Комплексний інтернет-маркетинг у 2024 році - це єдина стратегія, яка використовує кілька інструментів просування для досягнення поставлених завдань:
- скорочення вартості залучення клієнта;
- розширення ЦА;
- виходу на лідируючі позиції у видачі по пошуковим запитам;
- кращих показників досягнення цілей сайту (підписки, замовлення, дзвінка та інших цільових дій).
Інструменти комплексного інтернет-маркетингу у 2024 році:
- SEO;
- контекстна і медійна реклама;
- вірусний маркетинг;
- просування в соціальних мережах;
- тематичні розсилки;
- промо акції.
При виборі інструментів аналізуються особливості цільової аудиторії, специфіка бізнесу і поставлені цілі.
Переваги комплексного підходу
Чому обирають комплексний підхід:
- Широке охоплення цільової аудиторії. Люди шукають потрібну їм інформацію різними способами. Комплексний інтернет-маркетинг дозволяє запропонувати відповідні варіанти її надання.
- Зниження витрат на просування. Підвищене значення має якісний аналіз і контроль проведення рекламних кампаній. Зараз посилення позицій по найбільш ефективним методам просування і відмова від нізкоконверсіонних підходів доступні в реальному часі.
- Гнучкість. Рекламну кампанію можна адаптувати під конкретні потреби або зорієнтувати на довгострокову перспективу.
- Висока ефективність. Комплексний підхід дає хороші результати. Це надає можливість досягти головної мети будь-якого бізнесу - збільшити прибуток.
Етапи маркетингу у 2024 році
Інтернет-маркетинг починається з аналізу сайту. Ресурс повинен відповідати ряду критеріїв:
- Швидкий, доступний хостинг.
- Зручна CMS для контролю роботи сайту та оновлення інформації.
- Комфортний, зрозумілий для користувача інтерфейс. Навіть сама креативна реклама не буде ефективною, якщо клієнт не зможе виконати конверсійні дії. Правильний підхід стане гарантією максимальної доступності для користувача.
- Релевантний контент для людей і пошукових машин. Формування семантичного ядра в поєднанні з якісними, корисними текстами дасть високу конверсію. На сайт потрапить більше представників цільової аудиторії. Вони напевно отримають потрібну їм інформацію.
Наступний етап - аналіз позицій сайту і сегмента ринку. Важливо зрозуміти, чого хоче цільова аудиторія, як вона отримує достовірну інформацію і поводиться. Це допоможе чітко визначити напрямок позиціонування компанії для кращого уявлення в Мережі.
Далі формується єдина концепція просування. Вибираються інструменти, здатні дати необхідний результат при мінімальних витратах. Здійснюється комплексне планування дій з докладним графіком і періодичним контролем ефективності.
Коли все готово, стартує кампанія з просування в Інтернеті. На певних етапах відстежується реальна ефективність обраних інструментів, ініціюються коригувальні дії. Завершується кампанія аналізом проведених заходів для більш ефективного формування наступної хвилі просування.
Щоб отримати якісний комплексний інтернет-маркетинг, особливо в конкурентних напрямах, потрібно звернутися до спеціалізованих компаній.