Чим потрібно керуватися при виборі сайту-донора? SEO – Evolution SEO – Evolution

Чим потрібно керуватися при виборі сайту-донора?

Багато починаючих оптимізаторів прагнуть накопичити кількість посилань шляхом розміщення дешевих або безкоштовних лінків на всіх можливих сайтах. Для даного підходу характерна низька ефективність. Більшість використовуваних ресурсів не передає ваги просуваються сторінок і може знизити позиції в пошуковій видачі. Результатом безконтрольного нарощування посилальної маси стають санкції.

Для того щоб уникнути неприємностей, необхідно ретельно вибирати сайти-донори. Кілька якісних посилань будуть значно ефективніше марною, безконтрольно нарощуваною маси. Перевірити сайт-донор допоможуть інструменти в Мережі і власні аналітичні здібності.

Регіон та релевантність

Сайт-донорНайбільш підходящі сайти-донори збігаються з ресурсом який просувається по регіону і тематиці. Для цього достатньо проаналізувати вміст і таргетування сайту. Наступні в списку - сайти з загальним регіоном. Навіть якщо вони мають іншу тематику, якісно написана гостьова стаття з посиланням може залучити трафік і підвищити позиції в пошукових системах. Коли такі ресурси закінчаться, необхідно звернути увагу на релевантних донорів. Імовірність переходу по таких посиланнях з наступною конверсією матиме високий відсоток. Останніми рекомендується розглядати сайти, що розміщують якісні статті на різні теми. Вони здатні справити позитивний вплив на просування.

Тематичний індекс цитування

Існує ряд інструментів, здатних перевірити ТИЦ потенційного донора. Якщо показник вище 100 - ресурс проходить перевірку. Рухаюча вага буде велика. Показники менше 10 - ознака того, що тут не варто розміщувати посилання. Це актуально для PR. Чим він вищий, тим більшу вагу отримає сторінка, на яку веде лінк.

Траст

Показник довіри і авторитетності сайту - додаткова величина, яку необхідно оцінювати при виборі донора. Якщо він буде занадто низький, посилання з ресурсу може погіршити показники просуває сторінки.

Індексація і фільтри

Донор сайтХороший сайт-донор повинен швидко індексуватися. Бажано, щоб кількість пройшли процедуру сторінок було не менше 90%. Цей показник рекомендується перевірити у всіх використовуваних пошукових системах. Якщо кількість проіндексованих пошуковими системами сторінок різниться більш ніж на ⅓ - ймовірно, сайт знаходиться під санкціями в одній з них. Ризик потрапляння під фільтри в інших ПС збільшується. Розміщення посилання на такому сайті - безглузда витрата коштів. Вона не буде індексуватися, і давати вага.

Відвідуваність

Кількість унікальних відвідувачів за певний проміжок часу - важливий параметр. Якщо сайтом активно користуються, пошукові системи піднімають його позиції у видачі. Його вага зростає. Побічним перевагою стане приріст трафіку по розміщеної посиланням.

Вік

Подолати річну позначку існування не вдається більше 50% сайтів. Тому розміщувати вічні посилання на молодих ресурсах невигідно. Вони не проіснують кількість часу, необхідне для повернення витрачених коштів. Краще купувати лінки на сайтах, які пройшли річний бар'єр.

Ціна

Вартість розміщення посилання на великих сайтах з високою репутацією і вагою буде надмірно високою. Необхідно порівнювати ціни декількох донорів:
  • занадто низька. Ресурс продає багато посилань. Вони малоефективні;
  • надмірно висока (більш ніж в 4 рази відносно середніх показників по сегменту). Купівля очевидно невигідна.

Додаткові фактори

До категорії хороших донорів можна віднести сайти з такими ознаками:
  • відсутні спливаючі банери. Кількість реклами знаходиться в розумних межах;
  • сайт добре структурований. Це показник якості і ознака швидкої індексації;
  • посилання позбавлені забороняючих індексацію атрибутів;
  • розміщення пропонується на сторінках 2-3 рівня вкладеності (чим глибше, тим довше індексація).
Якщо ви не можете вибрати сайт-донор самостійно, або не хочете витрачати на це час - делегуйте реалізацію даного завдання компетентних фахівців.
Поділитися в соц.сетях