Користувачі Мережі озвучують безліч припущень щодо майбутніх тенденцій, які почали проявлятися в 2018 і демонструють тенденцію до стрімкого розвитку. Окремі речі не змінюються. Але, можливо, протягом року нас чекає багато нового. Ми зібрали інформацію про найбільш перспективних і очікуваних напрямків, а також інструментах розвитку оптимізації пошукового просування.
Чого чекають на Заході
SEO-тренди Заходу зачіпають пошук в Google і Рунеті. Це не можна ігнорувати. Все, що з'являється там, рано чи пізно починає працювати у нас.
Розберемося у всьому по черзі:
- AMP. Спеціальна методологія, окрема розмітка і інші інструменти від Google, призначені для створення швидких мобільних сторінок, суттєво вплинуть на видачу в пошуку зі смартфонів. Швидкість - один з найбільш значущих чинників, на які орієнтується ця корпорація.
- Голосовий пошук. Більше ніж 50% користувачів США шукають інформацію через голосові запити і отримують розширені сніппети від Google. Вони все частіше прослуховують їх, роблячи переходи по рекомендованим посиланнях.
- Машинне навчання. Представлений корпорацією Google в 2015 році алгоритм RankBrain все частіше використовують для обробки запитів. Результати його дій надають третє за значущістю вплив на пошукову видачу після контенту і посилань. Фахівці компанії запевняють, що оптимізація під RankBrain не викликає складнощів. Досить запропонувати якісний контент, написаний природною мовою. Якщо алгоритм побачить, що текст має машинне походження, слід очікувати зниження позицій.
- Оптимізація під Bing і Yahoo!. Західні веб-розробники прагнуть просувати ресурси не тільки через ті що займає лідируючі позиції Google. Перша причина - аудиторія Bing - 21,9%, Yahoo! - 12,1%. Це понад 30% користувачів. Друга причина - просувати в цих пошукових системах простіше. Третя причина - в окремих галузях понад 80% запитів йдуть через Bing.
- Покращена перевірка позиції в пошукових системах. Актуальність використання інструментів для персоналізованого і семантичного пошуку стрімко зростає. Ускладнюються алгоритми формування пошукової видачі. Щоб ефективно просувати сайт в сучасних реаліях, потрібно використовувати актуальні інструменти, успішні за нововведеннями від пошукових систем. Слід враховувати різницю між видачею на робочому столі і мобільних пристроях, яка стає все більш відчутною.
Очікувані тренди SEO в Рунеті
Важливо пам'ятати, що Рунет розвивається не так, як Західний сегмент просування. Опитування експертів галузі та фахівців дозволили виділити 3 напрямки, що стали б трендами:
- Контент-маркетинг. Найбільш значимий інструмент просування в 2018 році.
- Поліпшення поведінкових факторів. Грядущий тренд на думку третини опитаних.
- Автоматизація . Ще ⅓ респондентів вважає, що рух в цьому напрямку стане трендом.
Яким інструментам і методикам пропонують приділити увагу фахівці:
- оптимізація та покращення посилань;
- адекватна і оперативна реакція на неочевидні нововведення від «Яндекс»;
- орієнтація на мобільні пристрої, робота над швидкістю завантаження сайту;
- поліпшення зв'язку з користувачами;
- застосування SEO в рамках комплексної стратегії подання інформаційного продукту (ресурсу);
- поліпшення структури сайту;
- формування більш об'ємного семантичного ядра, що забезпечує більший радіус дії ЦА;
- загальне підвищення якості ресурсу для поліпшення поведінкових факторів;
- сумлінність в роботі з клієнтом;
- формування оптимізованого контенту;
- аналітика та автоматизація;
- впровадження мікророзмітки;
- диверсифікація посадочних сторінок;
- використання великої кількості НЧ запитів;
- застосування SEO в якості додаткового сервісу до комплексного замовлення;
- підвищення частки крауд-маркетингу.
Частина цих ідей буде забута, деякі з них стануть трендами. Очевидно одне - щоб домогтися успіху в SEO і пропонувати якісні послуги, потрібно уважно стежити за тенденціями пошукових систем, використовувати актуальні інструменти, пропонувати креативні та індивідуальні рішення.