Основне завдання більшості сайтів - отримання прибутку через розміщення реклами (розважальні ресурси) або конверсію (дзвінки, підписки, прямі покупки, оформлення розсилки). Існує безліч причин, що перешкоджають їх ефективній роботі. Усунувши труднощі, можна збільшити розмір заробітку, конверсії і число заявок на рекламу. Розглянемо основні проблеми сайтів, які стають причиною втрати клієнтів.

Застарілий дизайн

Не відповідаюче сучасним вимогам оформлення ресурсу зустрічається в більшості сфер діяльності. Коли відвідувач бачить дизайн 2 або 3-річної давності, рівень його довіри та інтересу помітно знижується. Вирішенню цієї проблеми сприяє постійний розвиток і модифікація.

Важливо інтегрувати нові можливості і видаляти зайві, неефективні елементи. Можна надихатися сайтами успішних конкурентів, уникаючи бездумного запозичення.

У деяких сферах застарілий дизайн залишається актуальним. Але це виняток, а не правило.

Складність сприйняття контенту

Які чинники впливають на зручність сприйняття контенту:

  • розмір шрифту;

  • колір шрифту;

  • якість подачі інформації (зрозуміла мова, структура, навігація).

Зробивши більш зручні, приємні для сприйняття шрифти, можна знизити кількість відмов, і зменшити відтік користувачів.

Велика кількість реклами

Окремі сайти (найчастіше розважального характеру) перегинають з кількістю реклами:

  • тизери;

  • pop-up;

  • банери;

  • реклама в відео;

  • рекламний фон.

Якщо все це з'явиться на одній сторінці, користувач буде роздратований і покине ресурс. У багатьох з них розвивається «банерна сліпота», тому така реклама стає менш ефективною.

Складна структура навігації

Коли користувач не знає, де саме в дереві сайту він знаходиться, і куди може потрапити, висока ймовірність того, що він покине ресурс. Якісне структурування дає користувачеві розуміння поточного місцезнаходження і надає можливість підвищити глибину присутності на сайті. Це робить позитивний вплив на ранжування. Можливо, його зацікавлять інші продукти. Допоможіть з ними ознайомитися.

Автозапуск відео

Коли при завантаженні сторінки починає відтворюватися відео, це викликає роздратування. Багато користувачів покинуть її, не виконавши цільового дії, так як ви позбавляєте їх можливості контролю.

Більш сумнівним рішенням стане звуковий супровід сторінки. Його рекомендується використовувати в крайньому випадку.

Низька швидкість завантаження ресурсу

Якщо сайт повільно завантажується, його можуть закрити, не дочекавшись відображення всіх елементів. Проблеми зі швидкістю знижують ймовірність переходу по інших сторінок.

Найбільш поширені причини повільного завантаження - неоптимізований код, повільний хостинг і висока завантаженість ресурсу без якісної настройки движка. Низька швидкість чинить негативний вплив на ранжування.

Оптимізація допоможе ресурсу піднятися в позиціях пошукової видачі. Вона забезпечить комфорт для користувачів, збільшить конверсію і аудиторію.

Складні форми

Реєстраційні форми з кількома десятками пунктів відлякують користувачів. Якщо ви хочете зібрати максимальну кількість інформації про кожного з них - пропонуйте ділитися їй поступово. Перша форма може включати в себе логін, пароль і адресу. Ім'я собаки і рівень освіти можна дізнатися пізніше, коли користувач стане постійним.

Відсутність видимого призову до дії

На 80% сайтів немає наочного призову до дії. Покупку самого розрекламованого товару ускладнить відсутність відповідної кнопки. Розміщуйте заклики в логічних місцях, щоб їх можна було знайти інтуїтивно.

Неочевидні переваги продукту

Найбільш поширені помилки в описі продукту:

  • відсутність переваг в порівнянні з конкурентами;

  • відсутність вказівки вартості;

  • відсутність опису того, що саме отримає користувач за вказану ціну.

Переконайтеся, що представлений продукт добре і доступно висвітлено текстом, фото або відео.

Сайт зламаний

Подібна тенденція поширена повсюдно, особливо при використанні вільного, несвоєчасно оновлюваного ПЗ. Сайт може втрачати користувачів і позиції з вини зловмисників.

Немає адаптації під мобільні пристрої

Число людей, які виходять в Інтернет з мобільних телефонів, стає дедалі більше. Якщо їм буде незручно користуватися сайтом, вони знайдуть альтернативу. Подбайте про адаптивність. Виключіть ризик втрати 50% відвідувачів.

Висновок:

У сучасному світі створення та підтримання успішного веб-ресурсу потребує врахування безлічі факторів, що впливають на поведінку відвідувачів. Розуміння основних проблем, що призводять до відтоку користувачів, та застосування відповідних стратегій вирішення цих проблем має ключове значення для досягнення високої ефективності сайту.

Проблеми, такі як застарілий дизайн, складність сприйняття контенту, надлишок реклами, складна структура навігації, автозапуск відео, низька швидкість завантаження, складні форми, відсутність видимого заклику до дії, неочевидні переваги продукту, злом сайту та відсутність адаптації під мобільні пристрої можуть істотно погіршити. користувальницький досвід та знизити конверсію. Вирішення цих проблем шляхом оптимізації сайту, покращення користувальницького інтерфейсу та контенту, а також забезпечення безпеки та адаптивності під мобільні пристрої може допомогти збільшити кількість користувачів, покращити показники конверсії та підвищити загальну ефективність веб-проекту.