Очищення репутації в Інтернеті: методологія SEO – Evolution SEO – Evolution

Очищення репутації в Інтернеті: методологія

reputacia_1Очищення репутації в Інтернеті - PR-технологія, спрямована на поліпшення першого враження, підвищення довіри і лояльності до бренду (ресурсу). Вона включає в себе ряд дій:

  • моніторинг даних в Мережі;

  • робота з негативною інформацією;

  • посів згадок;

  • SERM-управління пошуковою видачею для витіснення з топ-10 сторінок, що містять негативну інформацію.

Аналіз негативу

Перший крок - перевірка наявності негативної інформації про ресурс, бренд, персони. Аналізується перша сторінка пошукової видачі за запитом. Далі користувачі заглядають рідко.

Джерела негативу:

  • внутрішні. Відгуки на цільовому сайті і в його представництвах в соціальних мережах;

  • зовнішні. Сайти-отзовікі, блоги, ЗМІ, сторінки соціальних мереж.

Не обов'язково видаляти всі негативні відгуки. Багатьох з них можна нейтралізувати, надавши офіційну відповідь від імені компанії, запропонувавши ефективне рішення проблеми. Це буде виглядати більш природно, ніж повна відсутність негативу.

reputacia_2Робота із зовнішніми джерелами безпосередньо залежить від їх бажання йти на контакт. Кращий варіант, якщо негативні відгуки видалить адміністрація сайту. Це можуть зробити безкоштовно, наприклад, якщо очевидно, що коментар або відгук носить замовний характер.

Деякі ресурси видаляють повідомлення за певну плату. Таке рішення вибирають, якщо озвучена сума не перевищує бюджет на реалізацію SERM, або коментар виставляє об'єкт PR в негативному світлі.

Окремі ресурси надають можливість модерації або видаляють всю гілку повідомлень. Можна дати офіційну відповідь на зовнішніх сайтах.

Найгірший варіант розвитку подій - відмова адміністрації йти на контакт. В цьому випадку сторінку з негативом доведеться витіснити з пошукової видачі. Реалізація даного завдання може зайняти кілька місяців.

Заміщення коментарів

Для формування позитивного іміджу можна використовувати сайти, що надають доступ до модерації коментарів. Вони можуть зайняти місця в пошуковій видачі. Відгуки зі сторонніх ресурсів завжди викликають більше довіри, ніж з основного сайту.

Не можна залишати виключно позитивні коментарі. Це виглядає неприродно. Краще рівномірно розподілити їх між 3 групами:

  • позитивні (25-30%);

  • нейтральні (60-65%);

  • псевдоотрицательні (10%). Наприклад, людина повідомляє про свою проблему і отримує офіційну відповідь з її рішенням.

Соціальні мережі і основний сайт

reputacia_3Мінімум 1-2 позиції в топ-10 повинні займати сторінки офіційної групи з соціальної мережі. Важливо розвивати блог. Контент з кращими перспективами потрібно просувати в пошукових системах через SEO.  

Головний сайт повинен входити в топ-10. Зайняти провідні позиції допоможе якісний контент, внутрішня оптимізація і просування. Це може зажадати значних тимчасових витрат. Наслідком поліпшення репутації стане збільшення кількості клієнтів з пошукових систем.

Робота із ЗМІ

Підвищене значення мають регулярні публікації, прес-релізи та статті з релевантним контентом. Більше 90% користувачів довіряють інформації в Інтернеті. Якщо вона надходить з різних, в тому числі незалежних джерел, можна істотно поліпшити репутацію.

Як і у випадку з соціальними мережами, кращий контент необхідно просувати в топ-10 пошукових систем. Це сформує органічну видачу, що складається з різних джерел.

SERM

У цьому модулі використовуються не зовсім «білі» технології. Найбільш поширений інструмент витіснення небажаних сторінок - створення сторонніх сайтів з позитивним контентом. 3-4 підконтрольних ресурси можуть зайняти позиції в топ-10 що залишилися у пошукової видачі.

Ще один спосіб - використання мережі акаунтів для розміщення коментарів в соціальних мережах і на сторінках основного сайту. Важливо дотримуватися балансу позитивних, нейтральних і негативних відгуків.

Що потрібно для поліпшення репутації в Інтернеті

Щоб поліпшити репутацію в довгостроковій перспективі, потрібно затратити багато часу і залучити достатнє фінансування. Ця робота вимагає зусиль копірайтерів, SEO-фахівців, маркетологів і програмістів. Кращий варіант - заручитися підтримкою компанії, що пропонує подібну послугу. «SEO-Evolution» має в своєму розпорядженні ресурси, які сприяють вирішенню найскладніших завдань.
Поділитися в соц.сетях