Зміни в Google General Guidelines Overview – керівництво для оцінювачів сайтів SEO – Evolution SEO – Evolution

Google змінив регламент оцінки сайтів. Що нового?

Google змінив регламент оцінки сайтів. Що нового

 

Спеціалізовану інструкцію по оцінці сайтів, яку пропонує корпорація Google зазнала деяких змін. Нові алгоритми оцінювання, загальні нововведення, вплив на сайти, застосування на практиці будемо розбирати в нашій статті.

Будемо розглядати якийсь регламент для оцінювачів роботи пошукових запитів - Google General Guidelines Overview.

Що таке Google General Guidelines Overview?

Спеціалізований звід критеріїв від Google, який регламентує роботу асессоров, а саме, оцінку сайтів. З Google General Guidelines Overview в повному вигляді можна ознайомитися тут.

Хто такі асесори?

Простою мовою асесори-оцінювачі результатів пошукової видачі. Проводять перевірку інтернет-ресурсів на відповідність вимогам регламенту Google General Guidelines Overview, вирішує можливість подальшого існування сайту. Критерії документа мають безпосередній вплив на те, як ранжируется сайт в нерекламного частині списку пошуку.

Для кого важливий документ?

Маркетологам і оптимізаторів пошуку корисно дізнатися про оновлення вимог в Google General Guidelines Overview, тому що з документа можна дізнатися, яким чином пошукова система буде реагувати на певний сайт.

У маси просочилася інформація від корпорації Google про те, що вимоги документа впливають алгоритм пошукового ранжування. Це робить його ще більш затребуваним.

Що нового в Google General Guidelines Overview?

Найбільші модифікації зазнав розділ YMYL . Список категорій сайтів, які підходять під цю категорію розширився. Тут помінялися самі категорії і їх пріоритет. Оновлений перелік такої:

  1. Новини та заходи. Сюди входять політичні події, наукові аспекти, технологічно новини, бізнес-тематика. У категорію не ввійдуть: сфера розваг, сайти про стиль життя і схожі з ними.

  2. Цивільне право, уряд і закони. У цій категорії будуть сайти з інформацією про соціальні служби, вибори, державних інститутах, питання про право (оформлення розлучення, заповіту).

  3. фінанси. Сюди підходять інтернет-майданчики з інвестиційної, банківської, страхової спрямованістю.

  4. Покупки. Тут будуть знаходитися торгові майданчики, маркети, рессурси з оглядовими матеріалами на продукцію / сервіс.

  5. Здоров'я і медицина. Тут будуть тематики про ліки, амбулаторіях/клініках, медицині в цілому.

  6. Суспільства. Сюди увійдуть ресурси з вузькою спрямованістю на основі релігійних поглядів, вікової категорії, національної приналежності та інші.

Зараз асесори перевірятимуть новинні сайти більш ретельно. Це пов'язано з тим, що недавно трафік новинних ресурсів різко пішов вниз. Деякі рейтинговий інтернет-видання втратили близько половини веб-потоку.

Автори, власники сайту.

Якщо ресурс потрапляє під ці тематики, там обов'язково повинна бути створена інформаційна сторінка про автора сайту. Також потрібно створити сторінку, яка описує його власника. На кожній з інформаційних сторінок необхідно робити відсилання на авторську сторінку і позначати автора.

Перелік відомостей про автора включає в себе посилання на його персональну сторінку на сайті, профілі / акаунти в соцмережах, свідоцтво про експертність (навіть пост носить гостьовий характер).

Веб-сервіси з невідповідною до YMYL списку тематичною спрямованістю не повинні відповідати перерахованим вище вимогам.

Pages, topics - на що впливає?

Зараз в регламент додали термін topics, раніше там використовувався тільки термін pages. Передбачається, що topics позначає частину документа. Пошуковик може знизити позицію веб-сервісу в рейтингу через одну лише (потенційно шкідливої для користувача) частини контенту.

Показник Google E-A-T.

Показник Google E-A-ТБ має важливість в разі, якщо сайт відповідає фільтру YMYL по тематичної характеристиці. Показник включає в себе:

  • Expertise - експертність,

  • Authoritativeness - авторитетність,

  • Trustworthiness - надійність.

Він впливає на підвищення позиції ресурсу в органічній видачі пошуку.

У разі, якщо сайт розміщує контент, який створюють безпосередньо користувачі, кожен з них повинен бути зареєстрований на сайті і мати власну сторінку.

Думка фахівців свідчить, що YMYL-сайтів Google тепер проводить аналіз експертність зовнішніх посилань. Значення введеної метрики розраховується для зовнішніх посилань. Як наслідок, посилання з експертних сайтів (зовнішні), будуть не такими впливовими.

Експертність

В розділі 5.2 Very Positive Reputation також з'явилися нововведення.

Документ не дає певних критеріїв експертність. Експертність сайту розраховується при обліку спрямованості сайту. Наприклад, на що продає сайті експертом виступає той, хто користувався продуктом або послугою. На майданчику з інформацією про медицину експертом буде медик або медична клініка.

Якість контенту

Пункт документа 5.1 під назвою Very High Quality MC був доповнений вимогами до оцінки наповнення сайту. На оцінку впливатиме тип контенту: художній, інформаційний, новинний.

Відповідна під критерії Google General Guidelines Overview художня сторінка:

https://guidelines.raterhub.com/images/Miley5.jpg  

Google General Guidelines Overview художня сторінка

 

Далі приклад підтвердження реєстрації:

https://guidelines.raterhub.com/images/snopes-article-m.jpg  Google General Guidelines Overview інформаційна сторінка  

Приклад якісної новинний сторінки:

https://guidelines.raterhub.com/images/news-getty.jpg  

Google General Guidelines Overview новинна сторінка

 

І наостанок приклад якісноїкомерційної сторінки товару:

https://guidelines.raterhub.com/images/BookPack.jpg Google General Guidelines Overview якісна комерційна сторінка
Поділитися в соц.сетях