Ефективність просування сайту за кордоном SEO – Evolution SEO – Evolution

Ефективність просування сайту за кордоном

Просування сайту в зарубіжному сегменті (зокрема англомовному) відрізняється від Рунета. Це зумовлено значними можливостями для SEO, високою конкуренцією і менталітетом користувачів. Адаптація сайту під закордонне просування вимагає вибору правильних технологій просування, а також масштабної роботи над контентом і кодом.

Основні тренди

Велика частина зарубіжних користувачів шукає інформацію за допомогою Google. Рідше використовуються Bing і Yahoo !. Якщо ваш ресурс орієнтований на Яндекс - належить масштабна робота.prosyvannya_za_kordonom-1

Ще одна особливість успішного просування - орієнтація на мобільні платформи. За кордоном більше 50% трафіку на сайти приходить з мобільних пристроїв. Необхідно розробити мобільну версію сайту або зробити його адаптивним з урахуванням методології «mobile first».

SEO-фахівці мають у своєму розпорядженні додаткові можливості, пов'язані з орієнтацією на мобільні платформи. Яскравий приклад - наявність телефонних номерів в сніпеті пошукової видачі (натиснення на які призводить до виклику), кнопок прямих покупок і іншого функціоналу.

Зарубіжна специфіка

Згідно зі статистикою, хороші показники ранжирування забезпечують високочастотні запити. За кордоном вони призводять на сайти більше цільової аудиторії, ніж низькочастотні аналоги. Важливо скласти відповідне семантичне ядро, виключивши спамні ключі.

Ефективному просуванню сайту за кордоном сприяє його адаптація . Необхідно:

  • перевести весь функціонал. Навігація повинна бути зрозумілою і зручною для цільової аудиторії. На це можуть вплинути специфічні фактори (наприклад, тренди, які використовуються в даному сегменті);

  • наповнити ресурс якісними текстами з урахуванням специфіки регіону, де здійснюється просування;

  • адаптувати вміст мета-тегів.

Написання контенту рекомендується делегувати native speaker або компетентного фахівця з глибоким знанням мови. Необхідно врахувати специфіку регіону, прийняті лексичні особливості та менталітет цільової аудиторії.

procyvannya_za_kordonom-2На ефективність просування впливає якість посилальної маси. В англомовному сегменті неякісної розкрутці загрожує «Пінгвін» - актуальний алгоритм Google, який накладає санкції. Необхідно поступово нарощувати кількість посилань, використовуючи білі технології. Важливо вибирати трастові сайти-донори, використовувати спеціальні сервіси, правильно розподіляти анкорні і безанкорні посилання.

При зовнішньої оптимізації підвищену увагу необхідно приділити соціальним мережам. Пошукові машини дають високі пріоритети посиланнях з Facebook, Google+, Twitter. Якісний контент забезпечить високу кількість репоста. На сторінках необхідно розмістити кнопки соціальних медіа, і надати можливість залишати коментарі (якщо це відповідає тематиці ресурсу).

Особливість просування в соціальних мережах - вага, яку Google віддає посиланнях з Google+. Найчастіше він вище, ніж у аналогічних джерел.

Додаткові шанси

 Крім якісного SEO на ефективність просування впливає:

  • відповідність доменного імені міжнародному або регіональному стандарту;

  • використання регіонального хостингу;

  • залучення посилальної маси з сайтів, що знаходяться в регіоні, на території якого здійснюється просування.

Самостійно просувати за кордоном існуючий тривалий час сайт складно. Слід заручитися підтримкою компетентних фахівців. «SEO-Evolution», що гарантує максимальну ефективність реалізації поставлених завдань.

Поділитися в соц.сетях