Просування сайту по низькочастотних запитах SEO – Evolution SEO – Evolution

Просування сайту по низькочастотних запитах

Низькочастотний запит (НЧЗ) - ключове слово (частіше словосполучення або фраза), яке набирає менше 10% користувачів в місяць, які керуються прагненням знайти інформацію по конкретній тематиці. В середньому його вводять до 1000 разів за певний період. Даний показник варіюється в залежності від сезону, актуальності тематики та інших факторів.

НЧЗ відрізняється конкретністю. Використовують його відвідувачі з більшою ймовірністю знайдуть потрібну інформацію і зроблять цільове дію.

Як відомо, просування сайту по пошуковим запитам вимагає формування семантичного ядра і використання великої кількості контенту, написаного з оптимальним входженням НЧ ключових фраз (достатньо 2-3 на 2000 символів).

semantuchne_yadro-1Формуванню анкор-листа (списку ключів) сприяє безліч безкоштовних і комерційних статистичних інструментів. Один з найпопулярніших - wordstat.yandex.ru і його аналог від Google - Adwords. Правильно складене семантичне ядро ​​і внутрішня оптимізація сайту допоможе вивести сайт в ТОП пошукових запитів за 1-2 місяці (виходячи з тематики). Витрати на просування будуть істотно нижче, ніж при використанні високочастотних запитів. Це обумовлено відсутністю конкуренції серед ресурсів, що пропонують аналогічний продукт.

При формуванні семантичного ядра необхідно відсіяти висококонкурентні і спамні НЧ запити. Ця робота вимагає певного досвіду, аналізу діяльності конкурентів і розуміння цілей запитів, що вводять користувачі.

Внутрішня оптимізація по НЧ

НЧ запити рекомендується використовувати, нарощуючи контентную масу, уникаючи головних і сторінок, що просуваються. Це оптимальне рішення для інтернет-магазинів і блогів, які створюють безліч сторінок з контентом. Просування кожної з них по унікальному низькочастотному ключу може принести високий результат.

Внутрішня оптимізація по НЧ супроводжується рядом дій:

  • перелинковка сторінок;

  • написання унікальних title, що містять ключовий запит. Робота з усіма значущими мета-тегами;

  • написання якісного контенту. При розкручуванні по НЧ ключам буде потрібно багато текстів. Їх можна створити самостійно або делегувати реалізацію даного завдання копирайтерам (витрати на просування будуть менше, ніж по ВЧ).

Робота з кожною сторінкою не потребує значних витрат часу. За умови великої кількості контенту буде потрібно багато часу. Якщо ви прийняли рішення просувати великий сайт по НЧ, заручитися підтримкою фахівців.

Переваги просування по НЧ:semantuchne_yadro-2

  • ресурс відвідують цільові користувачі. Завдяки конкретності низькочастотного запиту, на сторінку потрапляють користувачі, які зацікавлені в скоєнні цільової дії. Їх кількість буде менше, ніж при просуванні по ВЧ, однак показники конверсії зростуть. Згідно зі статистикою, інтернет-магазини і блоги отримують більше 80% відвідувань завдяки НЧ;

  • доступна вартість. Просування по НЧ істотно дешевше. Це обумовлено відсутністю необхідності вести постійну конкурентну боротьбу з сайтами, які використовують аналогічні ключі. Більш доступну вартість має контекстна реклама від Яндекс і Google;

  • висока швидкість. З огляду на рідкісне використання ключів, які обнародувано, по НЧ сайти швидше виходять в ТОП.

Кому підходить просування по НЧ запитам?

Використовувати дану методику зі зміною структури сайту вигідно невеликим проектам. Зважаючи на відсутність значного обсягу коштів для розкрутки і реклами, вони оптимізують витрати шляхом НЧ-просування. Даний підхід затребуваний інтернет-магазинами, які мають велику кількість сторінок. Завдяки вибору просування по НЧ запитам, творці тематичних блогів отримують можливість уникнути конкуренції з великими ресурсами. Дана технологія широко входить в стек методів розкрутки ресурсу, підвищуючи ефективність реалізації поставлених завдань.

Фактично просування по НЧ підходить більшості ресурсів з вельми обмеженим бюджетом. Його можна виконати без залучення сторонніх фахівців.

Поділитися в соц.сетях