Серед технологій, за допомогою яких користувачі отримують рекламні або відповідні за запитами оголошення, особливе місце займає ремаркетинг. Це відбувається тоді, коли відвідувач побував на певному сайті, але не здійснив цільової дії. У такому разі він систематично отримуватиме рекламні оголошення у вигляді реклами на певний сервіс, послугу або продукт. Надалі це нагадуватиме потенційному клієнту про те, чим раніше він цікавився і сприятиме здійсненню цільової дії. Ремаркетинг та його різновиди Перед тим, як застосовувати процедуру ремаркетингу, варто ознайомитися з його основними видами. Тут виділяють такі типи ремаркетингу: стандартний - показ реклами здійснюватиметься тієї категорії користувачів, які вже відвідували певний веб-ресурс. В основному процес появи оголошень відбувається у тому випадку, коли потенційні клієнти здійснюють перегляд інших сайтів медійної мережі; динамічний - його особливість полягає в тому, що він показує потенційному клієнту рекламу саме тих послуг та товарів, якими він цікавився у недавньому часі. За допомогою впровадження динамічних ремаркетингових процесів є можливість максимально точно визначити потенційну цільову аудиторію та зібрати необхідну кількість інформації про неї; пошуковий - показ оголошень для певної ремаркетингової аудиторії відбуватиметься у безпосередній близькості з пошуковою видачею; ремаркетинг для відео - у тому випадку, якщо користувач переглядав певний канал на YouTube або відео, надалі ця реклама буде транслюватися і в процесі перегляду інших розділів або відеороликів медійно-контекстної мережі. Якому з видів ремаркетингу віддати перевагу, залежить від того, яке основне завдання має бути реалізовано у процесі його впровадження. Основні переваги ремаркетингових послуг Кожен, хто замислюється використання такої технології, як ремаркетинг, повинен звернути увагу до ті переваги, які можна отримати від цього інструмента. Можливість повернення користувачів - у тому випадку, якщо людина залишила сайт, це не говорить про те, що такий клієнт буде втрачено назавжди. Це може вказувати на те, що у нього є необхідність порівняння пропозицій або обмірковування власного рішення. У тому випадку, якщо правильне оголошення буде продемонстровано в необхідний момент часу, це буде виступати як деяке нагадування, яке сприятиме здійсненню цільової дії. Найчастіше це актуально для категорій послуг та товарів, які мають високу вартість. Збільшення конверсії та фактичних продажів - процес взаємодії відбувається з людьми, які в минуле виявляли особливий інтерес до того виду бізнесу, який здійснюється конкретною компанією. Тому, якщо буде запропоновано вигідну пропозицію, такий клієнт з великим бажанням піде на укладання угоди. Наприклад, можна використовувати таку пропозицію як 10% знижка тієї категорії користувачів, які здійснюють реєстрацію протягом одного тижня. Прицільне та якісне таргетування - якщо здійснювати порівняння із звичайною контекстною рекламою, то в процесі застосування ремаркетингу є можливість отримати більше шансів для правильної сегментації аудиторії. Кожна людина має можливість створювати спеціальні списки ремаркетингу, які будуть ґрунтуватися на характеристиках користувача та на будь-яких необхідних діях. Збільшення показників економічної ефективності - особливість маркетингових компаній у тому, що вони працюють безпосередньо виділену цільову аудиторію. Тому порівняно з контекстною рекламою вартість на один клік буде на порядок нижчою. Поліпшення показників пізнаваності - виходячи з того, наскільки часто певному клієнту будуть потрапляти на очі оголошення рекламного характеру, тим швидше він зможе заповнити найменування певної компанії чи бренду. Але тут головне знайти золоту середину і не зробити так, що реклама викликатиме роздратування. Тому, здійснюючи порівняння такого інструменту, як ремаркетинг, з іншими технологіями, можна назвати досить багато переваг. Як здійснюється робота ремаркетингу? Якщо розглядати можливості, які відкриває перед користувачами ремаркетинг, варто звернути увагу на те, що вони залежатимуть від використання конкретної пошукової системи. Але наявний і загальний алгоритм, який виглядає так: на кожній сторінці сайту встановлюється певний фрагмент коду, який здійснює процес відстеження дій користувачів та їх візитів. Для цього можна використовувати спеціальний ремаркетинговий тег або звичайний стандартний код; як тільки користувач здійснює відвідування вашого сайту, у соціальних файлах пошукової системи проставляються мітки. Після цього код відстеження здійснює передачу ідентифікатора клієнта безпосередньо з усіма даними про здійснену сесію; після цього відбувається процес створення сегментованих маркетингових списків, у яких користувачі розподілені за певними критеріями. Наприклад, можна виділити список тих людей, які переглядали певний товар, але не здійснили покупку; як тільки ці користувачі будуть здійснювати перехід у медійно-контекстну мережу, вони стикатимуться з вашою рекламою, яка пропонуватиме їм знову повернутися на веб-ресурс і завершити процедуру покупки певного товару або послуг. За допомогою якісного налаштованого ремаркетингу є можливість не лише збільшити показники продажів, а й розширити цільову аудиторію клієнтів.