Стратегія просування інтернет-магазину одягу в 2019 році SEO – Evolution SEO – Evolution

Стратегія просування інтернет-магазину одягу

Який повинен бути інтернет-магазин одягуПросування інтернет-магазину потрібно починати тільки коли у нього з'явиться якісний сайт. Він повинен бути:

  • Зручним. Це означає, що шукати товари просто, тому що вони розбиті на категорії. Є детальні описи, корзина, контакти, можливість зареєструватися і залишити відгук.

  • Швидким. Сайт, який завантажується довше 2 секунд, покидає 47% користувачів. Велика кількість відмов не тільки призводить до втрати потенційних клієнтів, але і знижує позиції в пошуковій видачі.

  • Привабливим. Потужний оффер - запорука успіху. Без нього марна навіть найдорожча реклама.

Коли ці питання вирішені, можна приступати до формування стратегії просування інтернет-магазину одягу.

Етапи розкрутки

На першому місці аналіз бізнесу, цільової аудиторії, конкурентів і їх маркетингових каналів. Він допоможе поставити правильні цілі і вибрати ті напрямки просування, які будуть найбільш ефективні.

Як знайти цільову аудиторію для інтернет-магазину одягу

Наступний крок - запуск розкрутки по одному або декількох каналах. Вибір багато в чому залежить від фінансових можливостей. У більшості випадків можна почати з одного способу просування.

Після цього відбувається щомісячна аналітика рекламної кампанії. Вона потрібна, щоб:

  • визначити ефективність просування;

  • внести правки для підвищення конверсії;

  • точніше розрахувати точки беззбитковості і окупності.

Коли можливості обраного каналу задіяні повністю, можна починати просування по наступному. Далі цикл запуск-аналітика-коригування повторюється.

Заможні інтернет-магазини одягу можуть дозволити собі комплексний маркетинг. У нього потрібно вкласти більше грошей. Зате потім можна почати просувати товари декількома способами і домогтися синергії - багатоканальної конверсії.

Які канали розкрутки вибрати

Контекстна реклама для інтернет-магазину одягуЯкщо результат потрібен відразу, підходить контекстна реклама в пошукових системах і соціальних мережах. Що потрібно, щоб вона спрацювала:

  • Правильні настройки. Краще почати з окремих товарів, а не з категорій. Тому що просувати їх простіше і дешевше за рахунок меншої конкуренції. Можна сконцентруватися на певній території або цільовій групі. У інтернет-магазинів одягу це переважно жінки у віці від 18 до 44 років.

  • Солідний бюджет. Платити потрібно за кожен клік.

На запуск контекстної реклами йде від 7 днів. Перші результати з'являться протягом 1-2 тижнів.

Пам'ятайте: в якості першого каналу не підходять соціальні мережі. Хоч розміщена там реклама і дає швидкий відгук, конверсія невелика. Коли основні канали закінчаться, її краще поєднати з іншими методами SMM.

Ще один спосіб отримати швидкий відгук - медійна реклама. Вона добре підходить для просування інтернет-магазину одягу. Особливість цього каналу - велике охоплення цільової аудиторії (якщо все

SEO для інтернет-магазину одягуправильно налаштований).

На другому місці за ефективністю - комбінація внутрішнього і зовнішнього SEO. Перші результати будуть видні через 1-2 місяці. Вихід в топ по середньо- і низькочастотних запитах в такому насиченому конкурентами напрямку, як онлайн-торгівля одягом, може зайняти від 6 до 12 місяців.

На початковому етапі пошукового просування семантичне ядро ​​краще формувати, ґрунтуючись на найпривабливіших товари, які будуть приносити стабільний дохід. І тільки після цього переходити до просування по категоріях.

Головний плюс SEO - тривалий ефект з невеликими вкладеннями (якщо сайт якісний). Оптимізація окупається на довгій дистанції.

Як не попасти під фільтри і уникнути пониження в пошуковій видачі

Потрібно плавно нарощувати кількість посилань, розміщувати статті тільки на трастових і околотематіческіх ресурсах. А також наповнювати сайт не тільки SEO-оптимізованим, але і якісним, унікальним, корисним контентом.

Як вичавити всі соки

Якщо основні канали задіяні повністю, можна приступати до ремаркетингу та email-розсилок. Вони не дадуть більшу конверсію. Зате залучать прихильних клієнтів і мотивують зробити покупку тих, хто з якихось причин зупинилися на одному з етапів замовлення.

 

E-mail розсилки для інтернет-магазину одягу

 

Недолік ремаркетингу в тому, що він вимагає оплати за кожен клік. А розсилки ефективні тільки за умови постійної роботи з аудиторією. Тому до даних методів вдаються, коли реклама дає стабільний дохід.

Поділитися в соц.сетях