Google опублікував нове відео, що пропонує шість порад про те, як зробити сайти електронної комерції придатними для спеціальних презентацій у результатах пошуку. Відео розпочалося з виділення трьох ключових елементів, які допомагають виділити сторінки продуктів електронної торгівлі: Зображення допомагають відвідувачам сайту зрозуміти товари Зіркові рейтинги підвищують довіру Ціни та доступність допомагають покупцям обирати між продавцями Деякі з цих елементів залежать від структурованих даних про продукти, щоб зробити їх відповідними для розширених списків, в той час як інші вимагають участі у фіді Google Merchant Center. 1. Теги заголовків Кент обговорює посилання заголовків, посилання на сторінках результатів пошукової системи (SERP), які генеруються з тегів заголовків веб-сторінки. Він пояснює, що якщо елемент заголовка не визначає адекватно вміст веб-сторінки, Google перепише його, використовуючи вміст заголовка у верхній частині сторінки або навіть якірний текст із посилань на веб-сторінку. Він також радить виявляти особливу обережність з автоматичними тегами заголовків продуктів, щоб переконатися, що немає дубльованого контенту або інформації, що бракує. «Гарне посилання в заголовку може значно допомогти користувачам зрозуміти вашу пропозицію, залучаючи якісний трафік на ваш сайт. … Низькоякісні заголовки можуть зіпсувати враження користувачів про ваш сайт». Алан застерігає від використання тегів заголовків, що динамічно генеруються, для додавання даних про доступність або ціну в тег заголовка, тому що існує затримка між оновленням тега заголовка і моментом, коли Google в кінцевому підсумку показує оновлене посилання заголовка в пошуковій видачі. На цей час інформація може застаріти. Він рекомендує використовувати сайт Google: пошук, щоб ще раз перевірити, як можуть виглядати теги заголовків при відображенні результатів пошуку. 2. Увімкніть зображення високої якості Високоякісні зображення важливі для користувачів, оскільки вони допомагають потенційним клієнтам скласти свою думку про продукт. Алан Кент поділився: "Ми помітили, що користувачі зазвичай добре реагують на зображення високої якості, і рекомендуємо, щоб ключові зображення були завширшки не менше 1200 пікселів". Він рекомендує перевірити сайт на наявність зображень низької якості та замінити їх фотографіями вищої якості. Кент також порадив перевірити метадані Max Image Preview, тому що вони вказують Google, як відображати ці зображення у пошуковій видачі. Нарешті, він рекомендує використовувати структуровані дані про продукти, щоб допомогти Google визначити правильні зображення для відображення результатів пошуку. Багато компаній розглядають такі речі, як зображення з точки зору того, як вони можуть підвищити рейтинг своєї веб-сторінки в результатах пошуку. Але продуктивніше розглядати зображення продуктів з погляду того, як вони допомагають користувачам прийняти рішення про купівлю продукту. Це означає, що якщо є питання про розмір продукту, то може мати сенс зіставити продукт із повсякденним предметом приблизно такого ж розміру. Можуть бути корисні різні ракурси, наприклад показ того, як одяг виглядає на моделі, як можуть виглядати меблі в кімнаті або як красиво може виглядати огорожа у дворі. 3. Діліться багатими даними про продукти Структуровані дані допомагають Google краще розуміти веб-сторінки і дозволяють відображати їх у розширених результатах, що він назвав спеціальними методами представлення в результатах пошуку. Нижче наведено основні елементи структурованих даних про продукт, які повинні включати: Назва продукту Опис Зображення Рейтинги Ціна Доступність Ознайомтеся з рекомендаціями Google щодо структурованих даних продукту, щоб дізнатися, які властивості є обов'язковими, які необов'язковими. Рекомендації щодо структурованих даних постійно змінюються, що може призвести до того, що сторінка продукту втратить свій розширений список у результатах пошуку, коли структуровані дані перестануть відповідати вимогам Google. Для усунення несправностей використовуйте інструмент індексування URL-адрес Search Console, щоб перевірити, чи проіндексована сторінка, а потім використовуйте інструмент перевірки розширених результатів, щоб перевірити наявність помилок у структурованих даних. 4. Поділіться даними про зниження цін Надання інформації про ціни Google може зробити сторінку продукту доступною для спеціального представлення зниження ціни в результатах пошуку, що може привернути до неї увагу. Поява в результатах пошуку із спеціальною презентацією зниження ціни не гарантується. Щоб сторінка відповідала розширеним результатам зниження цін, ви повинні включити властивість Offer у структуровані дані про продукт, який є конкретною ціновою категорією, а не ціновим діапазоном. 5. Визначте продукти, які ви продаєте У цій раді рекомендується використовувати точні ідентифікатори продуктів, такі як ідентифікатори GTIN, використовуючи комбінацію фіду Google Merchant Center та структурованих даних про продукти. Дотримання цієї поради може зробити продукт придатним для списків, таких як каруселі продуктів. 6. Створіть бізнес-профіль Нарешті, Кент рекомендує створити бізнес-профіль Google, якщо компанія має фізичну присутність. Це можна зробити за допомогою Google Business Profile Manager. Дотримуючись цієї поради, сайт потрапляє до спеціального списку разом із результатами пошуку. Цей тип лістингу доступний лише для компаній, які мають фізичний магазин або криту зону обслуговування. Процитовані ресурси Контролюйте свої заголовки посилань у результатах пошуку Специфікація метатегу robots.txt Галерея пошуку Google щодо використання структурованих даних Структуровані дані про продукти, включаючи інформацію про ціни Зареєструйте свій бізнес-профіль Google Перегляньте відео Google на YouTube Як виділити свій сайт електронної комерції у пошуку Google (6 порад): How to make your ecommerce website stand out in Google Search (6 Tips)