Посилання анкорні та безанкорні. Які вибрати для просування сайту? SEO – Evolution SEO – Evolution

Посилання анкорні та безанкорні. Які вибрати для просування сайту?

Будь-яке посилання складається мінімум з 2 частин - URL і анкора. У першій відбивається адресу, за якою буде здійснено перехід при кліці. В другому текст. Він буде видно користувачеві при перегляді сторінки.

link-weightАнкорні та безанкорні посилання мають відмінності в анкорі:

  • в анкорному міститься ключовий запит. Тут розміщується текст, що описує вміст сторінки, на яку буде здійснений перехід. Наприклад, словосполучення «замовити аудит» дає зрозуміти, що можна зробити на сторінці, що відкривається . З цього ключу здійснюється просування;

  • в безанкорному відсутні ключові слова. Замість них використовується адресу, за якою здійснюється перехід, або уточнюючі слова (тут, докладніше).

Обидва види посилань враховуються пошуковими машинами. Але результат ранжирування істотно відрізняється. Наявність ключа в анкорі допомагає пошуковій машині враховувати сторінку, на яку здійснюється перехід. За умови дотримання правил пошукових систем це надає можливість швидше залучити трафік.

Особливості анкорних посилань

Анкорні посилання бувають:

  • нерозбавлені. Містять виключно ключ;

  • розбавлені. Містять ключ і додаткові слова.

Це важливо, тому що посилання з однаковими анкорами склеюються воєдино. Вони не приносять сторінок динамічного ваги. В окремих випадках подібний підхід може спровокувати бан або ігнорування посилань при ранжируванні. Тому необхідно складати унікальні анкор.

Особливості безанкорних посилань

Backlink-Anchor-Text-CheckerБезанкорні посилання ефективні при внутрішньому перерозподілі статичної ваги і зовнішньому залученні динамічного. Вони впливають в довгостроковій перспективі.

Безанкорні посилання розміщують в якості вічних в статтях і повідомленнях. Вони приносять вагу і трафік протягом тривалого часу (періоду існування сайту, що містить текст із посиланням).

Безанкорні посилання максимально природні. Це обумовлено тим, що користувачі рідко використовують ключові слова для розміщення посилань в своїх повідомленнях.

Боротьба за натуральність

Пошукові системи ведуть жорстку боротьбу з покупними посиланнями, здатними впливати на ранжирування. За заявою Яндекс, їх алгоритм здатний визначити продажність линка з 90% точністю. Це означає, що при агресивному просуванні ризик ігнорування в ранжируванні або накладення бана на сторінку (сайт) загрожує більшості ресурсів, які використовують подібний спосіб розкрутки ( «Пінгвін» від Google значно знизив позиції багатьох подібних сайтів).

Для пошукових систем важлива природність посилань. Це означає, що особа, яка їх розмістила, рекомендує контент (товари, послуги), як корисний. Природні посилання надають можливість задовольнити запити здійснюють пошук користувачів. Куплені лінки порушують даний баланс. Це стало причиною початку серйозної боротьби.

Безанкорні посилання виглядають максимально природно. Вони виходять на перші позиції в битві за динамічну і статичну вагу.

Правильна позиція

295d9e8f5ee1aa7cadb49ad9c7bf5619Для того, щоб зменшити ризик блокування і зниження в ранжируванні, необхідно використовувати всі варіанти посилань в певних пропорціях (нерозбавлені, розбавлені анкорні, безанкорні, спрямовані на головну сторінку сайту). Універсальної формули не існує. Все залежить від особливостей ресурсу (магазин, форум, інформаційний), сфери його діяльності (активність конкурентів, які вживали технології) і обсягу контенту.

Ефективність посилального просування залежить від гнучкості підходу і професіоналізму виконавця (складання якісного анкор-листа, знання актуальних особливостей роботи пошукових систем). Часто використовується співвідношення:

  • 30% анкорних;

  • 50% безанкорних;

  • 20% переводять на головну сторінку.

Аналізуючи результати і варіюючи співвідношення, ви досягнете необхідного ефекту. А аудит посилальної маси допоможе визначити які посилання, в якій кількості і співвідношенні вже посилаються на Ваш ресурс.

Поділитися в соц.сетях