Контент-план для інтернет-магазину одягу на 2022 рік В контент-план для інтернет-магазину одягу повинні входити графіки наповнення блогу і розміщення статей на сайтах суміжної тематики, а також в соціальних мережах. Що писати в блог у 2022 році Успіх блогу інтернет-магазину одягу стоїть на трьох китах: статті, фотографії, відео. Можна зробити так: вибрати свій стиль публікацій для кожного дня тижня. Яким він буває: Інформаційним. Мова про оглядах нових надходжень, галузевих новин, рекомендаціях щодо вибору одягу, сезонних вибірок. Головне, щоб статті були корисними. Там можна, і навіть потрібно робити перелинковки на товари, про які йде мова. Які продають. Тексти, присвячені акцій, знижок, розпродажів, нових колекцій, конкурсам. Розважальним. Серйозний, насичений інформацією матеріал розбавить здоровий, релевантний цільової аудиторії гумор. Важливо, щоб в кожній статті обов'язково були фотографії. Завдяки їм текст буде виглядати не скучно. Його захочеться прочитати. Причому фото можуть бути не пов'язані з одягом, а являти собою метафору. При написанні статей для онлайн-магазину одягу у 2022 році потрібно пам'ятати про SEO. Щіпка релевантних ключових слів в адекватному оточенні і кілька посилань на товари допоможуть пошуковим роботам вище оцінити ресурс. У чому перевага статей для магазину, де можна купити одяг онлайн У тому, що для них дуже легко придумувати теми. Наприклад: Як одягнутися на співбесіду, щоб отримати роботу. Кращі сукні Кейт Міддлтон: гардероб герцогині Кембриджської. Рвані джинси: носити чи викинути. Як вивести жовті плями під пахвами на білій футболці. Знайти ідеї нескладно. Головне - їх грамотно реалізувати. Бажано виробити свій стиль написання текстів. Він зробить їх впізнаваними та допоможе знайти своїх читачів. А щоб їх ставало все більше і більше, дозвольте залишати коментарі. Це хороший спосіб взаємодії з аудиторією. Дозволивши людям висловлювати свою думку, не стискаючи з вимогами до доступу. Хто захоче поділитися враженнями, якщо доведеться реєструватися, заповнювати форму, підтверджувати лист, а потім ще й вводити свій номер телефону? Краще модеруються проплачені коментарі та делікатно відповідайте на скарги. Ви покажете, що готові до діалогу і вмієте вирішувати проблеми. Відеоконтент Він потрібен усім магазинам . Особливо тим, де можна купити одяг онлайн. Якщо його немає, він може дістатися практично безкоштовно. Все, що для цього потрібно, - взяти на озброєння методи великих онлайн-майданчиків. А саме почати заохочувати клієнтів за відеоогляди купленого одягу. В обмін на бонуси або промокодом вони самі дадуть вам реальний, а значить не викликає довіри контент. На яких сайтах розміщувати статті для інтернет-магазину одягу Наприклад, на околотематіческіх. В першу чергу на жіночих, присвячених моді, красі та здоров'ю. Підійдуть і інформаційні майданчики . У вашому онлайн-магазині можна купити спортивний одяг? Тоді напишіть про неї статті та розмістіть на сайтах про здоровий спосіб життя. Головне, щоб вони були трастовими та не перебували під фільтрами. На новинних ресурсах можна розповісти про нові колекції, знижки, досягнення, благодійних заходах. Все це допоможе створити позитивний імідж і підвищити впізнаваність. В яких соціальних мережах просувати інтернет-магазин одягу По-перше, в «Інстаграмі» . І ось чому: Більше 70% зареєстрованих - жінки. А це основна цільова аудиторія онлайн-магазинів, які торгують одягом. Основний контент - фотографії. Це кращий спосіб показати та продати одяг. Є зручний функціонал для розміщення реклами. По-друге, в «Фейсбуці». Велика частина користувачів цієї соціальної мережі - жінки. Але якщо у вашому інтернет-магазині можна купити одяг для чоловіків і ви можете робити відеоконтент, заведіть обліковий запис на YouTube. Статті для соціальних мереж сильно відрізняються від блогу. Там краще розповідати про життя вашого онлайн-магазину і ділитися успіхами. А найголовніше - отримувати фітбек від аудиторії. Як розробити контент-план для інтернет-магазину одягу Універсальної формули немає. Але ми дали вам базу. Експериментуйте з новими знаннями, і обов'язково знайдете свій шлях. А щоб ви надихнулися, наведемо приклад. Disney Parks, який просуває Діснейленди, пише 3-5 статей в блог, 3-4 в Facebook і публікує 4-5 знімків в «Твіттері». Тобто навіть така мегакорпорація НЕ перенасичує користувачів контентом. А для невеликого інтернет-магазину одягу вистачить однієї статті в 1-2 дні. Якщо писати нічого, краще почекати. Чи не публікуйте другосортний матеріал. Він викличе роздратування, а не інтерес.