Як працюють прайс-агрегатори
Спеціалізовані майданчики демонструють певні товари, їх характеристики, опис із зазначенням магазинів, де можна зробити замовлення. Користувачі отримують можливість залишати відгуки про продукцію і продавців, що дозволяє формувати актуальний рейтинг.
Більше 6 млн. чоловік в місяць відвідують прайс-майданчики України, керуючись прагненням знайти найбільш доступні ціни. Це відмінний канал для просування продукції інтернет-магазину на вигідних умовах:
Оплачуються тільки унікальні переходи. Якщо один і той же клієнт переходить за посиланням кілька разів, оплачується тільки перший візит. Перехідні за посиланням користувачі - потенційні покупці. У них є можливість оцінити вартість і характеристики товару на сторінці агрегатора. Здійснюючи перехід, вони демонструють готовність зробити замовлення. Інтернет-магазину потрібно надати прозорі можливості для вчинення цього діяння.
Висока конверсія. Більшість переходів виконують з метою покупки. Це працює ще ефективніше, ніж контекстна реклама.
Швидке повернення інвестицій. При наявності привабливих умов дзвінки із замовленнями надходять в перші дні після розміщення реклами в прайс-агрегаторах.
Універсальність. Більшість майданчиків працює за однаковими схемами. Тому продукцію можна розмістити на декількох з них одночасно з мінімальними тимчасовими витратами.
Зручна статистика. Можна використовувати аккаунт на майданчику агрегатора або підключити збір даних до вбудованої на сайті метриці. Це допоможе отримати необхідну для аналізу інформацію з можливістю гнучкої зміни рекламних кампаній.
Зворотній зв'язок з клієнтами. Відгуки та оцінки надають можливість працювати з репутацією інтернет-магазину. Оперативний зворотний зв'язок на позитивні і негативні коментарі поліпшить думку про ресурс.
Навіщо це потрібно?
Цільова аудиторія
Швидке повернення інвестицій
Високий рівень конверсії
Оплата тільки унікальних переходів
Кому підійде просування через сайти-агрегатори
Більшість з 6 млн. щомісячних відвідувачів орієнтуються:
на вартість товару. Вибирають найбільш вигідні пропозиції;
умови доставки, прозорість. Відсутність прихованих додаткових платежів робить позитивний вплив на кількість покупок і ефективність реклами;
репутацію. Середня оцінка, відгуки здатні привернути увагу до пропозицій з більш високою вартістю і знизити популярність інтернет-магазину з низькими цінами.
Тому перш ніж завантажувати на сайти-агрегатори товари потрібно переконатися, що власний ресурс і пропонована продукція викликатимуть інтерес. Ми вивчимо особливості інтернет-магазину, встановлені ціни, ефективність роботи менеджерів, доставки. Це допоможе прийняти рішення про доцільність виведення продукції на спеціалізовані майданчики.
Вартість переходу з сайтів-агрегаторів вище, ніж в контекстній рекламі. Тому тут потрібно розміщувати виключно привабливі, прозорі пропозиції. Інакше просування не окупиться.
Скористайтеся послугами SEO-Evolution для розміщення інформації на майданчиках-агрегаторах, замовляйте інші послуги з маркетингу ресурсу. Ми допоможемо вибрати кращий варіант і отримати зростання конверсії для підвищення прибутку. Наша мета - зробити ваш бізнес успішним.