидше за все, після публікації даного джерела вплив алгоритму розширилося на інші варіанти пошуку; потрапляння у вибірку. Швидкість при ранжируванні враховується для декількох відсотків сайтів від усієї кількості в Інтернеті. Їх число з високою ймовірністю буде збільшуватися, тому що пошукові роботи можуть з легкістю вимірювати цю метрику (швидкість завантаження). Пошук з мобільних пристроїв Корпорація Google орієнтована на мобільних користувачів. З технічних причин (обмеження мобільного Інтернету) вони приділяють підвищену увагу швидкості завантаження при пошуку зі смартфонів і планшетів. Час, за яке сторінка повністю завантажується, має більше значення для мобільного пошуку, ніж для десктопа . Тому швидкість ресурсу значно впливає на пошукову видачу в Google для смартфонів і планшетів. Цей параметр входить у вимоги до отримання позначки «mobile friendly». Інтернет на десктопних пристроях швидше. Їм зручніше користуватися, тому при формуванні списку релевантних посилань у видачі швидкість враховується менше. Непрямий вплив Важливо розуміти, чому Google приділяє підвищену увагу швидкості завантаження. Багато користувачів, особливо з мобільних пристроїв, не хочуть довго чекати, поки завантажиться сайт. Їм простіше закрити сторінку і перейти за іншим посиланням. Це важливо не тільки для пошукача. Результатом такої поведінки для власника сайту стане збільшення кількості відмов. Погіршується ранжування. Сайт який швидко завантажується з більшою ймовірністю піддасться більш детальному вивченню. Мінімальне очікування між завантаженнями сторінок може справити позитивний вплив на глибину пошуку. Користувач проведе на ресурсі більше часу. В результаті покращаться поведінкові фактори і його позиції. Такі досягнення можливі, якщо сайт наповнений якісним контентом, має гарне юзабіліті і допомагає вирішувати питання користувачів. Виходячи з цього, підвищення швидкості завантаження необхідно приділяти увагу, коли інші методи просування максимально реалізовані. Як збільшити швидкість сайту Причини повільної роботи ресурсу: невдалий вибір хостингу. Завантаження сторінки вимагає високої швидкості віддачі даних з сервера і прийому запитів. В ідеалі вона повинна обмежуватися можливостями для користувача Інтернету. Вибір хостингу з урахуванням відвідуваності, території проживання основного числа користувачів і ресурсів допоможе домогтися оптимальної швидкості завантаження; неякісний (засмічений) код. Це характерно для дешевих сайтів. Їх розробляють з використанням типових елементів, які містять безліч зайвого коду на догоду універсальності. Застосування великої кількості бібліотек, подгрузка з багатьох файлів, непродумане написання і безладне розміщення скриптів робить негативний вплив на швидкість завантаження; погана оптимізація. Зображення у великій якості для мобільних версій сайтів, важкі фони і не несуть смислового навантаження елементи сповільнюють ресурси, не даючи нічого взамін; висока відвідуваність на сайтах з CMS. При великих навантаженнях робота двигунів на PHP погіршується. Вирішити цю проблему допоможе кешування. Збільшення швидкості завантаження може вимагати значних часових і фінансових витрат. Реалізація даного завдання доцільна в крайніх випадках. Краще відразу створювати швидкі сайти.