При створенні сайтів, спрямованих на продаж товарів або послуг, важливо працювати над репутацією ресурсу, викликати довіру потенційних клієнтів. Одним з методів підвищення довіри - грамотне створення сторінки « Про нас ». У цьому питанні є маса нюансів: про що краще написати, як правильно подавати інформацію, щоб викликати в цільової аудиторії бажання купити саме у вашій компанії? Сторінка про компанію дуже важлива для будь-якого бізнесу в мережі. Саме на ній ви отримуєте можливість донести свою ідею, розповісти цільової аудиторії чому вибір вашої компанії їх краще рішення. Ми підготували ряд рекомендацій, які допоможуть вам створити якісний опис компанії , скласти докладне ТЗ для копірайтера й виділитися серед маси конкурентів. Особливості та цілі створення сторінки «Про нас» Розробці цієї частини сайту необхідно приділити особливу увагу. Багатьом відвідувачам досить до хвилини, щоб переглянувши ресурс прийняти рішення про доцільність співпраці, вигоду покупки та скласти враження про надійність сайту. Створення якісної сторінки «Про нас» допоможе вам донести до цільової аудиторії вигоду співпраці саме з вашою компанією, викликати довіру до бренду. Мета сторінки «Про нас» представити вашу компанію так, щоб викликати бажання ЦА зробити покупку, замовити послугу саме у вас. Правильне складання даної станиці актуально для багатьох комерційних проєктів, корпоративних сайтів, інтернет-магазинів. Що краще писати про компанію? Інформативна сторінка про компанію повинна підвищувати імідж і число продажів. Для цих цілей краще приводити ваші реальні переваги на фоні конкурентів . Це може бути програма лояльності для постійних покупців, екологічна упаковка товару, участь компанії в благодійності. Доступно розповісти про головні переваги - один з принципів якісної сторінки «Про нас». Доповнити інформацію можна розповівши особливості роботи, філософію і принципи компанії. Тонкість в описі компанії - це лаконічно донести основний посил, позиціювання бренду. При правильному підході завдяки такій сторінці «Про нас» ви зможете легко поповнювати клієнтську базу лояльними покупцями. Розкажіть відвідувачам сайту, чому саме ваша компанія стане правильним вибором для них. Продумайте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів, наприклад: багаторічний досвід у сфері, досягнення компанії, вигоди від співпраці з вами. Додатково, використання відео, візуального контенту спростить сприйняття інформації. Також можна розповісти коротку історію бренду, трохи про співробітників, що стоять за злагодженою та чіткою роботою компанії. Цікава і продумана сторінка «Про нас» буде доказом компетенції та надійності компанії. Чого не повинно бути на сторінці «Про компанію»? Окрему увагу варто приділити тому, чого не варто писати в інформацію про компанію. Щоб скласти якісний і продаючий опис компанії, відповідний її принципам і філософії, також потрібно знати наступні нюанси: Довгу і нудну «простирадло» тексту ніхто не захоче читати. Опис повинен бути доступним і легко читатися, щоб відвідувач швидко міг ознайомитися з перевагами бренду. Опис компанії має містити релевантний і корисний потенційному клієнту контент: краще не включати в сторінку «Про нас» наприклад біографічні та особисті дані керівника, засновника компанії також. Якщо вам це необхідно, краще задуматися про створення окремої сторінки для цих цілей. Не пишіть негатив, критику на адресу конкурентів, краще зосередитися на грамотному описі вашого бренду і вигоді співпраці саме з вами. Це більше допоможе просуванню і формуванню іміджу. Також у нас є корисна стаття в цілому про текстовий контент для сайтів, ознайомитися з якою ви можете за посиланням . Які бувають помилки При розробці сторінки «Про компанії» також можливі деякі помилки. Пропонуємо вам ознайомитися з найпоширенішими, щоб ви їх не допустили на своєму ресурсі. Використання банальних, приїлися фраз, на зразок "професійні фахівці", Занадто довгі тексти або навпаки опис у 2-3 речення. Пишіть інформативно, розбавляйте контент візуальній складовій (фото, відео, інфографіка), Текст погано читається. Щоб матеріал було зручно читати, розділяйте його на абзаци за змістом, додавайте списки. Так читачеві буде легше сфокусувати увагу на важливому. Використання дрібного шрифту, насиченого фону, занадто великого числа анімацій. Це може відштовхувати відвідувачів ресурсу. Опис бренду написано в третій особі. Не варто використовувати займенник «Ви», гордовитий тон. Уникайте подібних помилок і ви зможете з легкістю скласти продає сторінку «Про нас». Якісне опис компанії буде допомагати вам продавати більше і завойовувати довіру аудиторії. На закінчення Резюмуючи вищесказане повторимо: при розробці сторінки «Про нас» пам'ятаєте, що вона повинна допомагати вам продавати, а не просто бути шаблонним текстом. Тому створюйте контент сторінки з урахуванням особливостей бренду, робіть матеріал доступ