Будь-який сайт для відвідувачів є джерелом корисної інформації. Головне завдання матеріалів, які опубліковані на сторінках мережевих платформ - допомогти цільової аудиторії в задоволенні її потреб: знайти вирішення тієї чи іншої проблеми, отримати відповіді на питання, що цікавлять, заглушити біль або навіть розважитися. Якщо людина не знайде на сайті те, що він шукав, він просто покине його і піде на іншу інтернет-майданчик. Отже, саме якісний контент сприяє зростанню маси посилань сайту, формуванню хорошої репутації, позитивного суспільного відгуку і збільшення прибутку. Залучення користувачів на сайт - не єдине завдання, яке вирішують хороші матеріали. Якісний контент вважається одним з найбільш важливих елементів пошукового просування мережевих ресурсів. Чим краще та унікальні тексти на платформі, тим швидше вона потрапить в ТОП результатів пошукової видачі, забезпечивши високі конверсії й трафік. Типи та риси якісного контенту Наймасштабніший тип контенту - текстовий. Він може бути представлений у вигляді новин, статей, заміток, описів та іншої інформації. Текстові матеріали, своєю чергою, поділяють на кілька видів: копірайт - це авторські матеріали, з унікальністю 100%; рерайт - перероблення готових статей з різних джерел; SEO-тексти - матеріали, які містять певну кількість ключових і додаткових слів, що робить їх привабливими для пошукових роботів. До інших типів контенту відносять відеоролики та прямі трансляції, інфографіку, аудіофайли, різні зображення, фото і презентації. Виділяють ряд критеріїв, яким повинен відповідати якісний контент. Саме від відповідності матеріалів нижче вказаними властивостями залежить ставлення цільової аудиторії до мережного ресурсу і його ранжування в результатах пошукової видачі. Унікальність Для пошукових систем більш привабливі авторські матеріали, які не дубльовані на інших мережевих майданчиках. Сторінки, на яких опубліковано унікальний контент, частіше підлягають індексації пошуковими роботами. Вони привертають більше органічного трафіку і швидше виходять в ТОП результатів органічної видачі. Щоб матеріал на сайті був унікальним, його створенням краще займатися самому або довірити вирішення даного завдання професійним копирайтерам, фотографам і відеографії. Інформативність Статті та інший графічний матеріал на сторінках інтернет-платформи повинні бути корисними для користувачів. Водні і нелогічні тексти нікому не цікаві і не викликають емоцій у читачів. У процесі підготовки контенту важливо скласти його структуру, продумати логічні блоки. При написанні статей потрібно надати користувачеві ту інформацію, яку він хоче отримати, перейшовши на сайт (наприклад, переваги та відмінні риси того чи іншого продукту, послуги, а не загальні, водні дані). Достовірність При підготовці матеріалу важливо використовувати тільки перевірені та надійні джерела. Оперувати потрібно тільки перевіреними фактами, які не вводитимуть користувачів в оману. Тексти та статті краще доповнювати авторитетними думками експертів, статистикою, прикладами з життя. Такий контент викличе довіру у читачів і вони будуть повертатися на ресурс знову і знову. Актуальність Цей критерій має на увазі не просто публікацію оглядів того, що сталося в минулому. Розміщувати необхідно ту інформацію, яку користувач може застосувати у своєму житті після вивчення. Це можуть бути різні лайфхаки, рекомендації, тематичні рейтинги й т.д. У текстах і статтях можуть бути присутніми факти 5-ти річної давності, але тільки в тому випадку, якщо вони актуальні в нинішній час. Грамотність Якщо це текст - він не повинен містити пунктуаційних і граматичних помилок. Якщо це запис відео або аудиоролика - мова повинна бути зрозумілою і виразної. Щоб випереджати конкурентів, важливо підвищувати свій рівень грамотності та сприйняття. Для цього відмінно підійде читання різної літератури, книг, перегляд документальних та пізнавальних фільмів. Грамотно складений контент легше піддається просуванню, досить лише оптимізувати його під вимоги пошукових машин. Як створити SEO-оптимізований контент? Якщо матеріали, які опубліковані на сторінках ресурсу, не оптимізовані для пошукових роботів, вони будуть неефективними. У процесі пошукової оптимізації в тексти, назви, опису зображень і коди мережевого ресурсу додають ключові слова, мета теги, посилання і тайтли. Відповідно до сучасних алгоритмів пошукових машин кількості вживань і прямих входжень ключових слів приділяється менше уваги. Тепер в процесі індексації враховується семантичне поле та смислове навантаження матеріалу. При такому підході в текстах можна вживати видозмінені ключові слова і їх синоніми, що робить контент читабельним і зрозумілим для користувачів. Щоб оптимізувати контент і вивести мережевий ресурс в лідируючі позиції пошукової видачі, необхідно виконати наступні дії: забезпечити майданчик хорошим URL-адресою - це дозволить підвищити швидкість індексації; додати в заголовки H1 ключові пошукові запити; зробити тексти та статті структурованими - наявність чіткої структури (заголовків, підзаголовків і маркованих списків) робить матеріал більш зручним для читачів і привертає більше уваги пошукових роботів; додати релевантні посилання (це стосується, як внутрішньої, так і зовнішньої оптимізації платформи) - при ранжируванні мережевих платформ враховується не тільки якість контенту, а й контрольний масив сайту. Проаналізувавши та вивчивши надану інформацію можна зробити висновок, що від якості контенту залежить не тільки кількість користувачів сайту, а й ефективність його пошукової оптимізації. Саме тому розміщення і регулярного оновлення матеріалів на сторінках інтернет-платформ слід приділяти особливу увагу.