SEO-просування інтернет-магазину одягу потрібно почати з внутрішньої оптимізації. У 2023 підвищилося значення розмітки SHEMA. Тому вона обов'язкова. Не завадить включити перерахування NAP. Завдяки йому назву, адресу і телефон вашого онлайн-магазину стануть відображатися в сніпеті пошукової видачі.

Зверніть увагу на класичні SEO-завдання останніх років:

  • читаємі URL;

  • привабливі назви сторінок, які не обрізаються в SERP;

  • юзабіліті сайту;

  • адаптацію до мобільних пристроїв.

Все це буде сприяти SEO-просуванню онлайн-магазину одягу відразу у двох напрямках:

  • пошукові машини підвищать значимість сторінок і позиції;

  • клієнтам стане простіше робити покупки.

Аналіз конкурентів

Перш ніж формувати семантичне ядро, на підставі якого буде просуватися інтернет-магазин одягу, потрібно вивчити не тільки свій бізнес, а й проаналізувати, як йдуть справи у конкурентів. Це дуже важливо у сфері продажу одягу онлайн.

Навіщо вивчати роботу конкурентів

Щоб:

  • запозичити працюють стратегії;

  • не повторювати їх помилки;

  • вибрати правильний напрямок просування.

SEO-просування інтернет-магаз

Ключ до успіху

ину одягу у 2023 році неможливо без семантичного ядра. Спочатку краще використовувати низькочастотні запити та просувати найбільш популярні позиції, які стануть основним джерелом прибутку. Коли сайт вийде в топ пошукової видачі, можна зайнятися просуванням по категоріям і більш широким поняттям, що характеризує товари.

Робота з контентом

Коли готове ядро, інтернет-магазин одягу можна наповнити релевантною інформацією. При написанні статей приділіть увагу голосовому пошуку. Зазвичай запити потенційних покупців є граматично правильно побудовані конструкції, а не хаотичний набір слів. Тому переконайтеся, що в ваших ключах присутні: «як», «де», «що», «коли», «чому» і знак питання.

З ростом швидкості інтернету підвищилася цінність якісних фотографій . До того ж пошукові системи все краще розбираються в зображеннях. Адаптуйте до них свої фото та отримаєте нове джерело трафіку. Зробіть знімки доступними для соцмереж. Адже вони можуть розглядатися як зворотні посилання.

У 2023 клієнти інтернет-магазинів все частіше будуть звертати увагу на одяг, яка супроводжується відеоогляд . Його необов'язково створювати своїми силами. Це можуть робити покупці. Але у них повинен бути стимул. Наприклад, знижка.

Зовнішня оптимізація

 

В основному вона полягає в нарощуванні посилальної маси . У 2023 з цим потрібно бути особливо обережним. Тому що у 2019 і 2020 пошуковики відзначили високий зріст спамних посилань з гостьових статей і почали пильно за цим стежити. У 2023 у тих, хто не в змозі запропонувати кількість посилань стратегію, з'являться великі проблеми.

Щоб уникнути неприємностей, уважно стежте за наповненням гостьових статей. Там не повинно бути багато посилань. Особливо на різні ресурси (крім вашого).

Вибір донорів та розміщення посилань

Наповнювати інтернет-магазин одягу гостьовими постами та оглядами краще поступово, плавно нарощуючи їх кількість. Поява декількох десятків текстів, які рекламують один і той же товар, викличе у пошукових систем підозри.

Пам'ятайте про релевантності. Розміщуйте статті про свій онлайн-магазині одягу на сайтах суміжної тематики з хорошою репутацією. Вам підійдуть ті, що пов'язані з модою, красою, жіночими темами. А про те, як розвивається ваш бізнес, можна написати в новинних паблік.

Не забувайте про прайс-агрегаторах. Але вони допоможуть лише тим інтернет-магазинах, де можна вигідно купити одяг відомих брендів. Тобто дешевше або зі швидкою доставкою. Решта даремно витратять час.

Постійна аналітика

SEO-просування інтернет-магазину одягу буде працювати до тих пір, поки їм займаються. Зайняли перше місце в пошуковій видачі? Не варто спочивати на лаврах. Зміна алгоритмів швидко скине вас із п'єдесталу. Щоб залишатися на коні, ставте досяжні цілі, швидко реагуйте на зміни та постійно розвивайте свій онлайн-магазин.