Інстаграм давно став інструментом успішного бізнесу, тому просувати салон краси в цій соціальній мережі – правильне рішення. Статистика каже – більшість користувачів Instagram жінки від 15 до 50 років, решту відсотка займають чоловіки. Якщо салон краси обслуговує не тільки чудову стать, можна охопити величезну цільову аудиторію. Саме вона є потенційними клієнтами, якщо вигідно та красиво подати інформацію. Нижче ми розглянемо 8 ідей для розкручування акаунта. 1. Стратегія просування салону краси через Instagram У соціальних мережах велика конкуренція серед професіоналів та майстрів вдома. Щоб клієнти захотіли записатися, необхідно проаналізувати, вибрати стратегію, що дозволяє фірмі зростати. Не можна викладати сторіс та пости, не маючи послідовності. Це псує загальну картинку облікового запису, відштовхуючи відвідувачів сторінки. Наявні такі стратегії розвитку для сфери краси: Просування особистого бренду. Основна мета стратегії – позиціонування себе як експерта, отримувати довіру потенційних клієнтів, підвищувати вартість послуг. Комерційний обліковий запис. Дозволяє збільшувати впізнаваність фірми/бренду. Сторінка робить ближче до споживача, переконуючи купувати послуги, що надаються. Завдяки правильно обраній стратегії можна значно розвинути сторінку салону, тому головне визначитися із напрямком. 2. Підключення бізнес-акаунту Instagram Якщо блог буде спрямований на певну цільову аудиторію, надання чи продаж послуг, необхідно перейти на бізнес-аккаунт. Він відрізняється від звичайного великим функціоналом: дає можливість запускати рекламу власного бізнесу; опис стає розширеним, З'являються кнопки зв'язку з представником; вказується сфера діяльності в окремому рядку; моніторинг статистики облікового запису - переглядів, підписок, активності. Професійний обліковий запис легко переключити в «Налаштуваннях», змінивши шапку сторінки. 3. Контент як спосіб просування в Instagram Важливо публікувати корисні, цікаві статті, тоді залучення аудиторії буде більше. Потрібно створити контент-план: пости публікуватимуться регулярно, сторінка постійно на зв'язку, ппідписники чекатимуть на нову публікацію. Це дозволяє створити навколо бренду лояльну аудиторію. Обов'язково, щоб читач відчував, що спілкується жива людина. Просте копіювання не підійде. Необхідно розповідати про себе, спеціалістів салону, писати експертні думки. 4. Фотографії в Інстаграм Instagram – візуальна мережа. Салон краси повинен бути упізнаваний: акаунту потрібен унікальний брендовий логотип, що відповідає концепції закладу; фірмовий стиль ведення соціальної сторінки; фотографії повинні бути якісними, обробленими. У салоні необхідно створити окрему фотозону для фотосесій. Завдяки простим правилам, зовнішній вигляд сторінки буде естетичним та красивим. 5. Проведення акцій та розіграшів, як активне просування в Інстаграм Розвиток бізнес-акаунту салону краси в Instagram за допомогою цих інструментів є ефективним. Проводити акції необхідно, коли набереться щонайменше 500 живих підписників. Щоб це працювало правильно, встановіть умови проведення розіграшів, наприклад, зробити відмітку у сторіс - публікацію побачать потенційні відвідувачі та підпишуться. Добре взяти за правило робити акції напередодні свят. Слід брати до уваги не лише відомі, а й тематичні, наприклад, Всесвітній день білявок. 6. Таргетована реклама - розвиток блогу салону краси Цей інструмент просування Інстаграм є дуже результативним. Таргетована реклама офіційна, купується у Facebook. У неї є переваги: прийнятна вартість. У порівнянні з придбанням у блогерів ціна за розкручування невелика, тому використання даного інструменту є не тільки ефективною, але й вигідною; допомагає знайти аудиторію. У налаштуваннях можна вибрати стать, вік. Критерії дозволять відфільтрувати користувачів, пропонуючи послуги салону лише тим, кому вони будуть цікаві; відсутність людського фактора. Власнику не потрібно переживати, що про його салон краси можуть сказати. Все запрограмоване таргетом. Таргетована реклама може розміщуватися у stories або у стрічці. Правильно налаштована реклама допоможе досягти бажаних результатів у вигляді підвищення кількості підписників та їх активності у профілі. 7. Використання хештегів для розкручування Instagram Інструмент допомагає користувачам легко знайти необхідний обліковий запис або продукт. Хештеги використовуються повсюдно не лише бізнес-акаунтами, а й звичайними користувачами. Навіщо вони потрібні: створення добірок. При просуванні бренду обов'язково помічати тематичні пости одним хештегом; дозволяють знайти акаунт у пошуку; у підписаних на хештег людей, пости з ним відображатимуться у стрічці. Для власного салону краси потрібно застосовувати загальні та брендові хештеги. Ставлячи їх під постами, ви збільшуєте шанси поповнити ряди зацікавлених людей. 8. Застосування геотегів для облікового запису салону краси в Інстаграм Геолокація дозволяє підвищувати охоплення постів. Важливо ставити геотеги салонам краси під кожною публікацією. Щойно ставиться позначка, пост автоматично потрапляє у добірку з такими. Перевага в тому, що чим більше лайків, тим вища популярність – у рейтингу публікація може вийти на топові значення. Виходить, його побачить набагато більше людей. Ставлячи геотеги на салон краси, ви збільшуєте популярність точки в окрузі. Просування салону краси в Instagram це вигідна, правильна ідея. Завдяки соціальній мережі можна охопити велику аудиторію, правильно розрекламувавши послуги, а також збільшити клієнтуру в кілька разів. Щороку з'являється безліч акаунтів з подібними послугами, тому без просування витримати конкуренцію буде неможливо.