Що таке комплексний інтернет-маркетинг 2018 Комплексний інтернет-маркетинг в 2018 році - це єдина стратегія, яка використовує кілька інструментів просування для досягнення поставлених завдань: скорочення вартості залучення клієнта; розширення ЦА; виходу на лідируючі позиції у видачі по пошуковим запитам; кращих показників досягнення цілей сайту (підписки, замовлення, дзвінка та інших цільових дій). Інструменти комплексного інтернет-маркетингу в 2018 році: SEO; контекстна і медійна реклама; вірусний маркетинг; просування в соціальних мережах; тематичні розсилки; промо акції. При виборі інструментів аналізуються особливості цільової аудиторії, специфіка бізнесу і поставлені цілі. Переваги комплексного підходу Чому обирають комплексний підхід: Широке охоплення цільової аудиторії. Люди шукають потрібну їм інформацію різними способами. Комплексний підхід дозволяє запропонувати відповідні варіанти її надання. Зниження витрат на просування. Підвищене значення має якісний аналіз і контроль проведення рекламних кампаній. Зараз посилення позицій по найбільш ефективним методам просування і відмова від нізкоконверсіонних підходів доступні в реальному часі. Гнучкість. Рекламну кампанію можна адаптувати під конкретні потреби або зорієнтувати на довгострокову перспективу. Висока ефективність. Комплексний підхід дає хороші результати. Це надає можливість досягти головної мети будь-якого бізнесу - збільшити прибуток. Етапи маркетингу в 2018 році Інтернет-маркетинг починається з аналізу сайту. Ресурс повинен відповідати ряду критеріїв: Швидкий, доступний хостинг. Зручна CMS для контролю роботи сайту та оновлення інформації. Комфортний, зрозумілий для користувача інтерфейс. Навіть сама креативна реклама не буде ефективною, якщо клієнт не зможе виконати конверсійні дії. Правильний підхід стане гарантією максимальної доступності для користувача. Релевантний контент для людей і пошукових машин. Формування семантичного ядра в поєднанні з якісними, корисними текстами дасть високу конверсію. На сайт потрапить більше представників цільової аудиторії. Вони напевно отримають потрібну їм інформацію. Наступний етап - аналіз позицій сайту і сегмента ринку. Важливо зрозуміти, чого хоче цільова аудиторія, як вона отримує достовірну інформацію і поводиться. Це допоможе чітко визначити напрямок позиціонування компанії для кращого уявлення в Мережі. Далі формується єдина концепція просування. Вибираються інструменти, здатні дати необхідний результат при мінімальних витратах. Здійснюється комплексне планування дій з докладним графіком і періодичним контролем ефективності. Коли все готово, стартує кампанія по просуванню в Інтернеті. На певних етапах відстежується реальна ефективність обраних інструментів, ініціюються коригувальні дії. Завершується кампанія аналізом проведених заходів для більш ефективного формування наступної хвилі просування. Щоб отримати якісний комплексний інтернет-маркетинг, особливо в конкурентних напрямах, потрібно звернутися до спеціалізовани х компаній.