Google розпочинає розгортання оновлення алгоритму перевірки продуктів у липні 2022 року. Google підтверджує, що оновлення оглядів продуктів за липень 2022 року, четверте з серії оновлень, націлених на неякісні огляди, вже випущено. Оновлення почалося 27 липня і завершиться протягом двох-трьох тижнів . Google зробив оголошення у Твіттері, посилаючись на офіційну сторінку оновлень пошукового рейтингу. Якщо заява Google стала для вас несподіванкою, це тому, що так воно і є . Багато змін алгоритму Google відбуваються без попередження, включаючи всі оновлення продуктів. Однак це не має бути погано. З кожним оновленням алгоритму є шанс покращити ранжування, особливо, якщо останнє оновлення вам зашкодило. Ось що вам потрібно знати про зміну алгоритму відгуків продуктів у липні 2022 року. Що змінюється? Сьогоднішнє оновлення є удосконаленням алгоритму перевірки продуктів Google, представленого в березні 2021 року. Алгоритм призначений для заохочення оглядів, де представлені докладні дослідження, а не поверхневий контент, що узагальнює інформацію, яку ви можете знайти на веб-сайті виробника. У сьогоднішнє оновлення не включено нові рекомендації. Веб-сайти, на яких публікуються огляди продуктів, рекомендують приділяти особливу увагу дотриманню суворих критеріїв Google щодо високоякісного контенту. Одним словом, Google хоче бачити, що ви тестували та експериментували з продуктом, про який пишете, з перших рук. Ви можете зробити це зрозумілим для Google та ваших читачів, включивши таку інформацію, як кількісні виміри, переваги та недоліки, порівняння з іншими продуктами тощо. Переписування того ж контенту, що вже існує у мережі, вже не допоможе. Google тепер надає пріоритет відгукам, які пропонують унікальну цінність. Навіть оригінальні фотографії є практично обов'язковими. Чи торкнеться це мене? Якщо ви не публікуєте огляди продуктів на своєму сайті, це оновлення не стосується. Це не основне оновлення, яке впливає на результати пошуку. Якщо ви продаєте продукти, відгуки про які клієнти можуть залишити на вашому веб-сайті, це оновлення, як і раніше, не поширюється на вас, оскільки воно не вважається оглядовою статтею. Це оновлення відноситься до веб-сайтів, які публікують докладні огляди продуктів, наприклад, ті, які можна побачити на таких веб-сайтах, як Wirecutter та CNET. Якщо ви помітите, що рейтинг сторінок з оглядами продуктів коливатиметься протягом найближчих тижнів, ймовірно, це пов'язано з оновленням оглядів продуктів за липень 2022 року. Якщо на вас це вплинуло негативно, найкращий спосіб виправити ситуацію — покращити якість сторінок відгуків про продукти, дотримуючись рекомендацій Google.