Цінний контент привертає увагу. Їм діляться і використовують для прийняття рішень. Щоб створити його, потрібно врахувати наведені нижче рекомендації. Використавши хоча б частину з них, можна отримати матеріал, який приверне клієнтів і допоможе просунутися в пошуковій видачі. Цінність і якість контенту — найбільш значущі характеристики для пошукових систем.

1. Новизна

Людей завжди цікавить все нове. Надання свіжої, актуальної інформації — одна з можливостей створення ефекту новизни. Щоб уявити цінний контент, можна змінити спосіб і формат подачі вже відомого громадськості матеріалу.

2. Полярність думок

Позитивне уявлення інформації неможливо без критики, викладеної в якісному контенті. Звертаючи увагу на переваги, і якомога м'якше відзначаючи недоліки, можна залучити на свою сторону прихильників і противників пропонованого предмета обговорення.

3. Занурення в питання

Чим глибше і специфічні ше буде розглядатися конкретна тематика, тим вище цінність міркувань для користувача. Створюючи хороший контент, потрібно звертати увагу на конкретику.

4. Наявність прикладів

Важливо описувати конкретні речі та рішення, а також наводити приклади їх реалізації. Це допоможе користувачеві сформувати думку про автора, як про фахівця який знається в питанні. Його слова отримають вагу , а особистість — повагу.

5. Персональний досвід

Відображення особистого досвіду в контенті робить його цінним і унікальним. Багато користувачів більше довіряють відгукам звичайних людей, які знаються на питанні, яке їх цікавить. Це пояснює популярність форумів. Додавши власний досвід при розкритті теми, можна залучити велику аудиторію.

6. Конфіденційність

Один зі способів підвищити значимість матеріалу — поділитися секретом, який приховують інші фахівці в обговорюваній області. Таємниці й закулісся привертає увагу, як ефект новизни.

7. Надання готових рішень

Багато користувачів приходять в Інтернет, щоб отримати точну інструкцію, шаблон, зразок або заготовки — то, що можна швидко застосувати на практиці. Такий контент завжди затребуваний зацікавленими користувачами. Його розміщення буде залучати на сторінку всіх, кому потрібні швидкі рішення.

8. Комбінована подача

Подання матеріалу різними способами з кількох сторін допоможе глибше розкрити тему і запропонувати зручні для сприйняття варіанти його візуалізації. Щоб підвищити цінність інформації, можна поєднати текстові та медіа-дані, інфографіку, кейси, зображення, а також інші формати. Важливо навчиться компонувати їх таким чином, щоб вони доповнювали один одного.

9. Спростування істин

У світі багато правил. Вони змінюються з появою нових, більш прогресивних поглядів і підвищенням глибини сприйняття. Це можна використовувати в створенні цінного контенту. Візьміть «прописну істину» і аргументовано спростуйте її. Виступивши від імені опозиції, можна привернути увагу користувачів. Навіть якщо громадськість не погодиться з озвученою інформацією, вона дізнається про існування автора і його нестандартному мисленні.

10. Підкреслюйте значимість контенту в заголовку

Використовуйте в назві матеріалу слова, які розповідають про те, що отримають користувачі при ознайомленні з ним. До їх числа відносяться:

  • цінний;

  • вигода;

  • економічно;

  • простий;

  • корисні (якщо ви розумієте, про що я).

Завдяки цьому користувач підсвідомо буде готовий до того, що інформація, з якої він ознайомиться, буде корисною для нього. Слід уникати зухвалих і надто провокаційних заголовків. Така практика дуже поширена в Інтернеті, тому вони не викличуть у користувачів нічого, крім роздратування. Заголовок повинен відповідати вмісту.