Думки про важливість соціальної активності для просування сайту суперечливі. Одні вважають це марною тратою часу. Інші називають панацеєю, здатною вивести ресурс в ТОП пошукової видачі.

Обидві сторони наводять вагомі аргументи, але істина знаходиться посередині. Розглянемо вплив просування в соціальних мережах з точки зору наявної інформації, і розвіємо кілька міфів.

Прямий вплив соціальних мереж на просування сайту

Перше, що необхідно зрозуміти - репости, лайки, класи та інші соціальні сигнали не впливають на ранжування ресурсу. Про це на протязі останніх 2 років прямо заявляють представники компанії Google. Пошуковий алгоритм не звертає на них уваги. Однак вони здатні вплинути на трафік - мета будь-якого просування.

Записи, які збирають багато позитивних оцінок і з'являються в якості репоста на сторінках інших користувачів, привертають увагу, стимулюючи здійснити перехід. Завдяки цьому ресурс отримує трафік. Його частина може бути конвертована в корисну дію.

Ефективність даної діяльності обумовлена ​​якістю проведеної кампанії та увагою, що приділяється розвитку представництва в соціальних мережах. Релевантні тематиці посилання залучать цільову аудиторію. Тому робота над розвитком сторінки здатна принести плоди.

Посилання з соціальних мереж залишають поза передачею ваги ресурсів, на які ведуть. Однак вони враховуються при індексації. Чим більше посилань в релевантних темах, тим вище позиції сайту (подібний вплив залежить від безлічі причин).

Непрямий вплив соціальної активності на просування сайту

Існує ряд забезпечуваних соцмережами факторів, які надають непрямий вплив на просування ресурсу, проте сприяють цьому:

Побачивши посилання на сайт в соціальній мережі, користувач має приблизне уявлення, яку інформацію він може знайти. Це актуально за умови, що повідомлення з лінком релевантні обговорюваної теми. В такому випадку він заходить на сайт і проводить на ньому більше часу, ніж випадковий відвідувач (залежить від якості розміщеного контенту). Таким чином, знижується відсоток відмови. Це робить позитивний вплив на позиції ресурсу в пошуковій видачі. Пошукова система бачить, що пропоновані матеріали корисні перейшов по посиланнях користувачам.

Повідомлення в соціальних мережах публікуються набагато частіше і швидше. Тому пошукові системи здійснюють більш оперативну індексацію. Яндекс має у своєму розпорядженні спеціальний алгоритм, який миттєво перевіряє пости у твіттері. Google робить це повільніше, але все одно швидше, ніж при звичайній індексації. Таким чином, розміщення посилання на сайт прискорює перехід по ній пошукового робота.

Чи потрібно просувати сайт в соціальних мережах?

Даний підхід робить позитивний вплив на просування ресурсу в пошуковій видачі. Навіть якщо соціальна активність не має прямого впливу на ранжування, вона допомагає домогтися приросту трафіку з соціальних мереж.

Не варто обмежуватися цим способом для підвищення позицій і просування сайту в інтернеті. Він буде відмінно працювати в зв'язці з іншими методами. Це актуально, якщо сайт заповнений корисним, релевантним контентом.

Ресурс повинен бути добре оптимізований і адаптований під мобільні пристрої. Коли робота над поліпшенням якості сайту проведена і використані всі відповідні методи просування, можна зайнятися соціальними мережами. Але завести аккаунт і періодично поповнювати його новими постами рекомендується відразу.