Контекстна реклама інтернет-магазину одягу в 2019 році SEO – Evolution SEO – Evolution

Контекстна реклама інтернет-магазину одягу в 2019 році

Контекстна реклама для інтернет-магазину одягу в 2019 роціЗавдяки новим алгоритмам і більш повного збору інформації про користувачів контекстна реклама стає все більш ефективною. Що це дає інтернет-магазину одягу? Можливість просувати свою продукцію результативніше і з меншими фінансовими витратами.

Пошукова реклама

Її ефективність дуже висока. Рекламні оголошення займають перші чотири позиції в пошуковій видачі по ключам. Це дозволяє обходити конкурентів, які займаються тільки SEO. Але призводить до подорожчання кліка, особливо в такому конкурентному середовищі, як торгівля одягом через інтернет. Тому починаючому онлайн-магазину краще орієнтуватися на конкретні найменування, а не на цілі групи.

КММ

КМС для интернет-магазина одежды в 2019 году

У контекстно-медійні мережі (КМС) входить величезна кількість онлайн-майданчиків. Тому розміщена там реклама дуже ефективна. Банери з товарами з'являються і на SERP. Зазвичай вони розташовуються в правому верхньому кутку або під рядком пошуку. Все залежить від того, на якому сайті їх публікують.

Навіщо потрібні КММ

 

Вони допомагають шукати теплих і холодних клієнтів, а також повертати тих, хто вже відвідували інтернет-магазин. Але про це пізніше.

Гугл-покупки

Гугл покупки для интернет-магазина одежды в 2019 году

Це ще один елемент SERP, що витісняє результати пошукових запитів. Він розміщується майже в самій верхній частині сторінки видачі. Містить інформацію про сайт, товар, ціну. Надає можливість здійснити перехід в картку товару на просувати ресурсі і зробити замовлення.

Чи корисний Google Shopping інтернет-магазину одягу?

Звичайно. Він покаже, як виглядає товар. Але з іншого боку буде складно налаштувати конкретні параметри. Адже одних моделей суконь незліченна безліч. Стовідсоткове влучання в ціль можливо тільки при дуже конкретних пошукових запитах.

Реклама на YouTube

Реклама на Ютюб для интернет-магазина одежды в 2019 году

Маркетингова складова цієї соціальної мережі продовжує розвиватися. Там можна налаштувати демонстрацію і чергування роликів так, щоб вони не дратували тих, хто хочуть купити одяг в інтернет-магазині, або просто вивчають асортимент.

Щоб реклама на YouTube приносила гроші, потрібно якісне відео. Але його можуть дозволити собі далеко не всі магазини, що надають можливість купити одяг онлайн. За даними Google, майже в 70% випадків користувачі здійснюють перехід або шукають товари після перегляду релевантних для них роликів. 

Ремаркетинг

Ремаркетинг для интернет-магазина одежды в 2019 году

Повернемося до можливостей контекстно-медійних мереж (КМС). За допомогою ремаркетингу можна повернути ліда, що загубився на різних стадіях шляху до конверсії:

  • відвідування сайту,

  • перегляд товару,

  • додавання в корзину,

  • замовлення без оплати.

Суть ремаркетингу в тому, що потенційному клієнту будуть показувати рекламу інтернет-магазину одягу, який він відвідував. А це з високою ймовірністю спонукає його зробити покупку.

У чому перевага даної контекстної реклами? Вона дозволяє працювати з гарячими лідамі. Вартість їх конверсії становить всього 30% від ціни звичайного кліка.

 

Динамический ремаркетинг

Динамический ремаркетинг для интернет-магазина одежды в 2019 году

Він показує не просто рекламу інтернет-магазину одягу, а банер з товаром, який дивився покупець. Клік відразу переводить на його картку або туди, де той зупинився на шляху до замовлення.

Google пропонує шість типів банерів, адаптуються до різних платформ. Тому вони відмінно виглядають на будь-яких пристроях і сайтах.

 

Опыт Запада

Западный опыт продвижения интернет-магазина одежды в 2019 году

Зарубіжні майданчики охоче знайомляться з новими трендами. Їх цікавлять:

  • Підвищення витрат на платні канали просування. Найбільше на контекстну рекламу.

  • Штучний інтелект. Він все частіше бере участь у визначенні вартості кліка.

  • Programmatic-реклама. Дозволяє автоматизувати закупівлю реклами різними способами на основі контексту.

В тренді омніканальность, голосовий пошук і аудиторії (орієнтація на групи людей з конкретними параметрами). Тобто потрібно вести мовлення з якомога більшої кількості платформ, адаптувати оголошення до голосових запитів і краще формувати портрет цільової аудиторії. Адже ключі поступово відходять у минуле.

 

Поділитися в соц.сетях