Тригерна розсилка

Ми надаємо послуги налаштування тригерної реклами (глибока аналітика, ефективні ланцюжки, орієнтація на цільову аудиторію). Даний спосіб просування спрямований на роботу з потенційними клієнтами, які вже перейшли на сайт і зробили певну кількість кроків. Це оптимальне рішення для ресурсів із зовнішнього і внутрішньої оптимізацією, а також декількома стабільними каналами трафіку.

Trigger-mailing1

Автоматично формируємі тригерні листи допомагають досягти ряду цілей:

  • Збереження клієнтської бази. Їх надсилають вчинившим покупку клієнтам в якості нагадування про сайт, нові надходження і інші можливості, які можуть їх зацікавити;

  • Збільшення конверсії. Якщо відвідувач не дійшов до покупки або замовлення послуги, його можна спробувати переконати в тому, що виконання цільового дії принесе певну вигоду. За допомогою простої розсилки конверсія здатна збільшитися вдвічі (за рахунок клієнтів, які зупинилися на етапі додавання товару в корзину);

  • Додаткові продажі. Тригерні листи надсилають після покупки. Тіло листа може містити інформацію про замовлення і супутніх товарах.

На які кроки реагує правильно налаштована тригерна реклама

Налаштувати тригерні розсилки можна на будь-який відстежені дії користувачів:

  • Реєстрація. Реакція - лист подяки новому клієнтові з пропозицією отримати знижку. Його можна налаштувати так, щоб в ньому були товари або послуги, здатні зацікавити зареєстрованого користувача.

  • Використання фільтрів. Реакція - повідомлення про нові надходження, знижки на обрану категорію продукції.

  • Перегляд карток товарів. Реакція - повідомлення про зниження ціни на переглянуті товари, пропозиція отримати аналогічні їм на вигідних умовах.

  • Відправлення в кошик. Якщо після цього кроку не відбулося подальших дій, користувачеві можна нагадати про те, що він вже вибрав певну продукцію. Додатковою мотивацією стануть знижки, більш вигідні пропозиції. Тригерна розсилка - ефективний спосіб боротьби з «кинутим кошиком».

  • Вчинення покупки. Реакція - лист подяки. Може містити додаткові і супутні товари.

  • Знижки, свята, акції. Схоже на звичайну розсилку, але товари, які беруть участь у акційних пропозиціях відправляються тільки тим, хто виявив до них інтерес.

Правильно налаштована тригерна реклама допоможе автоматизувати зворотний зв'язок і налагодити комунікацію без формування почуття настирливої ​​уваги. Завдяки їй клієнт отримає інформацію, відповідну історії його дій.

Навіщо це потрібно?


Залучення нових покупців

Збереження існуючої клієнтської бази

Створення додаткових продаж

Підвищення показника конверсії

Тригерна реклама від SEO-Evolution

Інтеграція тригерної розсилки супроводжується підключенням до лічильників статистики. Можна відстежувати виконані клієнтом дії і канали, по яких він прийшов на сайт. Це скоректує рекламну кампанію і просування.

Ми ретельно аналізуємо бізнес клієнта, оцінюємо поведінку користувачів і покупців, які виконали цільову дію. Розсилка налаштовується таким чином, щоб вона не була настирливою, але стимулювала людину, яка зареєструвалася на сайті здійснювати покупки, замовляти послуги.

Ми ретельно працюємо над вмістом повідомлень для кожної події. Це дозволяє імітувати живу реакцію на дії користувача, викликати відчуття діалогу і довіри.

У повідомленнях обов'язково міститься мотивація для виконання цільового дії - обмеження в часі, індивідуальні знижки, вигідні умови або інші варіанти, що враховують особливості бізнесу, ЦА, побажання клієнта.

Замовте триггерную рекламу в SEO-Evolution. Отримайте ефективні рішення, які збережуть вашу клієнтську базу і підвищать прибуток завдяки повторним продажу.

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

Зворотній дзвінок

*Iм'я

E-mail

*Телефон

Message