Видалення негативних відгуків

Негативні відгуки знижують рівень довіри до компанії з боку цільової аудиторії. Вони стають причиною суттєвої втрати прибутку. З негативними відгуками стикається кожна велика компанія. Це обумовлено зростанням ймовірності появи негативного досвіду. Мінімізувати ймовірність їх розміщення допоможе постійна внутрішня робота:

  • використання ефективних алгоритмів взаємодії з клієнтами;

  • контроль якості виконання обов'язків працівників відділів, які контактують з цільовою аудиторією.

негативные-отзывы

Не можна виключати можливість розміщення замовних негативних відгуків з боку конкурентів. Постійний контроль інформаційного поля допоможе своєчасно виявити і нейтралізувати негативний ефект, викликаний подібними діями.

Більшість негативних відгуків розміщують на тематичних майданчиках, в блогах і соціальних мережах. Пошукові машини встановлюють високий пріоритет таких джерел, розцінюючи їх як авторитетні. Це означає, що негативні відгуки будуть з'являтися на перших сторінках пошукової видачі. З обов'язково побачать користувачі, які шукають інформацію про вашу компанію.

Хочете запобігти негативним наслідкам, обумовлені негативними відгуками в Мережі? Завітайте до «SEO-Evolution». Ми пропонуємо комплексний підхід і ефективні заходи захисту вашої репутації в Інтернет.

Зачем это нужно?

Затем

Затем

Затем

Затем

Етапи SERM і характер методик «SEO-Evolution»

SERM - комплекс заходів з управління репутацією в Мережі. Вони повинні робитися постійно для підтримки і розвитку позитивного іміджу бренду. Видалення і нейтралізація негативних коментарів - одна з ключових завдань SERM.

Що робить «SEO-Evolution»:

  • збір даних. Ми аналізуємо негативно спрямовані відгуки, розміщені за межами сайту замовника. Наші фахівці складуть список повідомлень і статей, які підлягають негайному видаленню;

  • вибір оптимальних інструментів для реалізації поставлених завдань. Нейтралізувати відгуки (знизити їхню позицію в пошуковій видачі нижче 40 місця) можна різними способами;

  • спілкування з власниками ресурсів і розмістили відгуки авторами з метою пошуку оптимального рішення для їх видалення. Виправлення проблеми, що послужила причиною скоєння даного дії;

  • розмивання негативного посилу грамотно складеними відповідями і пропозиціями. Фахівці «SEO-Evolution» використовують максимально делікатний підхід, щоб уникнути збільшення масштабів проблеми;

  • створення і розміщення контенту (відгуків), здатного підвищити репутацію компанії. Поступове наповнення Мережі позитивною інформацією знизить позиції ранжирування негативних відгуків. Це актуально, якщо на них неможливо вплинути іншими способами.

Фахівці компанії «SEO-Evolution» діють максимально делікатно. Клієнти наших замовників не запідозрив замовний характер позитивних відгуків. Ми використовуємо актуальну інформацію, відповідає дійсності. Це виключить ризик викриття і остаточного падіння рівня довіри до замовника.