Етапи розкрутки
На першому місці аналіз бізнесу, цільової аудиторії, конкурентів і їх маркетингових каналів. Він допоможе поставити правильні цілі і вибрати ті напрямки просування, які будуть найбільш ефективні.
Наступний крок - запуск розкрутки по одному або декількох каналах. Вибір багато в чому залежить від фінансових можливостей. У більшості випадків можна почати з одного способу просування.
Після цього відбувається щомісячна аналітика рекламної кампанії. Вона потрібна, щоб:
визначити ефективність просування;
внести правки для підвищення конверсії;
точніше розрахувати точки беззбитковості і окупності.
Коли можливості обраного каналу задіяні повністю, можна починати просування по наступному. Далі цикл запуск-аналітика-коригування повторюється.
Заможні інтернет-магазини одягу можуть дозволити собі комплексний маркетинг. У нього потрібно вкласти більше грошей. Зате потім можна почати просувати товари декількома способами і домогтися синергії - багатоканальної конверсії.
Які канали розкрутки вибрати
Якщо результат потрібен відразу, підходить контекстна реклама в пошукових системах і соціальних мережах. Що потрібно, щоб вона спрацювала:
Правильні настройки. Краще почати з окремих товарів, а не з категорій. Тому що просувати їх простіше і дешевше за рахунок меншої конкуренції. Можна сконцентруватися на певній території або цільовій групі. У інтернет-магазинів одягу це переважно жінки у віці від 18 до 44 років.
Солідний бюджет. Платити потрібно за кожен клік.
На запуск контекстної реклами йде від 7 днів. Перші результати з'являться протягом 1-2 тижнів.
Пам'ятайте: в якості першого каналу не підходять соціальні мережі. Хоч розміщена там реклама і дає швидкий відгук, конверсія невелика. Коли основні канали закінчаться, її краще поєднати з іншими методами SMM.
Ще один спосіб отримати швидкий відгук - медійна реклама. Вона добре підходить для просування інтернет-магазину одягу. Особливість цього каналу - велике охоплення цільової аудиторії (якщо все
правильно налаштований).
На другому місці за ефективністю - комбінація внутрішнього і зовнішнього SEO. Перші результати будуть видні через 1-2 місяці. Вихід в топ по середньо- і низькочастотних запитах в такому насиченому конкурентами напрямку, як онлайн-торгівля одягом, може зайняти від 6 до 12 місяців.
На початковому етапі пошукового просування семантичне ядро краще формувати, ґрунтуючись на найпривабливіших товари, які будуть приносити стабільний дохід. І тільки після цього переходити до просування по категоріях.
Головний плюс SEO - тривалий ефект з невеликими вкладеннями (якщо сайт якісний). Оптимізація окупається на довгій дистанції.
Як не попасти під фільтри і уникнути пониження в пошуковій видачі
Потрібно плавно нарощувати кількість посилань, розміщувати статті тільки на трастових і околотематіческіх ресурсах. А також наповнювати сайт не тільки SEO-оптимізованим, але і якісним, унікальним, корисним контентом.
Як вичавити всі соки
Якщо основні канали задіяні повністю, можна приступати до ремаркетингу та email-розсилок. Вони не дадуть більшу конверсію. Зате залучать прихильних клієнтів і мотивують зробити покупку тих, хто з якихось причин зупинилися на одному з етапів замовлення.
Недолік ремаркетингу в тому, що він вимагає оплати за кожен клік. А розсилки ефективні тільки за умови постійної роботи з аудиторією. Тому до даних методів вдаються, коли реклама дає стабільний дохід.