Фінансова та інвестиційна теми – не найпростіші теми для блогу. Але зберегти та вкласти гроші хочуть багато хто, адже зараз це особливо актуально. Писати про фінансові проєкти необхідно якісно і максимально доступно, щоб збільшити кількість цільової аудиторії. Розглянемо цілі такого контенту та найпоширеніші його види. Навіщо фінансовим компаніям потрібен контент? Розвивати фінансову тематику в соцмережах досить складно, тому потрібно бути готовим до всього під час створення такого контенту. Наприклад, рекламу можуть заблокувати без наявності документів. Обов'язково переконайтеся, що документи є у потрібній кількості та що з ними все гаразд. Зараз світ стає цифровим, а контент-маркетингова стратегія зможе принести вам гарний приплив цільової аудиторії та дохід. Не всі фінансові компанії використовують таку стратегію і багато втрачають. Контент-маркетинг дає можливість виділитися на тлі конкурентів, а також показує клієнтам, що ви експерт у фінансовій темі. Поширені формати контенту фінансових проєктів Формати контенту можуть бути різними: соцмережі, блоги, відеоролики, інфографіка та інше. Які ж із них дійсно працюють і досягають позитивного результату? Пресрелізи Вважається найбільш робочим та ефективним способом знаходити нову інформацію. Користувачів приваблює те, що більшість таких текстів написано професіоналами, а значить інформація є перевіреною і дійсно корисною. Фінансовим компаніям краще створювати прес-релізи тоді, коли з'являється нова важлива інформація, наприклад, про великі інвестиції, угоди та інші події, на які варто звертати увагу. Не варто повідомляти про неважливі події та зловживати увагою ЗМІ. Мультиформатний блог Блог, який ведеться професіоналами, вважається успішним. Такі пости допомагають компаніям не тільки отримати більше трафіку, але й знайомлять читачів із брендом, тим самим збільшують до себе довіру. Дослідження показали, що компанії, які мають свій блог, генерують набагато більше глядачів та потенційних клієнтів. Різноплановість контенту збільшує довіру та лояльність користувачів. Контент, що завантажується Такий контент також цікавий аудиторії, це можуть бути пам'ятки, звіти, вебінари або книги. Даний вид контенту є ідеальним способом збору електронних пошт користувачів для подальшої розсилки. При публікації такого контенту зазвичай розміщується логотип компанії, контактна інформація та брендинг, що дуже швидко підвищить впізнаваність компанії. Користувачі часто використовують цю корисну інформацію у майбутньому, такий підхід допомагає підвищити кількість клієнтів. Публікація на інших майданчиках Є чудовим способом показати експертність вашої компанії. При розміщенні своєї статті на сторонньому ресурсі ви збільшите аудиторію свого бренду за рахунок іншого трафіку. Якщо компанія зарекомендує себе на великих майданчиках, то однозначно стане успішною. Не забувайте залишати посилання на сайт компанії, щоб користувач зміг перейти. Соціальні мережі Фінансові компанії найчастіше мають успіх у соціальних мережах, адже там вся інформація подається просто і доступно. Важливо підлаштовувати певний контент під певну платформу, тоді вдасться залучити якнайбільше клієнтів. На що дивиться цільова аудиторія? Вивчивши ринок, можна дійти висновку, що аудиторія найчастіше звертає увагу такі фактори: Відгуки. Їх люблять читати багато хто, адже це дає інформацію про компанію. Просіть клієнтів залишити відгук, погані відгуки не видаляйте, оскільки занадто ідеальна картинка також може відлякати. Фотографії. Краще використовувати власні, а не завантажені. Зображення, знайдені в інтернеті, викликають недовіру у потенційних клієнтів. Інсайди. Варто публікувати найсвіжіші новини, це викличе у читача зацікавленість. Підсумки Існує досить багато способів просування фінансового контенту, у статті наведено лише кілька прикладів. Якщо ваш блог буде чудовим джерелом інформації, такий контент допоможе отримати трафік, завоювати довіру користувачів і зайняти високі позиції на ринку. Якщо ви просуваєте банк, тут доцільно використовувати такі інструменти, як таргет, промопости, рекламу у спільнотах та інше. Мікропозики, на жаль, рекламу відхилятимуть, але чудовою ідеєю було б створення інформаційного блогу, який можна рекламувати. Для трейдингу та арбітражу також потрібен блог, не забувайте, що він має бути інформаційним, там не повинно бути прямих продажів. Правильна подача інформації та корисність контенту – дорога до успішного блогу. Також нещодавно ми розповідали про комплексне просування фінансових проєктів у 2022 році.