Правильна перелінковка всередині сайту Правильна внутрішня перелінковка - продуман ий розподіл посилально ї ваги в межах сайту. Вона допомагає досягти наступних цілей:поліпшення індексації сайту. Всі важливі сторінки потрапляють в індекс пошукової системи. Нові максимально швидко скануються пошуковим роботом;передача ваги просува ємих сторінок. Концентрація ваги на важливих сторінках сприймається пошуковими машинами. Вони виділяють їх, частіше відображаючи в пошуковій видачі;формування ефективної ієрархії ресурсу;зручність навігації для користувачів. Це дозволяє поліпшити поведінкові чинники, побічно сприяючи просуванню. Завдяки доступності контенту користувачі частіше виконують цільові дії.Види внутрішніх посиланьКонтекстні посиланняНайчастіше анкорн і . Знаходяться в основному контенті. Текст якоря повинен відповідати тематиці відкриває мой при натисканні сторінки.Контекстні посилання можна вважати найбільш значущими. Вони зручні для користувачів, так як допомагають знайти додаткову інформацію. Анкор виконує функції ключа, тому така перелінковка передає посилальну і анкорн у ваг у .Навігаційні посиланняБлок посилань для навігації по сторінці. Підвищують комфорт роботи з інформацією при великих обсягах тексту. Пошукові машини добре розпізнають такі елементи. Наскрізні посиланняН е беруть участь в розподілі ваги, так як проставлені на всіх сторінках. Найпростіший приклад подібного блоку посилань - навігаційне меню по сайту. Наскрізні посилання розпізнаються пошуковими системами. Їх завдання - індексація та зручність навігації для користувача.«Корисні» посиланняОкремий блок посилань на релевантний або схожий контент. Приклад - тематичні статті, товари що перегукуються. Їх робота повинна бути бездоганною.«Корисні» посилання необхідно розміщувати на цікавий контент. Якщо по засланні не буде переходів тривалий час (для Гугл це 6-12 місяців) і контент на відкриває мій сторінці залишиться незмінним, лінк перестає враховуватися при індексації.«Хлібні крихти»Ланцюжок посилань, покликана допомогти користувачеві визначити своє місце розташування. Оптимальне рішення для сайтів з вкладеністю більше 3-4 рівнів.« Хлібні крихти » підвищують зручність навігації. Їх можна зустріти в інтернет-магазинах і збірниках контенту.Схема перерозподілу ваги Тип запитів ( НЧ , СЧ, ВЧ) - основний фактор, що визначає вибір схеми перерозподілу ваги. Існує кілька базових варіантів:кільце. Передаю чі ваг у сторінки мають мінімум 2 посилання - на просуває му і наступну по колу. Настільки замкнута система має недолік. При випаданні одній зі сторінок кільця порушується вся структура. Підходить для ВЧ і СЧ запитів;зірка. Вага рівномірно розподіляється між сторінками (по 2-3 посилання для кожної). Підходить для всіх рівнів запитів;ієрархія. Є просуває ма сторінка, яка веде на хаб, звідки йдуть лінки на передавальні ваг у сторінки (всі посилаються на просуває му сторінку). Якщо хаб перестане бути доступним, схема не зможе повноцінно працювати. Ієрархія підходить для ВЧ запитів, коли вс ю ваг у необхідно сконцентрувати на певних сторінках з висококонкурентними запитами.Ці схеми - основа, від якої можна відштовхуватися.Уникайте поширених помилок:періодично перевіряйте працездатність посилань;не забувайте передавати вагу новим сторінкам для прискореного просування;клік на лого повинен завжди вести на головну;посилання в лого на головній сторінці не повинна бути активною. Це породжує циклічні переходи, погіршуючи індексацію;не ставте більше 50-150 посилань з однієї сторінки (з урахуванням навігації, хлібних крихт, меню, наскрізних посилань).Використовуйте допоміжні інструменти для аналізу, але не робіть перелинковку повністю автоматичної. Це погіршить результат.