Контент. Як свіжість контентної частини впливає на позиції сайту? SEO – Evolution SEO – Evolution

Контент. Як свіжість контентної частини впливає на позиції сайту?

Поняття свіжості контенту можна датувати 2003 роком, коли був анонсований Google freshness. Цей алгоритм враховував актуальність і періодичність оновлення інформації при ранжируванні. Значення даного показника зросло після поновлення і ускладнення в 2011 році.

215Чим більш актуальною інформація, тим більш високі позиції вона займає в ранжируванні. Свіжість важлива не для всіх сторінок. Пошукові системи розуміють, що певні дані безглуздо оновлювати. Наприклад, сторінка, присвячена творчості Пушкіна, чи не буде щодня публікувати новини про поета.

Актуальність важлива для наступних типів запитів:

  • поточні події. Наприклад, новини. Чим свіжіша інформація з даного питання, тим вищі позиції вона займатиме;

  • регулярно повторювані події з невеликими змінами. Наприклад, вихід нових серій популярного серіалу або курс валют. Подібні дані надаються порційно. Чим вони свіжіше, тим більш актуальну інформацію отримує користувач;

  • теми, релевантність яких постійно змінюється. Наприклад, список популярних мобільних пристроїв цього року корисніше аналогічного переліку п'ятирічної давності.

Пошукові алгоритми ранжирування

Пошукові системи використовують всебічний аналіз контенту і сайту в цілому для визначення актуальності. Як правило, планомірна робота по ключових напрямках допоможе домогтися високих показників пошукової видачі.

Існує кілька ключових факторів, здатних зробити істотний вплив на ранжування:

  • дата створення документа. Якщо  контент, що розміщується, відноситься до однієї з перерахованих вище категорій, для яких важливий показник свіжості - чим пізніше дата його публікації, тим більш актуальним він буде для пошукової системи;

  • обсяг змін документа. Існуючі сторінки необхідно оновлювати. Значний масштаб змін підвищить увагу до сайту з боку пошукової машини;

  • періодичність оновлення сторінок. Часте оновлення сторінки - ознака постійної свіжості контенту. Це розуміють пошукові машини. Вони віддають перевагу ресурсам, які регулярно проводять подібну робоfullту;
  • поява нових сторінок. Приріст нового контенту підвищує загальну значимість ресурсу. Це демонструє пошуковим машинам свіжість інформації, роблячи позитивний вплив на ранжування;

  • масштаби зміни важливого контенту. Значний вплив роблять зміни, що зачіпають основний зміст сторінки, а не службову інформацію (футер, рекламу, віджети);

  • приріст посилальної маси. Якщо на оновлену сторінку починає посилатися безліч довірених джерел, пошукова система вважає контент актуальним;

  • свіжість сайтів-донорів. Посилання з свіжих сторінок сайтів-донорів значно впливають на ранжування. Це легко пояснюється. Якщо в статті 5-річної давності посилаються на певну сторінку - велика ймовірність того, що її вміст застаріло. З іншого боку посилання з нових ресурсів свідчать про актуальність запропонованої інформації;

  • стабільність анкоров. Якщо сайт різко змінює спрямованість і тематику, вся нарощена посилальна маса не враховується в ранжируванні. Наприклад, присвячений велосипедам сайт починає розповідати про садівництво. Він буде вважатися актуальним за останньою тематиці. Рання нарощена вага буде ігноруватися;

  • поведінкові чинники. Якщо користувачі проводять багато часу на сторінці, залишаючи коментарі і здійснюючи цільові дії, вона залишається актуальною для пошукової системи.

Існує ряд способів зберігати сайт свіжим. Необхідно періодично оновлювати контент, збільшувати кількість сторінок (в середньому на 30% в рік), публікувати якісні, корисні користувачам статті.

Поділитися в соц.сетях