Поведінкові фактори. Вплив їх на ранжування сайту SEO – Evolution SEO – Evolution

Поведінкові фактори. Вплив їх на ранжування сайту

povedinkovi_fakroruПоведінкові фактори - дії користувача на сайті. Вони можуть робити істотний вплив на просування. Пошукові системи надають їм підвищене значення. Це обумовлено постійним розвитком і вдосконаленням алгоритмів аналізу, які надають користувачам корисні ресурси в топах видачі. Розглянемо найбільш значущі поведінкові чинники.

Глибина перегляду

Число сторінок, відкритих і переглянутих користувачем за 1 сеанс. Цей показник обумовлений якістю контенту. Вплинути на глибину перегляду можна різними способами. Наприклад, використовуючи продуманий сніппет для залучення цільової аудиторії. Це допоможе скоротити кількість візитів, однак середні показники глибини перегляду будуть вище.

Час перебування

povedinkovi_faktoru-2Надає можливість оцінити - чи ознайомився користувач з контентом, знайшов для себе щось корисне або відразу закрив сторінку. Необхідно розуміти, що значимість даного ПФ зумовлена ​​тематикою сайту. Наприклад, для сервісу замовлення таксі та інших термінових послуг мінімальний час перебування доведе - користувач швидко вирішив поставлені завдання.

Кількість одночасно відкритих сторінок

Чим більше одночасно відкритих сторінок - тим краще. Пошуковик розуміє, що користувач знайшов багато корисної інформації. Це робить позитивний вплив на ранжування всього ресурсу і кожної окремої сторінки.

Керуючись прагненням підвищити даний показник, багато хто використовує відкриття посилань в новій вкладці. Однак це знижує зручність роботи з ресурсом. Його необхідно застосовувати надзвичайно обережно.

Коментування

Image-3Неоднозначний ПФ. Найчастіше користувачі залишають коментарі, якщо контент був корисний. Однак вони можуть нести негативне наповнення. Це переконає наступних візитерів не здійснювати цільову дію. Коментарі можна розглядати як унікальний, природний контент, що сприяє просуванню ресурсу.

Повторне повернення

Неодноразове відвідування сайту користувачем розглядається як показник якісного, корисного вмісту. Даний фактор враховують сучасні алгоритми. Вони здатні підвищити позиції ресурсу в пошуковій видачі.

Дії користувача

Кліки, скролінг, заповнення форм та інші дії користувачів допомагають пошуковим системам оцінити, наскільки корисним і цікавим був вміст ресурсу і конкретної сторінки. Велика кількість активних відвідувачів підвищить позиції сайту в пошуковій видачі.

Збір статистики

statistika_poisk_sistemПошукові системи збирають статистику різними способами. Вони використовують спеціальні сервіси, браузери користувачів та інші джерела, які дають змогу отримати необхідну інформацію. Підключення інструментів для аналітики відкриває доступ до статистики пошуковим системам.

Що впливає на ПФ?

Фактично на ПФ не можна безпосередньо впливати чистими методами, за що загрожує бан від пошукових систем. Тому просування через поведінкові фактори обумовлено:

  • грамотною структурою сайту. Перелінковка, розподіл інформації таким чином, щоб клієнт міг виконати цільову дію;

  • наявністю корисного контенту;

  • високим юзабіліті. Зручність роботи з сайтом допоможе користувачеві затриматися на ньому. Він буде повертатися на ресурс, тому що йому комфортно використовувати його функціонал.

Зараз поведінкові фактори суттєво впливають на просування. Високі показники надають можливість виходу в ТОП по пошуковим запитам. Важливо уникати сірих технологій. Попадання під санкції може вивести сайт з верхніх рядків пошукової видачі мінімум на кілька місяців.

Поділитися в соц.сетях