Користувачі Мережі озвучують безліч припущень щодо майбутніх тенденцій, які почали проявлятися в 2018 і демонструють тенденцію до стрімкого розвитку. Окремі речі не змінюються. Але, можливо, протягом року нас чекає багато нового. Ми зібрали інформацію про найбільш перспективних і очікуваних напрямків, а також інструментах розвитку оптимізації пошукового просування.

 

Чого чекають на Заході

SEO-тренди Заходу зачіпають пошук в Google і Рунеті. Це не можна ігнорувати. Все, що з'являється там, рано чи пізно починає працювати у нас.

Розберемося у всьому по черзі:

  1. AMP. Спеціальна методологія, окрема розмітка і інші інструменти від Google, призначені для створення швидких мобільних сторінок, суттєво вплинуть на видачу в пошуку зі смартфонів. Швидкість - один з найбільш значущих чинників, на які орієнтується ця корпорація.
  2. Голосовий пошук. Більше ніж 50% користувачів США шукають інформацію через голосові запити і отримують розширені сніппети від Google. Вони все частіше прослуховують їх, роблячи переходи по рекомендованим посиланнях.
  3. Машинне навчання. Представлений корпорацією Google в 2015 році алгоритм RankBrain все частіше використовують для обробки запитів. Результати його дій надають третє за значущістю вплив на пошукову видачу після контенту і посилань. Фахівці компанії запевняють, що оптимізація під RankBrain не викликає складнощів. Досить запропонувати якісний контент, написаний природною мовою. Якщо алгоритм побачить, що текст має машинне походження, слід очікувати зниження позицій.
  4. Оптимізація під Bing і Yahoo!. Західні веб-розробники прагнуть просувати ресурси не тільки через ті що займає лідируючі позиції Google. Перша причина - аудиторія Bing - 21,9%, Yahoo! - 12,1%. Це понад 30% користувачів. Друга причина - просувати в цих пошукових системах простіше. Третя причина - в окремих галузях понад 80% запитів йдуть через Bing.
  5. Покращена перевірка позиції в пошукових системах. Актуальність використання інструментів для персоналізованого і семантичного пошуку стрімко зростає. Ускладнюються алгоритми формування пошукової видачі. Щоб ефективно просувати сайт в сучасних реаліях, потрібно використовувати актуальні інструменти, успішні за нововведеннями від пошукових систем. Слід враховувати різницю між видачею на робочому столі і мобільних пристроях, яка стає все більш відчутною.

Очікувані тренди SEO в Рунеті

Важливо пам'ятати, що Рунет розвивається не так, як Західний сегмент просування. Опитування експертів галузі та фахівців дозволили виділити 3 напрямки, що стали б трендами:

  1. Контент-маркетинг. Найбільш значимий інструмент просування в 2018 році.
  2. Поліпшення поведінкових факторів. Грядущий тренд на думку третини опитаних.
  3. Автоматизація . Ще ⅓ респондентів вважає, що рух в цьому напрямку стане трендом.

Яким інструментам і методикам пропонують приділити увагу фахівці:

  • оптимізація та покращення посилань;
  • адекватна і оперативна реакція на неочевидні нововведення від «Яндекс»;
  • орієнтація на мобільні пристрої, робота над швидкістю завантаження сайту;
  • поліпшення зв'язку з користувачами;
  • застосування SEO в рамках комплексної стратегії подання інформаційного продукту (ресурсу);
  • поліпшення структури сайту;
  • формування більш об'ємного семантичного ядра, що забезпечує більший радіус дії ЦА;
  • загальне підвищення якості ресурсу для поліпшення поведінкових факторів;
  • сумлінність в роботі з клієнтом;

  • формування оптимізованого контенту;
  • аналітика та автоматизація;
  • впровадження мікророзмітки;
  • диверсифікація посадочних сторінок;
  • використання великої кількості НЧ запитів;
  • застосування SEO в якості додаткового сервісу до комплексного замовлення;
  • підвищення частки крауд-маркетингу.

Частина цих ідей буде забута, деякі з них стануть трендами. Очевидно одне - щоб домогтися успіху в SEO і пропонувати якісні послуги, потрібно уважно стежити за тенденціями пошукових систем, використовувати актуальні інструменти, пропонувати креативні та індивідуальні рішення.