Контент-план для інтернет-магазину одягу на 2019 рік SEO – Evolution SEO – Evolution

Контент-план для інтернет-магазину одягу на 2019 рік

В контент-план для інтернет-магазину одягу повинні входити графіки наповнення блогу і розміщення статей на сайтах суміжної тематики, а також в соціальних мережах.

 

Приклад контент-плану на місяць

Що писати в блог в 2019 році

Успіх блогу інтернет-магазину одягу стоїть на трьох китах:

  • статті,

  • фотографії,Як правильно писати і оформляти статті в блог

  • відео.

Можна зробити так: вибрати свій стиль публікацій для кожного дня тижня. Яким він буває:
  • Інформаційним. Мова про оглядах нових надходжень, галузевих новинах, рекомендаціях щодо вибору одягу, сезонних вибірках. Головне, щоб статті були корисними. Там можна, і навіть потрібно робити перелинковки на товари, про які йде мова.

  • Які продають. Тексти, присвячені акцій, знижок, розпродажів, нових колекцій, конкурсам.

  • Розважальним. Серйозний, насичений інформацією матеріал розбавить здоровий, релевантний цільової аудиторії гумор.

Важливо, щоб в кожній статті обов'язково були фотографії. Завдяки їм текст буде виглядати не скучно. Його захочеться прочитати. Причому фото можуть бути не пов'язані з одягом, а являти собою метафору.

При написанні статей для онлайн-магазину одягу в 2019 році потрібно пам'ятати про SEO. Щіпка релевантних ключових слів в адекватному оточенні і кілька посилань на товари допоможуть пошуковим роботам вище оцінити ресурс.

У чому перевага статей для магазину, де можна купити одяг онлайн

У тому, що для них дуже легко придумувати теми. Наприклад:

Які статті потрібні в блозі, про що писати.
  • Як одягнутися на співбесіду, щоб отримати роботу.

  • Кращі сукні Кейт Міддлтон: гардероб герцогині Кембриджської.

  • Рвані джинси: носити чи викинути.

  • Як вивести жовті плями під пахвами на білій футболці.

Знайти ідеї нескладно. Головне - їх грамотно реалізувати.

Бажано виробити свій стиль написання текстів. Він зробить їх впізнаваними і допоможе знайти своїх читачів. А щоб їх ставало все більше і більше, дозвольте залишати коментарі. Це хороший спосіб взаємодії з аудиторією.

Дозволивши людям висловлювати свою думку, не стискаючи з вимогами до доступу. Хто захоче поділитися враженнями, якщо доведеться реєструватися, заповнювати форму, підтверджувати лист, а потім ще й вводити свій номер телефону? Краще модеруються проплачені коментарі і делікатно відповідайте на скарги. Ви покажете, що готові до діалогу і вмієте вирішувати проблеми.

Відеоконтент

Відео контент для інтернет-магазину одягуВін потрібен усім магазинам. Особливо тим, де можна купити одяг онлайн. Якщо його немає, він може дістатися практично безкоштовно. Все, що для цього потрібно, - взяти на озброєння методи великих онлайн-майданчиків. А саме почати заохочувати клієнтів за відеоогляди купленої одягу. В обмін на бонуси або промокодом вони самі дадуть вам реальний, а значить не викликає довіри контент.

На яких сайтах розміщувати статті для інтернет-магазину одягу

Наприклад, на околотематіческіх. В першу чергу на жіночих, присвячених моді, красі і здоров'ю. Підійдуть і інформаційні майданчики. У вашому онлайн-магазині можна купити спортивний одяг? Тоді напишіть про неї статті і розмістіть на сайтах про здоровий спосіб життя. Головне, щоб вони були трастовими і не перебували під фільтрами.

На новинних ресурсах можна розповісти про нові колекції, знижки, досягнення, благодійних заходах. Все це допоможе створити позитивний імідж і підвищити впізнаваність.

В яких соціальних мережах просувати інтернет-магазин одягу

По-перше, в «Інстаграмі». І ось чому:

В яких соціальних мережах просувати інтернет-магазин одягу
  • Більше 70% зареєстрованих - жінки. А це основна цільова аудиторія онлайн-магазинів, які торгують одягом.

  • Основний контент - фотографії. Це кращий спосіб показати і продати одяг.

  • Є зручний функціонал для розміщення реклами.

По-друге, в «Фейсбуці». Велика частина користувачів цієї соціальної мережі - жінки. Але якщо у вашому інтернет-магазині можна купити одяг для чоловіків і ви можете робити відеоконтент, заведіть аккаунт на YouTubі.

Статті для соціальних мереж сильно відрізняються від блогу. Там краще розповідати про життя вашого онлайн-магазину і ділитися успіхами. А найголовніше - отримувати фітбек від аудиторії.

Як розробити контент-план для інтернет-магазину одягу

Універсальної формули немає. Але ми дали вам базу. Експериментуйте з новими знаннями, і обов'язково знайдете свій шлях. А щоб ви надихнулися, наведемо приклад.

Disney Parks, який просуває Діснейленди, пише 3-5 статей в блог, 3-4 в Facebook і публікує 4-5 знімків в «Твіттері». Тобто навіть така мегакорпорація НЕ перенасичує користувачів контентом. А для невеликого інтернет-магазину одягу вистачить однієї статті в 1-2 дня.

Якщо писати нічого, краще почекати. Чи не публікуйте другосортний матеріал. Він викличе роздратування, а не інтерес.

Поділитися в соц.сетях