Просування сайту в зарубіжному сегменті (зокрема англомовному) відрізняється від Рунета. Це зумовлено значними можливостями для SEO, високою конкуренцією і менталітетом користувачів. Адаптація сайту під закордонне просування вимагає вибору правильних технологій просування, а також масштабної роботи над контентом і кодом.

Основні тренди

Велика частина зарубіжних користувачів шукає інформацію за допомогою Google. Рідше використовуються Bing і Yahoo! Якщо ваш ресурс орієнтований на Яндекс - належить масштабна робота.

Ще одна особливість успішного просування - орієнтація на мобільні платформи. За кордоном понад 50% трафіку на сайти приходить з мобільних пристроїв. Необхідно розробити мобільну версію сайту або зробити його адаптивним з урахуванням методології «mobile first».

SEO-фахівці мають у своєму розпорядженні додаткові можливості, пов'язані з орієнтацією на мобільні платформи. Яскравий приклад - наявність телефонних номерів в сніпеті пошукової видачі (натиснення на які призводить до виклику), кнопок прямих покупок і іншого функціоналу.

Зарубіжна специфіка

Згідно зі статистикою, хороші показники ранжирування забезпечують високочастотні запити. За кордоном вони призводять на сайти більше цільової аудиторії, ніж низькочастотні аналоги. Важливо скласти відповідне семантичне ядро , виключивши спамні ключі.

Ефективному просуванню сайту за кордоном сприяє його адаптація . Необхідно:

  • перевести весь функціонал. Навігація повинна бути зрозумілою і зручною для цільової аудиторії. На це можуть вплинути специфічні фактори (наприклад, тренди, які використовуються в даному сегменті);
  • наповнити ресурс якісними текстами з урахуванням специфіки регіону, де здійснюється просування;
  • адаптувати вміст мета-тегів.

Написання контенту рекомендується делегувати native speaker або компетентного фахівця з глибоким знанням мови. Необхідно врахувати специфіку регіону, прийняті лексичні особливості та менталітет цільової аудиторії.

На ефективність просування впливає якість посилальної маси. В англомовному сегменті неякісній розкрутці загрожує «Пінгвін» - актуальний алгоритм Google, який накладає санкції. Необхідно поступово нарощувати кількість посилань, використовуючи білі технології. Важливо вибирати трастові сайти-донори, використовувати спеціальні сервіси, правильно розподіляти анкорні і безанкорні посилання.

При зовнішньої оптимізації підвищену увагу необхідно приділити соціальним мережам. Пошукові машини дають високі пріоритети посиланнях з Facebook, Google+, Twitter. Якісний контент забезпечить високу кількість репоста. На сторінках необхідно розмістити кнопки соціальних медіа, і надати можливість залишати коментарі (якщо це відповідає тематиці ресурсу).

Особливість просування в соціальних мережах - вага, яку Google віддає посиланнях з Google+. Найчастіше він вище, ніж у аналогічних джерел.

Додаткові шанси

Крім якісного SEO на ефективність просування впливає:

  • відповідність доменного імені міжнародному або регіональному стандарту;
  • використання регіонального хостингу;
  • залучення посилальної маси з сайтів, що знаходяться в регіоні, на території якого здійснюється просування.

Самостійно просувати за кордоном існуючий тривалий час сайт складно. Слід заручитися підтримкою компетентних фахівців. «SEO-Evolution», що гарантує максимальну ефективність реалізації поставлених завдань.