Поради з написання постів SEO – Evolution SEO – Evolution

Поради з написання постів

text_postovЯкщо вам потрібно знайти нові ідеї для постів, щоб залучити й утримати аудиторію, скористайтеся наступними рекомендаціями. Ми постаралися зібрати слушні поради для різних цілей і сфер діяльності.

Користь для користувача

Корисні, інформативні пости завжди приносять результат:

  • навчання, покрокова інструкція. Структуровані вказівки можуть полегшити вирішення конкретних завдань. Вони здатні розкрити особливості використання товару або інструменту;

  • проблема-рішення. Розкажіть про конкретну проблему і способі її вирішення;text_rigther

  • FAQ і SAQ. Часті питання можна зібрати з коментарів і вичерпно відповісти на них. SAQ - те, про що повинен був запитати користувач;

  • дослідження. Розкрийте особливості своєї ніші через дослідження;

  • перелік. Уявіть інформацію у вигляді структурованого списку. Це допоможе виділити найбільш значущі тези;

  • гід. Докладний розбір вузької і специфічної теми обов'язково знайде відгук у зацікавлених користувачів;

  • статистика. Персонально зібрана статистика допоможе читачам зрозуміти тенденції, які добре видно вам.

Не обов'язково розкривати тему в одному пості. Вихідна з певною періодичністю, пов'язана посиланнями серія статей може стати ефективним рішенням.

Продемонструйте людяність

soveti_dlya_postovСтворення постів від імені того, хто розуміє, що його читають люди, може залучити додаткову аудиторію. Існують різні варіанти людяних публікацій:

  • надихайте. Ефективність мотивуючих постів аналогічна інформаційним та розважальним аналогам;

  • поздоровляйте. Свято - хороший привід поспілкуватися з аудиторією і привітати її;

  • попереджайте. Глибокий особистий досвід в якій-небудь сфері часто викликає відгук;

  • розкривайте секрети. Постійним читачам буде цікаво дізнатися про те, що відбувається на підприємстві;

  • говоріть поза темою блогу. Ризикований варіант, здатний залучити додаткову аудиторію з суміжних галузей;

  • проявляйте емоції. Людяний пост в епоху сухої інформативності - це маяк, який збере нових передплатників.

Людяність - вибір для певних напрямків діяльності

Розповідайте про людей і події галузі за межами компанії. Інформування про значущі явища і особистостях, що не відносяться до підприємства, може викликати довіру і підвищити корисність блогу.

Які прийоми доцільно використовувати:

  • basic_rools_for_postsзапросіть видних діячів галузі. Створіть для них акаунти (з їх дозволу). Надайте користувачам можливість задавати питання;

  • опублікуйте думку експертів. Зберіть висловлювання від різних людей щодо галузі, продукту і будь-яких суміжних тем;

  • інтерв'ю. Багато видатних діячів завжди раді відповісти на питання. Найпростіше взяти інтерв'ю по телефону, зробивши аудіозапис;

  • зведення новин. Періодична публікація, де зібрана інформація про останні події за тиждень, місяць;

  • цитатник. Наповніть статтю висловами відомих особистостей, вказавши авторство;

  • список кращого. Завжди можна поділитися переліком кращих рішень і інструментів, які зручно використовувати для реалізації певних завдань;

  • за ким стоїть слідувати. Коротка стаття про провідних експертів і фахівців галузі з посиланнями на їхні ресурси, акаунти в соцмережах та інші засоби активності.

Просування

Блог - потужний інструмент просування бренду або продукту. На які теми можна створити публікації:

  • порівняння продуктів. Важливо обов'язково вказати незначні недоліки власних рішень. Це сприяє підвищенню довіри;

  • періодичний звіт про розробку проекту;

  • звіт про фінанси і досягненнях;

  • інформування про оновлення в компанії;

  • перелік поліпшень;

  • рекомендації щодо кращого використання продукту. Корисні поради можуть поліпшити продажу.

Опозиція, розваги і щедрість

posts_rools_blogСуперечливий, агресивний контент, який затрагує гострі, актуальні теми, завжди привертає увагу. Головне - зробити його якісним і залучити до обговорення аудиторію.

Розважальні матеріали створювати дуже складно. Це потрібно робити при наявності належних навичок. Гумор і сатира можуть зробити аудиторію більш лояльною або викликати її несхвалення.

Дайте користувачам доступ до певних функцій на сайті або в пості. Проведіть конкурс. Залучіть читачів в опитування для кращого розуміння їх настрою.

Поділитися в соц.сетях