Семантичне ядро. Що це і навіщо воно потрібне? SEO – Evolution SEO – Evolution

Семантичне ядро. Що це і навіщо воно потрібне?

Семантичне ядро ​​- список ключових слів, які максимально і всебічно описують тематику сайту, що просувається. Воно формується після аналізу запитів користувачів, що мають різну частотність. На підставі семантичного ядра складають контент сайту. Він повинен бути релевантними запитами цільової аудиторії.

Семантичне ядро ​​створюється в кілька етапів:

  • визначаються теми сайту. Продаж конкретних товарів, інформація про яку-небудь сфері діяльності. Формується базовий список з декількох основних ключів;

  • за допомогою спеціальних інструментів (їх можна знайти в Мережі) складається перелік слів і словосполучень, що стосуються основних тем. Вони мають різну частотність (кількість запитів за місяць). Це надає можливість охопити велику аудиторію;

  • з ВЧ, СЧ і НЧ запитів формується семантичне ядро ​​для всього сайту і кожної сторінки окремо;

  • на підставі СЯ складається ТЗ для автора.

Для постійно розвивається сайту характерно планомірне збільшення кількості сторінок. З ними росте семантичне ядро.

При складанні СЯ слід проаналізувати діяльність конкурентів. Це надасть можливість використовувати цікаві напрацювання і уникнути помилок.

Чи можна просувати сайт без семантичного ядра?

Так можна. Ядро запитів буде формуватися виходячи з контенту ресурсу. Важливо розуміти, що ефективність даного підходу буде низькою. За твердженням Google, щодня користувачі вводять більше 20% унікальних запитів, які більше ніколи не повторяться.

У таких випадках пошукова система не здатна знайти точний аналог наявних словосполучень. Вона орієнтується на їх семантику, видаючи найбільш наближений результат. Ігноруючи СЯ, ви можете втратити до 20% потенційних клієнтів.

Види запитів

Існує кілька видів запитів, орієнтація на які допоможе краще сформувати семантичне ядро:
  • інформаційні. Складаються з займенникових прислівників «як», «де», «чому», «скільки». Їх вводять, щоб отримати відомості про шуканої теми. Такі запити необхідно враховувати при формуванні семантичного ядра для інформаційних сайтів;

  • транзакційні. Мають на увазі наявність дієслів «купити», «замовити», «забронювати». Їх вводять користувачі, які шукають товар або послуги. Аналогічні ключі присутні в семантичному ядрі комерційних сайтів - інтернет-магазинів і компаній, що пропонують бронювання або оренду;

  • навігаційні. Складаються зі слів, що описують шуканий ресурс або бренд. Затребувані, коли сайт або виробник досить відомий для того, щоб його включали в пошукові запити.

З огляду на дані особливості на етапі формування семантичного ядра (списку ключів, використовуваних для написання текстів), необхідно відфільтрувати релевантні запити. Це підвищить відсоток цільових користувачів. Результатом невідповідності ключів контенту стане значна кількість відмов (коли не знайшов потрібної інформації людина швидко залишає сайт). Це знизить позиції в ранжируванні.

Для формування семантичного ядра кожної сторінки необхідно знайти оптимальне співвідношення запитів (ключів) різної частотності. Для охоплення максимальної аудиторії краще використовувати 1-2 ВЧ, СЧ і кілька НЧ, дотримуючись правило 3% (максимальна кількість повторень одного слова щодо тексту).

Якщо ви все ще сумніваєтеся в необхідності семантичного ядра, спробуйте зрозуміти, що люди шукають одну і ту ж інформацію, вводячи в пошукову систему різні словосполучення. Якщо врахувати більшість варіантів, можна залучити на сторінку максимум трафіку. Це добре для пошукового просування.

Поділитися в соц.сетях