Написання статей у блогу потребує навичок. Щоб ваш читач був зацікавлений, ви повинні продумати структуру свого контенту і зробити так, щоб він приносив задоволення. Якщо людям подобається і вони розуміють статтю, вони будуть набагато схильніші ділитися нею з іншими, і це підвищить ваш рейтинг. Так що, якщо ви хочете покращити свої письменницькі навички та свій рейтинг, почніть з цих порад про те, як написати SEO-дружній пост у блозі! Декому здається, що написання з метою SEO та написання для залучення аудиторії – це цілі, що суперечать одна одній. Я зовсім не згоден. Звичайно, слова, за якими ви хочете, щоб вас знаходили, мають бути на видному місці, якщо ви хочете, щоб пост у блогу був оптимізований для SEO. Але надмірне використання ключових слів сильно погіршує читабельність вашого тексту, чого вам безумовно не варто робити. Насправді висока щільність ключових фраз може бути сигналом для Google про те, що ви можете набивати ключові слова у свій текст, і це може негативно вплинути на ваш рейтинг. Цей пост містить поради щодо написання постів у блогах, які оптимізовані для SEO та читальні. Ці дві цілі завжди повинні йти пліч-о-пліч, оскільки ми вважаємо, що написання зрозумілою мовою приваблює більше відвідувачів і утримує їх на вашому сайті. Перш ніж розпочати: проведіть дослідження ключових слів Перш ніж ви почнете писати, ви повинні провести дослідження ключових слів. Якщо ви бажаєте домінувати в результатах пошуку, вам потрібно з'ясувати, які слова насправді шукає ваша аудиторія. Це теми, про які ви повинні писати, та ключові слова, які ви маєте використовувати у своєму тексті. Коли ви провели дослідження ключових слів і у вас є список основних ключових слів, про які потрібно написати, настав час розпочати написання. Ось 9 порад, які допоможуть вам створити приголомшливий запис у блозі! Поради щодо написання SEO-оптимізованих постів у блозі Перш за все, ваш пост у блозі має бути хорошим текстом. Починаючи новий пост у блозі, багато блогерів просто починають писати, друкуючи все, що спадає їм на думку. Хоча це може спрацювати для деяких людей із природними письменницькими талантами, іншим може знадобитися допомога. Особисто я завжди дотримуюсь цих «правил», коли пишу новий блог. 1. Думай, перш ніж писати! Перш ніж розпочати, добре подумайте про посилку вашого твору. Що ви хочете сказати своїм читачам або на яке головне запитання ви хочете відповісти? Яка мета вашої статті? І що ви хочете, щоб ваші читачі зробили наприкінці сторінки? Перш ніж розпочати, запишіть відповіді на ці запитання та подумайте про цілі пошуку, які можуть бути у когось. Простий спосіб отримати уявлення про це — переглянути результати пошуку за запитом, з яким ви хочете ранжуватися. 2. Розробіть структуру свого посту Щоб написати читабельний та оптимізований для SEO пост у блозі, вам необхідно створити чітку структуру. Це означає, що кожен пост повинен мати: свого роду вступ (у якому ви представляєте свою тему); тіло (у якому написано основне повідомлення); висновок (у якому ви узагальнюєте основні ідеї чи робите висновок). У кількох реченнях запишіть, що ви хочете сказати у всіх трьох розділах. Ви створили резюме свого посту. Це допоможе вам створити структурований та читабельний пост у блозі. Тепер можна розпочинати справжній лист. 3. Використовуйте абзаци та заголовки Усі використовують абзаци, але не всі використовують їх правильно. Не починайте кожну нову пропозицію з нового рядка тільки тому, що вона виглядає красиво. Також намагайтеся не робити їх надто довгими, оскільки кожен абзац повинен мати свою ідею чи тему. Запитайте себе, якою є основна ідея кожного абзацу. Ви повинні мати можливість узагальнити цю основну думку в одному реченні. Якщо це неможливо і вам потрібно більше пропозицій пояснити основну ідею, вам просто потрібно використовувати більше абзаців. Правильні заголовки також допомагають читачам зрозуміти, про що конкретна частина вашого тексту. Якщо ви хочете, щоб люди знаходили шлях до ваших статей, використовуйте підзаголовки, щоб їх вести. Підзаголовки допомагають читачам переглянути вашу сторінку та прояснити структуру ваших статей. Вони важливі не лише для зручності читання, а й для SEO. Ось чому я також порадив би використовувати ваше ключове слово в деяких підзаголовках. Я маю на увазі деякі з них, оскільки використання ключового слова в кожному заголовку зробить текст незграбним і неприродним. Це відштовхне людей від подальшого читання. 4. Використовуйте перехідні слова Перехідні слова допомагають людям переглянути ваш текст і зрозуміти взаємозв'язок між пропозиціями та абзацами. Наприклад, припустимо, що є три причини, через які люди купують ваш продукт. Ви повинні використовувати сигнальні слова, такі як: «Насамперед»; «по-друге» та «нарешті». Крім того, такі слова, як "проте", "аналогічно" і "наприклад", подають чіткий сигнал вашим читачам. Читачі одразу зрозуміють, що висновок слідує після таких слів, як «підбити підсумки» або «коротко». Тому перехідні слова дуже важливі для надання структури тексту. 5. Використовуйте пов'язані ключові слова Додавання до вашої статті ключового слова фокусу робить її менш привабливою для читання, а також може зашкодити вашому рейтингу. Google стає розумнішим і хоче, щоб ви писали контент, який сподобається користувачам. Він не хоче, щоб ви використовували ключове слово focus у кожному другому реченні, і пропонує інші способи аналізу того, про що ваш текст. Один із способів, яким Google розуміє тему вашого тексту, є розпізнавання синонімів та інших ключових слів, пов'язаних з вашою ключовою фразою. Ось чому ви повинні використовувати синоніми та пов'язані ключові слова у всьому тексті. 6. Оптимізуйте довжину вашої статті Переконайтеся, що ваші повідомлення містять не менше 300 слів, але зберігайте збалансовану довжину статті. Google любить довгі статті, однак, якщо ваша стаття занадто довга, це може злякати користувачів. Я порадив би писати довгі статті тільки тоді, коли ви знаєте, що ви досвідчений письменник. Він просить багатьох відвідувачів прочитати весь ваш пост, коли він довгий. Ознайомтеся з цією статтею, якщо ви не зовсім впевнені, якою довжиною має бути пост у блозі. І не забувайте використати ключову фразу фокусу в тексті, щоб переконатися, що в результаті ви отримаєте SEO-дружній пост у блозі! 7. Посилання на наявний контент Якщо ви вже написали контент на ту ж тему, що і ваш поточний пост, не забудьте вказати посилання на ці пости та з них. Це зробить ваш новий пост у блозі та існуючі пости сильнішими, тому що ви демонструєте авторитет у цьому питанні. Крім того, ваша структура посилань також є важливою для вашого рейтингу в Google. І давайте не будемо забувати, що посилання на інший контент на тему відмінно підходять для ваших читачів, тому що вони можуть бути зацікавлені в читанні цих пов'язаних повідомлень. Це допомагає їм орієнтуватись на вашому сайті. ⇒ Вам варто почитати нашу статтю - " 10 порад щодо створення цінного контенту ", у ній ми даємо кілька порад для написання креативних і чіпляючих статей. Ми називаємо це внутрішніми посиланнями, і ваші читачі та Google будуть вам за це вдячні. Це допомагає їм керувати вашим контентом і розуміти взаємозв'язок між різним контентом на вашому сайті, тому приділіть деякий час посиланням на попередній контент і назад. 8. Дозвольте іншим людям прочитати вашу посаду Перш ніж опублікувати свій пост, переконайтеся, що хтось інший спочатку його прочитає. Запитайте їх, чи розуміють вони основну ідею вашого повідомлення, і запропонуйте їм виправити будь-які друкарські помилки та граматичні помилки. Це може допомогти вам, надаючи об'єктивне уявлення про читабельність та привабливість вашого тексту. Якщо у вашій команді є хтось, хто є експертом у темі, про яку ви пишете, переконайтеся, що ваш пост пройшов повз них. Таким чином, вони можуть перевірити, чи ви висвітлюєте все, що вам потрібно, і дати пропозиції, щоб зробити ваш пост ще краще. 9. Регулярно додавайте контент Регулярне додавання нових повідомлень у блозі на ваш сайт говорить Google, що ваш сайт живий. Це важливо, тому що, якщо ваш сайт неактивний, Google скануватиме його рідше, і це може негативно вплинути на ваш рейтинг. Але не публікуйте просто заради публікації. Переконайтеся, що все, що ви публікуєте, є високоякісним контентом: інформативні, добре написані статті, які розважають читачів та відповідають їх пошуковим запитам. Якщо у вас виникають труднощі з регулярною публікацією, було б непогано створити редакційний календар свого блогу. Це дозволяє структурувати цей процес таким чином, що підходить вам та вашій команді. Також рекомендується час від часу оновлювати старі записи у блозі, щоб вони не застаріли. Висновок Дні, коли було достатньо кількох SEO-трюків, щоб ваш сайт займав високі позиції у Google, давно минули. Нині якісний контент є королем. А хороший контент також призводить до більшої кількості посилань, перепостів, твітів та повернення відвідувачів на ваш сайт. Звичайно, завжди є інші речі, які ви можете зробити, щоб максимізувати SEO-дружелюбність вашого посту, але найголовніше - просто писати дуже, дуже добрі пости! Все ще не впевнені, чи готовий ваш запис у блозі до публікації? Погляньте на цей контрольний список для вашої статті у блозі, щоб переконатися, що ви готові до роботи!