Конверсія має на увазі виконання користувачем, який відвідав сайт, цільової дії - реєстрації, покупки, підписки, дзвінка. Вона показує, наскільки прибутковим може бути ресурс. Нормальний показник конверсії - мінімум 3% (зі 100 користувачів цільову дію виконали тільки 3).

Від яких факторів залежить конверсія:

  • Юзабіліті. Зручність виконання цільових дій. Відображає, наскільки легко пришедшему з конкретною метою користувачеві досягти її. Юзабіліті включає в себе безліч факторів - від якості дизайну і розташування окремих блоків на сторінці до кількості варіантів оплати і доставки;
  • Якість роботи. Доступність і стабільність функціонування ресурсу. Поліпшити поточні показники допоможе вибір відповідного хостингу, написання якісного коду та адаптація під різні пристрої перегляду;
  • Простота освоєння. Використання поширених методів побудови сторінки, інтуїтивно зрозуміла структура та інші чинники, що сприяють комфорту користувачів які вперше зайшли на сайт .

Постійне поліпшення конверсії - вкладення коштів у підвищення прибутковості ресурсу. Необхідно вибрати збалансований підхід, коли одержувані доходи перевищують витрати на зміни, необхідні для росту кількості виконань цільових дій.

SEO

SEO - підхід до організації елементів і контенту ресурсу, що сприяє залученню трафіку (користувачів) з пошукової видачі.

Головні інструменти:

  • правильне оформлення сторінок. Заповнення метатегов, title;
  • ефективне семантичне ядро. Використання ВЧ, СЧ, НЧ запитів;
  • релевантний контент. Якісні, інформативні тексти, а також мета-дані впливають на проведене на сторінці час. Це дозволяє підвищити позиції в пошуковій видачі.

SEO може залучити стабільне зростання трафіку, підвищуючи число потенційних клієнтів, які виконали цільові дії.

Конверсія і SEO

Часто перевагу віддають одному напрямку поліпшення сайту - конверсії або SEO. Цей підхід є хибним, оскільки дані параметри тісно взаємопов'язані.

Які користувачі будуть приходити на сайт, якщо використовувати для залучення трафіку виключно пошукову оптимізацію:

  • які не зацікавлені у виконанні цільової дії;
  • швидко покидають ресурс через відсутність необхідної інформації або можливостей.

В результаті показники прибутковості будуть падати. Велика кількість неякісного трафіку погіршить позиції в пошуковій видачі. Це додатково знизить можливий дохід від ресурсу.

Поліпшення конверсії без SEO дає слабкий результат. Без пошукової оптимізації інтуїтивно зрозумілий, зручний сайт буде повільніше знаходити нових користувачів. Найякісніший, красивий і комфортний ресурс не принесе прибутку, якщо про нього ніхто не буде знати. Ситуацію виправить реклама, але вона вимагає постійних фінансових витрат. Після закінчення кампанії трафік буде знижуватися.

Тому важливо приділяти достатню увагу збільшенню конверсії та пошукової оптимізації. Дану задачу необхідно реалізувати на етапі створення сайту. Після цього для підвищення показників можна вносити мінімальні зміни. Пріоритет на етапі розробки ресурсу необхідно віддати конверсії. Виправити поганий дизайн і код складніше, ніж замінити застарілі або неефективні тексти.

Щоб відразу отримати якісне рішення, слід вибрати комплексне обслуговування. Прийнявши рішення делегувати всі етапи розробки сайту однієї компанії, ви прискорите реалізацію поставлених завдань. Результатом стане якісне пророблення всіх ключових аспектів.