Відвідуваність сайту часто називають трафіком. Це кількість унікальних користувачів або візитів за певний проміжок часу. Збільшення цього показника свідчить про те, що ресурс стає більш відомим і здатний приносити високий прибуток.
Існує ряд основних джерел відвідуваності:
- Платний трафік. Відвідувачі здійснюють перехід через рекламу (контекстну, відео, медійну, тизерну, таргетовану, в соцмережах);
- Пошуковий трафік. Перехід відбувається зі сторінок пошукової видачі;
- Трафік зі сторонніх ресурсів. Сайт відвідують, переходячи по посиланнях на інших сайтах, через партнерські програми, закладки, довідники, каталоги, форуми, блоги;
- E-mail розсилка і push-повідомлення. Використовуються для стимуляції повторного відвідування;
- Прямий трафік. Користувачі безпосередньо вводять адресу сайту. Такий трафік забезпечує офлайн-реклама (листівки, по телевізору, з закладок в браузері).
Пошуковий трафік - найкраще джерело відвідуваності
Зацікавлений користувач, який шукає певну інформацію або товар, з високою ймовірністю зробить необхідні цільові дії. Для збільшення відвідуваності з пошукових систем потрібно якісно оптимізувати сайт. Важливо постійно вести внутрішні роботи:
- Простий, що запам'ятовується домен. Бажано, щоб він відображав спрямованість сайту. Якщо адреса добре запам'ятовується, це може залучити прямий трафік;
- Заповнення метатегів на кожній сторінці. Вони видні пошуковим роботам, які розуміють спрямованість сайту або контенту. Правильне заповнення метаданих надає можливість отримати хороші позиції в пошуковій видачі;
- Якісне семантичне ядро. Контент з ВЧ, СЧ і НЧ запитами в певних співвідношеннях допомагає пошуковій машині зрозуміти зміст сторінки. Пошуковику важлива органічна інтеграція ключів. Це підвищує комфорт користувача;
- Постійні оновлення. Поповнювати інформацію або додавати нові сторінки необхідно з певною періодичністю. Пошукові машини прагнуть надати користувачам найсвіжіші дані;
- Поліпшення коду. Дозволяє прискорити завантаження і зробити ресурс зручнішим. Таким сайтам будуть віддавати перевагу пошукові машини.
Платна відвідуваність
Рекламна кампанія з правильними налаштуваннями допоможе залучити на сайт нових користувачів. Існують різні інструменти маркетингу. Вони відрізняються рівнем ефективності. Важливо вибрати види реклами, які дозволять залучити користувачів і забезпечать виконання цільової дії.
Сторонній трафік
Партнерська програма може стати ефективним рішенням для інтернет-магазинів. Якщо сторонні ресурси будуть рекомендувати сайт і посилання на окрему продукцію (за певний відсоток від продажів), існує шанс отримати додатковий прибуток.
Іншими джерелами відвідуваності можуть стати блоги та соціальні мережі, де розміщується корисний контент з посиланнями на просуваємі сторінки. Тут важлива максимальна природність. Куплені посилання швидко обчислюються. Коли це станеться, сайт може потрапити під санкції.
Розміщення інформації в довідниках і каталогах з певної тематики збільшує кількість посилань, що відображаються в пошуковій видачі під час пошуку конкретного бренду. Правильне заповнення даних допоможе збільшити відвідуваність ресурсу.
E-mail розсилка і push-повідомлення
Повторні візити користувачів теж вважаються відвідуваністю. Найчастіше переходи здійснюються на рекомендації ознайомитися з новими статтями, а не зі знижками. Це необхідно враховувати при формуванні контенту повідомлень і розсилок. Робота в цьому напрямку може принести стабільний трафік.
Прямі переходи
Візити з закладок і офлайн-реклами можуть бути ефективними, якщо сайт пропонує цікавий контент, можливості, товари, послуги.
Незалежно від обраних напрямків збільшення відвідуваності уникайте «чорних» і «сірих» технологій. Вони дають різке зростання трафіку, але він рідко конвертується в корисні дії. Така популяризація привертає увагу пошукових систем, які банять або накладають фільтри на недобросовісні сайти.