Показник оптимізації Google Ads, улюблена функція рекламодавцями, тепер сумісний з кампаніями Performance Max. Google впроваджує шість нових функцій для Performance Max, включаючи довгоочікуваний показник оптимізації. Тепер рекламодавці мають швидкий і простий спосіб визначити області, що потребують поліпшення, до запуску кампанії Performance Max. Крім того, нещодавно додані пояснення допоможуть відповісти на питання щодо ефективності кампанії після її запуску. Ось усі подробиці про шість нових функцій для кампаній Performance Max. Компанії Google Ads Performance Max: 6 нових функцій 1. Оцінка оптимізації Знайдіть способи покращити свою кампанію за допомогою оптимізації Google Реклами. Оцінка коливається від 0 до 100%, і якщо ваша кампанія оцінюється нижче 100%, ви отримаєте рекомендації щодо підвищення оцінки. Показник оптимізації – це функція, від якої залежить рекламодавці при створенні інших типів кампаній у Google Ads, і тепер вона доступна для Performance Max. 2. Сезонні коригування Завдяки сезонним коригуванням ви можете адаптувати свою стратегію призначення ставок до подій, у яких очікується більш високий коефіцієнт конверсії, наприклад, до рекламних акцій та розпродажів. Google рекомендує використовувати сезонні коригування, якщо ви очікуєте значного збільшення коефіцієнта конверсії за межами типових сезонних моделей. Інтелектуальне призначення ставок уже враховує прогнозовані сезонні події. 3. Виключення даних За винятком даних ви можете вказати системі інтелектуального призначення ставок Google ігнорувати дані за ті дати, коли у вашій кампанії були проблеми з відстеженням конверсій. Виключення цих даних може запобігти впливу неточного відстеження конверсій на стратегію призначення ставок "Максимальна ефективність". 4. Розширені елементи керування геотаргетингом Отримайте більш точне націлювання, використовуючи нові розширені параметри розташування. У розділі «Параметри розташування» в налаштуваннях вашої кампанії ви знайдете варіанти націлювання на основі фізичної «присутності» або «присутності чи інтересу». 5. Пояснення Пояснення в кампаніях Performance Max допоможуть позбавитися здогадів і зрозуміти, чому ви бачите несподівану зміну ефективності. Google ADS надасть рекомендації щодо покращення вашої ефективності, що дозволить вам заощадити час за рахунок негайного усунення несправностей. 6. Діагностичні дані Під час початкового налаштування кампанії Performance Max ви можете використовувати діагностичні дані для виявлення будь-яких проблем із рекламною політикою, виставленням рахунків, бюджетом тощо. Якщо будуть виявлені проблеми, Google надасть рекомендації щодо їх усунення. Джерело: Google Ads Help Налаштуємо професійно контекстну рекламу в Google. Дзвоніть, або залишайте заявку на сайті.