Чи потрібні «хлібні крихти» на сайті? Яка їхня роль? SEO – Evolution SEO – Evolution

Чи потрібні «хлібні крихти» на сайті? Яка їхня роль?

breadcrumbs«Хлібні крихти» необхідні сайтам з 3 і більше кількістю рівнів вкладеності. Вони відображають шлях від головної сторінки до поточної із зазначенням всіх проміжних категорій і підкатегорій. Завдяки їм користувач розуміє, де він знаходиться, може повернутися на кілька рівнів вище або вийти на головну, зробивши мінімальну кількість кліків.

«Хлібні крихти» розпізнаються пошуковими системами як навігаційні елементи. Тому вони не передають вагу сторінок, на які ведуть. Бажано явно вказувати заборону індексації цих посилань для більш зрозумілого управління посилальної маси. Не варто розглядати їх як елемент просування прямого типу. Але вони надають непрямий вплив на ранжирування сайту.

Залишати останнє посилання в ланцюжку активним - поширена помилка. Результатом стане циклічний перехід зі сторінки на саму себе. Це зробить негативний вплив на поведінку пошукових роботів і може заплутати користувача. Тому останнє посилання в «хлібних крихтах» не повинне бути активною.

Особливості даного елемента навігації:

  • розташований у верхній частині сторінки;

  • представлений у вигляді рядка;

  • адреси замінені назвами сторінок, на які вони ведуть. Пошукові системи рекомендують використовувати title для їх найменування.

Корпорація Google розширила можливості використання «хлібних крихт». Застосувавши до них спеціальну мікророзмітку, можна домогтися відображення ланцюжка посилань в сніпеті пошукової видачі. Це матиме позитивний вплив на переходах. Користувач буде краще розуміти, куди приведе клік по посиланню.

На даний момент пошукова система Яндекс не розпізнає «хлібні крихти», але може створювати їх самостійно при формуванні фрагментів. Це роблять вбудовані алгоритми. Однак їх поведінка не завжди очевидна. Тому сформований ланцюжок може мати неправильні назви.

Навіщо потрібні «хлібні крихти»

breadcrumbsПереваги «хлібних крихт»:
  • поліпшення поведінкових факторів. Наявність ланцюжка відображають ієрархію адрес, допомагає користувачам краще зрозуміти структуру сайту. Завдяки цьому вони швидше знаходять потрібну інформацію і отримують можливість подивитися додаткові дані або товари з тієї ж категорії, зробивши один клік. Це підвищує час перебування на сайті, що робить позитивний вплив на ранжируванні;

  • привабливіший сниппет. Структурований, що виділяється на загальному тлі результат пошукової видачі з ланцюжком вкладених стимулює користувачів здійснювати переходи. Порядок і організація даних в сніпеті викликає більше довіри у порівнянні зі звичайними, погано структурованими результатами;

  • покращена навігація. Зручність користувача при переході через ланцюжок посилань прискорює пошук необхідних даних. Цей елемент навігації актуальний при відсутності детального меню і окремої сторінки з картою сайту. У багатьох випадках ці елементи замінять «хлібні крихти».

Чи потрібні на сайті «хлібні крихти»?

Для відповіді на це питання необхідно проаналізувати ресурс, його призначення, структуру, а також кількість часу, який може бути витрачено на розробку і впровадження даного елемента. «Хлібні крихти» допоможуть краще орієнтуватися в інтернет-магазині, на великому форумі або ресурсі, що містить велику кількість категорій, підкатегорій і окремих сторінок.

Якщо сайт має багато рівнів вкладеності, для максимально швидкого переходу знадобиться ланцюжок відображаючих ієрархію посилань. Якщо на сайті оптимізовані всі аспекти крім даного способу навігації, і отриманий максимально можливий трафік, інкапсуляція «хлібних крихт» допоможе збільшити кількість релевантних користувачів.

Поділитися в соц.сетях