Реклама сайту в Інтернеті SEO – Evolution SEO – Evolution

Реклама сайту в Інтернеті

internet_reklama_1Реклама сайту в Інтернеті - потужний інструмент, що сприяє просуванню ресурсу і пропонованих товарів. За умови вірного проведення, результат кампанії буде аналогічний ефекту від якісного SEO та SMM-маркетингу.

Існуючі види реклами мають різну вартість і технології залучення аудиторії на ресурс. Одні стоять дешево, пропонуючи низьку конверсію. Інші оцінюються дорожче. Вони вузькоспеціалізовані і здатні приносити гарантований прибуток. Розберемо найбільш популярні види реклами сайту в Інтернеті.

Контекстна реклама

Колись революційна, зараз контекстна реклама сприймається, як даність. Її суть полягає в демонстрації оплачених оголошень, релевантних запитам користувачів. Вона може відображатися в пошуковій видачі і на сайтах-партнерах пошукових систем.

Контекстна реклама має середню ефективністю. Вона видна користувачам, що задає відповідний запит.

Оплата здійснюється за схемою PPC - вартість за клік. Ціни на розміщення і позицію обумовлені кількістю конкурентів. Пошукові системи ведуть своєрідний аукціон. Якщо запит актуальний і багато компаній розміщують релевантні оголошення - вартість кліка підвищується.internet_reklama_2

Одна з різновидів контекстної реклами - розміщення оголошень з подобової оплатою. Даний підхід актуальний для оффлайн-магазинів.

Ще один різновид КР - ремаркетинг. Спеціальне ПО маркує перейшов по посиланню користувача. Якщо він не робить «цільове дію», дане оголошення демонструється повторно, але на інших ресурсах.

Банерна реклама

Один з перших видів реклами - медійна. Вона має на увазі розміщення банерів на сторонніх майданчиках, клік по яким ініціює перехід на цільовий ресурс. Даний інструмент надається великими пошуковими системами та окремими сайтами.

Найбільш поширені способи придбання банерної реклами:

  • PPC - оплата за клік;

  • за кількість показів (менш ефективна, але дуже дешева).

Таргетована реклама

internet_reklama_3ТР володіє наступними особливостями:

  • розміщується в соціальних мережах;

  • орієнтована на конкретну групу користувачів;

  • обмежена територіально (діє на певній локації);

  • може бути контекстною;

  • оплачується за кліки.

Всі великі соціальні мережі надають можливість розміщення таргетированної реклами. Форма її відображення регулюється внутрішньою політикою компанії-власника. Даний інструмент відрізняється високою ефективністю. Це обумовлено здатністю враховувати пошукові запити користувачів.

Тізерна реклама

Затребуваний різновид реклами, яку скомпроментіровалі недобросовісними рекламодавцями.

Відмінності:

  • приваблива картинка;

  • цікавий заголовок;

  • провокуючий здійснити перехід текст.

Тізерна реклама використовується для просування емоційного продукту і недорогих товарів. Відрізняється низькою вартістю. Може демонструватися на підставі пошукових запитів.

CPA-реклама

cpa-reklamaВідносно недавно CPA-реклама була прерогативою спеціалізованих майданчиків. Зараз цю технологію можна використовувати для просування товарів або сайтів через рекламні сервіси Яндекс. Вона має на увазі оплату в разі виконання корисної дії при переході по оголошенню (покупки товару чи замовлення послуги).

Дана технологія надає гарантію оплати спрацювала реклами. Однак її вартість істотно вище. Наприклад, 1 клік оцінюється в 0,3 копійки, а продаж за CPA - 2% від ціни товару.

Мобільна і відео реклама

mobile_reklamaМобільна реклама інтернет-сайтів реалізується 3 способами:

  • вбудована в безкоштовні програми,

  • вбудована в якості продакт-плейсменту в додатках (ефективно для відомих брендів);

  • демонстрація в пошуковій видачі.

Ціни відповідають складності реалізації та ефективності.

Відеореклама - дорогий вид просування. Вона демонструється на початку або наприкінці відеоконтенту, а також може переривати його. Зустрічається в безкоштовних розважальних програмах.

До категорії вузькоспеціалізованої реклами можна віднести емейл-розсилку. Однак зараз її сприймають як спам і ігнорують.

Поділитися в соц.сетях