Вплив мікроформатів на SEО-просування SEO – Evolution SEO – Evolution

Вплив мікроформатів на SEО-просування

Микроформат1Мікроформати надають можливість краще структурувати дані на сторінці для формування сниппета в пошуковій видачі. Це дозволяє отримати додаткові переваги при просуванні:

  • виразніший сниппет;

  • краще розуміння релевантності контенту пошуковим роботом;

  • позитивний вплив на пошукову видачу.

Виразний сниппет для природного просування

Мікроформат дозволяє розбавляти сниппет додатковими елементами - адресами, телефонами, рецептурами, відгуками, заходами. Завдяки цьому він краще виглядає і стає більш помітним в пошуковій видачі.

Переваги мікроформатів:

  • підвищення ймовірності кліка з боку користувача. Відрізняється від загальної видачі контент викликає більше довіри через наявність додаткової інформації;

  • збільшення кількості переходів на додаткові посилання. Це актуально, для мікроформатів подій. Клікабельним перелік заходів допоможе користувачеві швидше знайти необхідну інформацію;

  • наочність. Мікроформат для рецептів виводить в сниппет інгредієнти і фото продуктів. Юзер краще розуміє, чи потрібен йому подібний ресурс. Це відсікає незацікавлених відвідувачів, які не здатні зробити цільове дію;

  • довіру. Мікроформат для відгуків виводить процентний показник і зірочки оцінки. Користувачі більше довіряють ресурсів і сторінок, які мають позитивні відгуки.

За рахунок кращої конверсії, приватних переходів і природних посилань сайт отримує більшу вагу, покращуючи власні позиції в ранжируванні. Непрямий вплив на просування - один з кращих варіантів реалізації поставлених завдань.

Зловживання мікроформатами

Деякі веб-майстри вибирають сірі технології просування. Так як пошукова машина не розуміє семантики, враховуючи мікроформати механічно, їх можна використовувати для зловживання і впливу на користувача. Це виражається відсутністю даних на сторінці, які були відображені в сніпеті (відгуків, подій). Їх наявність в пошуковій видачі привертає юзера, але він не знаходить необхідну інформацію при переході.

Подібний підхід може дати швидкий, але короткостроковий результат. Це обумовлено іншими факторами аналізу пошукових систем - наприклад, проведеним на сайті часом. Обдурений користувач не буде затримуватися на сторінці, що зробить негативний вплив на просуванні.

Релевантність

Пошукові алгоритми не володіють інтелектом. Вони механічно порівнюють запит користувача з контентом, відсікаючи нерелевантні інформацію. Наявність мікроформатів допоможе роботам краще розуміти вміст сторінки, надаючи користувачеві найбільш підходящі посилання.

Використання даного елемента розмітки може бути застосовано до організаціям і конкретним людям. Наявність додаткової інформації дозволяє виключити з пошукової видачі однофамільців.

Пошуковики активно просувають мікроформати і мікророзмітки з моменту їх розробки. Це обумовлено прагненням спростити взаємодію між алгоритмами систем і веб-майстрами, забезпечуючи максимально релевантні дані по запитам. Тому пошукові системи більш прихильні до ресурсів, в коді сторінок яких є мікроформати.

Дані можуть автоматично вилучатися для каталогів і інших сервісів - наприклад, сайтів з оголошеннями, рецептами, товарами. Це дає додаткові майданчики для просування продукції і контенту, спрощуючи досягнення кінцевого результату створення будь-якого комерційного сайту — прибутку.

Існує безліч спеціальних плагінів для двигунів ресурсів, що спрощують інтеграцію мікроформатів.

Поділитися в соц.сетях